𝚁𝚄𝙻𝙴𝚂

52 8 3
                                    


𝟶𝟶𝟷- 𝚋𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍! 𝚋𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍. 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚌 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍, 𝚋𝚎 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝.


𝟶𝟶𝟸- 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢! 𝚒'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚞𝚗-𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚜𝚒𝚟𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚒'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚐𝚋𝚝𝚚+ 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜. 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚌 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚘𝚛 𝚊 𝚋𝚘𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝.


𝟶𝟶𝟹- 𝚋𝚎 𝚗𝚎𝚊𝚝! 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝 𝚘𝚛𝚐𝚊𝚗𝚒𝚣𝚎𝚍. 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚍, 𝚜𝚘 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚗𝚘 𝚏𝚊𝚗𝚌𝚢 𝚏𝚘𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.


𝟶𝟶𝟺- 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜! 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚏𝚒𝚌 𝚕𝚊𝚢𝚘𝚞𝚝, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚒𝚝. 𝚏𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚜𝚎𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗.


𝟶𝟶𝟻- 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕! 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚌, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛. 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚌𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚎𝚜𝚜.


𝟶𝟶𝟼- 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊 𝚐𝚑𝚘𝚜𝚝! 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛. 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚌 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎𝚗, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚟𝚘𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚜 𝚖𝚎 𝚖𝚘𝚝𝚒𝚟𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐.


𝟶𝟶𝟽- 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍! 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚒𝚜 𝚝𝚘 𝚊𝚍𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚞𝚋𝚕𝚒𝚌 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚊𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚜𝚝 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚛𝚎𝚌𝚎𝚒𝚟𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚏𝚒𝚌𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜. 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠.


𝟶𝟶𝟾- 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚌𝚜! 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚌𝚜 𝚙𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚝 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚜. 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚌𝚜, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚢. 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚌𝚜 𝚒𝚜 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍, 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎.


𝚃𝙷𝙴𝚂𝙴 𝚆𝙷𝙸𝚃𝙴 𝙻𝙸𝙴𝚂Where stories live. Discover now