Hayatımın bütün evrelerini şöyle dönüp bakınca hatırlıyorum.Her insan gibi hatırlamaktan nefret ettiğim dönüm noktalarım ve hatırlayınca güldüğüm şuan için komik o an ise sürüncemede olan o anları. Birçok insan gibi güzel ama baktıkça travmalarla dolu bir çocukluğum olduğunu bilindik psikolaglar ve psikiyatri bölümündeki birçok hasta için bilindik tanıdık ama çeken bilir sancılı acı dolu bir hâl.Tabi bunları hatırlayıp konuştukça andıkça daha da iyi anlıyorum.15 Ağustos 2001 yılı bir Çarşamba günü dünyaya gelmişim. Ailemin 3 cü ve evet büyüdükçe en sorunlu çocuğuyum. Bir ablam bir ölen ablam birde kız kardeşim var. Şirin mi şirin çekmişte çekmiş sorumluluklara tek başına mücadele eden aslan gibi bir annem birçok tramvama sebep olan ilk aşkım yani babam hem sevimli hem sorunlu bir adam.Sorunlu dan kastım dayakçı yada alkolik filan değil.Benim babam çok tatlı dilli kendini iyi yetiştirmiş insanları kandırmak ve dolandirmakta kral üstad biri.Sorunca onunda kendince sebepleri var tabi sonuçta oda annesinden böyle doğmadı.O da çok çekti çok uğraştı çok çabaladı son çare kötü oldu sözde fedakârlıktan hep böyle oldu.Aile geçmişine bakınca suça meyilli ve sürekli sorunlu tip dolu. Çeken çektiren çok sağlık açısından da aile geçmişi ayaklı hastane tabi bence genlerde bı sıkıntı var.Madem böylesiniz ne diye ürersiniz anlamıyorum ki .Neyse evet Babam demiştik sorsan yada tanımadan uzaktan baksan çok ilgili bilgili mükemmel bi adam. Ağzı iyi laf yapar her konuda kendini yetiştirir geliştirir. Takıntılıdır düzenli tertipli lakin samimi gelmiyor bana tabi onca yaşanan dan sonra.Her insanın hatası kusuru olur elbet kimse mükemmel değildir.Hatasız kul olmaz diye boşa demiyorlar. Neyse doğduğum yer sorsan hep bilindik olan o hikaye düğüne gittikleri evde aniden 7 aylık ve evde doğmuşum. Tabi gerçeği bilen kişilerde var mesela annem ve ben .Bursa nilüfer yeşil de harabeden bozma bı evde polisten saklandiklari ve durumları olmadığını hatta babamın deri ceketini satıp bana zıbın mama vb.şeyleri aldığını anlatır annem . Sonrasında çevresi pek geniş olan babamın yeni bir ev yeni bir düzen kurması kısa bir vaktini almış 7 aylık doğduğum için bide evde doğmuşum ölür bu yaşamaz demişler onlara ölmeyişim kapak olsun.. Kurulu düzene düşmüşüz tabi babam sıfırdan bı sayfa yeni ev yeni eşyalar yeni iş çok uzun sürememiş ailecek kalmamız tabi. Babannemler damlamış yine kavgalar edilmiş tripler atılmış düzene ortak çıkılmış yine evler birleşmiş.Annem ilk babama kaçtığında aileyle bir yaşamaya başlamışlar annemin ailesi ayrı olduğundan başta ne güzel birbirlerine bağlı bir aile beraber yaşarız sorun olmaz sanmış.Evin tek gelini Erzurumlu ama sorunlu bir aile o kadar birbirlerine bağlılar ki tek babam çalışır herkese o bakar annem ev işlerine koşar onlar yer içer keyif yapar .Neyse ablam Helin ilk torun tabi ilk heyecan babannemle dedem nüfuslarına bile almaya çalışmışlar ama annem o kadarına dur demiş. Dediğim gibi tek gelin olup aile nüfusu geniş olunca bide eskilerin âdetleri yok büyüklerin yanında çocuğunu sevemezsin yok o kadar insana hizmet et filan derken ablam babannemlere iyice alışmış.Babam dolandırıcı ve kaçak olduğundan ben daha doğmamışım annemin karnındayken ablam babannemlerle kalmış zaten kalış o kalış bir daha alamamışız.Almaya kalkınca ihbar ederim yok çocuk bana alıştı yok yanıma yoldaş oldu diye diye vermemişler.Ablam babannem dedem halalarim yavaş yavaş yine bütün aile bı araya toplanmış bizim evde . Öyle böyle derken küs barış kaç yerleş yeni düzen yeni ev kız kardeşim doğdu. Meryem 6 Kasım 2003 dedem öleli 1 bilemedim 2-3 gün olmuş.O sene ramazan o vakitmiş annem hep anlatır fark etmemiştim der komşuya sordum doğuruyorsun hastaneye git demiş . Babam oruç tabi annem kıyamaz ona orucunu açmış çayını sigarasını içmiş öyle söylemiş annem sakin ol hastaneye gidelim diye . Neyse benim meleğim o gün öyle hastane hastane dolana dolana en son Kocaeli Körfez üniversite ve araştırma Hastanesi'nde Profesör Şükran hanım ve ebe Gamze birkaç hemşire anneme birçok azar eşliğinde 10 aylık olarak doğmuş. Tabi eve gelirken bana kardeşimi seviyim kıskanmıyım diye biton çikolata filan zıbının içinde kardeşinin sana hediyesi diye getirmişler . Gerçi çikolatalar dan filan değil candan kandan sevip bu kadar dünyam olucağını bilememişler.Benim güzel meleğim şimdilerde üniversite telaşında koca kız oldu ablasının gülü. Üniversite heyecanı demişken o telaştan bende de var .Bu arada 22 yaşındayım 1 yıllık evliyim ama okuyorum okumayada devam edicem .Biraz geçte olsa aklımı başıma topladım.Geldik şimdi ablama 9 Aralık 1998 doğumlu uyuz şımarık ama sevecen inatçı mı inatçı bir melek Helin .Sosyal bilgiler öğretmeni şimdilerde o da yeni evli Lise den beri görüştüğü bildiğimiz sevdiğimiz bir kocası var . Tabi bizlerle küs konuşmaz görüşmez düğününe nikahına hiçbir şeyine bizleri istemedi bizde öylece kendi haline bıraktık mutlu olsun iyi olsun gerekirse uzak olsun diye . Babam en son 18 imde gördüm beraber yaşadım beni bile dolandırdı.Annem 5 yıldır ilk aşkıyla evli mutlu huzurlu hâlâ disiplinli ve çalışıyor hâlâ benim gözümün nuru hayatımdaki en güzel şey .Hâlâ benimle uğraşıyor kuzum neler çekti benden neler .Ah ah zamanında çok üzdüm yıprattım onu biraz geç oldu ama akillandim şimdi keyif sürüyoruz beraber . Evliyim demiştim .Milyonlarca insan içinde o kadar yaşanmışlık o kadar hata o kadar çamura bulaşmışken ve pes etmiş hayattan vazgeçmişken buldum onu iyi ki de buldum. Çok uğraştım kaçıp gitsin kendini benden kurtarsın diye ama gitmedi terk etmedi beni. Ben bile kendime inanmiyorken o inandı bana destek oldu bana katlandı bana kendimi hatırlattı yolumu bulmami sağladı. O kadar şeye rağmen asla pes etmedi hep sevdi herşeye rağmen sadece ve en güzel şekilde sevdi o beni iliklerime kemiklerime benim bile ulaşamadığım her zerreme ruhuma kadar o kırılgan kanadı kırık korkmuş ürkmüş çocukluğuma kadar sevdi iyileştirdi. Tam 1 yıldır hayatımda ve onun vesilesiyle benim bir hayatım var . Bana daha farklı bir yol olduğunu benimde başarıp becerip mutlu olabileceğimi kanitladi ve yaşamamı sağladı. Benimle öyle samimi öyle sıcak öyle bir bütün oldu ki o ben ben o ve biz olduk . Bir bütün bir bedende iki kişi biri bendeki sen biri sendeki ben öyle bir bilsen öyle bir görsen her yanda sen ve ben . Öyle güzel öyle huzurluyuz ki şimdi tek eksik var bir çocuk Rabbim nasip etsin bir mucize olsun bir evladımız benden bizden bir parça kalsın şu dünya da bir iz bir soluk yeni bir hayat olsun hatasız kusursuz ve soluksuz musmutlu ve sonsuz . Unutulmayalim bizi anan hatırlayan hatırlatan anımsayan anımsatan bir parça o kadar ki bizi yaşatmaya devam etsin her an her yerde bizden bahsetsin bizi hissetsin hissettirsin istiyorum hayatımı iyisiyle kötüsüyle herşeyiyle çok seviyorum .Unutmayın herkes herşeyi başarır yeterki yapmak isteyin ben bile bu 21 yıllık ömrümde her türlü hatayı yaptım her türlü batağa battım ama herşeyden kurtulmam herşeyi atlatmam mümkün oldu sizlerinde herşey kafasında bitiyor . Ben hayatımdan ufak kesitler anlattım ve bu buz daginin gorunmeyen kısmı bide beni tanıyıp kesfetseniz dünyada hatta hayatta basamiycaginiz hicbirsey olmaz .Hem ne demiş şair hayat hatıradır unutursan ölürsün.iyisiyle kötüsüyle herşey hayata dair kendinizi sevin hatta hatalarınızı bile sevin hiç keskeniz olmasın kuşkunuz şüpheniz aklınıza takılan birşey bogaziniza düğüm olan birşey olmasın doruklarina dibine yerinde dibine kadar her ayrıntısıyla her yönüyle her detayıyla yaşayın bu hayatı sevin herşeyi .....MKC.....