29.BÖLÜM: SANSASYONEL HABER

312 38 16
                                    

Canlarımm keyifli okumalar dilerim💗

  Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm😍🥰

  Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm😍🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   NEHİR AŞKIM🔥🙈😍❤

Çiçek gibi açan gözlerin,
Acının toprağında solmuş.
Ve sen halâ o toprağa tutunuyorsun.
Çaresizsin nereye gideceğini bilmiyorsun.
Köklerinin her zerresi acıyor.
İşkenceler içinde ölmek istiyorsun.
Ve bir gün ben geliyorum ansızın.
Göz göze gelişimiz kurtuluşunun devrimi oluyor.
Adım adım yaklaşıyorum yanına.
Ve değiyor parmak uçlarım narin yapraklara benzeyen kirpik uçlarına.
Bu dokunuşum kalplerimizi ele geçiriyor.
Bir isyan başlıyor ruhlarımızın en ücra köşelerinde.
Aşkın isyanı bir alev gibi sarıyor bedenlerimizi.
Benim göğsüm yanarken,
Senin yaprakların tutuşuyor, Gözlerinde görüyorum aşkın ilk kıvılcımlarını.
Ve acı yeniden seni kendine çekiyor.
Ölüm kol geziyor tepemizde.
Ya seni acınla bırakıp gideceğim,
Ya da acına son verip dalından koparacak ölüme terk edeceğim.
Ve o an yeniden göz göze geldiğimizde anlayacağız.
Sen aslında acıya değil ölüme tutsaksın.

( Şiir bana aittir.)

  Gecenin en sessiz saatleri dediğimiz o zamanlarda aslında kalplerimizin çığlıkları yankılanır odalarımızda.  Fakat kimse duymaz, kimse anlamaz bizi bizden başka.

Kimimiz en sevdiğimiz insan tarafından ihanete uğramışızdır, kimimiz severken ayrılmış, kimimiz aldatılmış, kimimiz aklımızı yitirecek acılara mahkum olmuşuzdur.

Ama ne olusa olsun şunu unutma. Şu hayatta ne yaşarsan yaşa kendini sev. İçindeki güçlü çocuğu sev ve tut elinden kaldır ayağa. O çocuk defalarca kez düşse de vazgeçme.

Hayat sen güldüğün kadar güzel. Sen vazgmediğin kadar yaşanılır, kendini sevdiğin kadar değerlidir.

Zor bir akşamı geride bırakan Nehir ve Aslım, ılık bir İzmir gecesinde yan yana oturmuş bahçedeki havuzu izliyorlardı.

" Hayatına hiç girmeseydim sen yine kendinle verdiğin savaşı kazanıp iyileşir, kendi ayakları üzerinde duran, bir erkeğin korumasına ihtiyaç duymayan güçlü bir kadın olurdun. "

Nehir uzun zaman sonra içten bir gülümsemeyle baktı Aslım'a. Gecenin bu saatinde onunla evlerinin havuz başında dertleşmenin ne denli ruhunu dinlendirdiğini hissederek derin bir nefes aldı. "

" Benim hayatındaki tek rolüm, sana koşulsuz destek olan bir arkadaşın olarak yanında olmak. "

Aslım eğdiği başını kaldırıp nemli gözleriyle gökyüzündeki aya baktı. Dudaklarında acı bir gülümseme vardı.

AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin