@aynurnala

147 4 2
                                    

aynurnala teşekkür ederim (:

1- aynurnala kimdir?

Aynurnala öncelikle bir annedir gözlerine aşık olduğum adamın eşiyim ...Benim için aile çok önemlidir tüm önceliğim onlarındır.

2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın?

İlk okul ikinci sınıfta bir Atatürk şiiri yazdım 3 kıtalık çok utangaç olduğum için sıra arkadaşımdan okumasını istedim. (Bu kısım biraz pişmanlık duyduğum kısım) Okulda şiirim sınıf öğretmeni tarafından çok beğenildi okul geneli yarışmada 1 seçildi daha sonra Adana il genelinde seçildi. Tabii kimse benim yazdığımı bilmiyordu çok üzüldüğüm için yazmaya ara verdim.

3- burada yazmak sana ne kazandırdı?

Burada yazmadan önce başka bir yerde yazıyordum orada da çok okuyucum vardı. Devam etmedim. Wattpad bana kazandırdığı iki şey var..Hayallerimi daha çok okuyucuya ulaşmasını sağlaması oldu. Ayrıca bir kaç yayın evinden teklif aldım ancak kabul etmedim.

4- yazarken hangi duygular içerisinde oluyorsun?

O hikayenin içerisinde yaşadığımı hissediyorum. Mutlu olduklarında yüzümde oluşan tebessümü görseniz ne demek istediğimi anlardınız.

5- iyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki nedir?

Kendime daha iyisini yapabilirsin diyorum. İyi olan yorumlarda ise işte diyorum benimle aynı duyguları yaşayan ,paylaşan birisi daha var yazmaya devam et.

6- en başka olan kurgun hangisi?

Kiralık eş hikayem Defne ve Demir okuyanlar sanırım hatırlıyordur

7- Bu işte hep benimleydi diyebileceğin biri var mı?

Eşim..ablam

8- idolüm dediğin bir yazar var mı peki?

Kimseye haksızlık yapmak istemiyorum tüm yazarları seviyorum. Hepsi bir şeyler yazabiliyorsa bence iyidir. Çünkü karşımızda inkar edemeyeceğimiz bir emek var.

9- yazarken olmasa olmazım dediğin üç şey nedir?

Türk kahvesi..Müzik....sessizlik...yani bir üçüncü şahıs olmaması gerekiyor..

10- son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?

Evimde eşimle sevdiklerimle olduğumu görmek istiyorum..

Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️✨️

Rica ederim görüşmek üzere

❤️✨️❤️

aynurnala yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aynurnala yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum.

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin