Season 3 Part 2

33 7 0
                                    

John és Blaine a városban sétálnak, amikor hírtelen meglátták Kéket az utca túloldalán. Kék még nem gyilkolt, de látszólag vadászik valakire. 

-Ez nem jó!-mondta John.

-Mit keres ez itt? Tudtommal ez Brooklandben él.-mondta felháborodva Blaine.

-Nem tudom de ha itt van akkor valami nem stimmel.

Kék ekkor a fivérekre nézett és elkezdett feléjük sétálni.

-Ez idejön! Lődd le!-mondta Blaine.

-Egy pillanat!-mondta John.

John elővette pisztolyát és rálőtt Kékre. A golyó eltalálta de semmit nem használt, csak egy kis sebet okozott Kéknek.

-Ez nem jó!-mondta John.

John amikor Blainere akart nézni meglátta, hogy már nincs ott, mert elfutott a vámpírfutásával. John ezért szintén futásnak eredt és Kék üldözni kezdte őt. John eljutott a motorjáig amire felpattant és azzal menekült tovább. Legjobb esélyének azt látta ha hazamegy és bezárkózik. Otthonának ajtaját azonban Kék betörte és John a garázs felé terelte. Amint Kék bement a garázsba, John kiment onnan és mivel fémajtók vannak Kék nem tudja áttörni. John pedig lihegve ül a padlón.

-Szép volt!-mondta Blaine.

-Komolyan egyedülhagytál egy dinóval?-kérdezte dühösen John.

-Tudtam, hogy megoldod.

-Hát kösz! Viszont mit tegyek vele? Barbara nem hiszem, hogy örülne egy velociraptornak a garázsban.

-Talán kéne egy kis segítség.

-Hívd fel akkor Danit! Ő talán szótért Kékkel.-javasolta John.

-Dani egész nyáron Indiana Jones-osat játszott és fogalmam sincs hol van most!

-De ő feltérképezett minden lehetséges természetfeletti lényt!

-Ez csak egy raptor! Nincs ebben semmi természetfeletti!-tiltakozott Blaine.

-Pedig alapból ez sem élne már.

-Na jó! Hívok valakit!

Egy órán belül a házba besétált Ákos és a fivérekhez ment. Utána üdvözölték egymást és belekezdtek a fő probléma témájába.

-Hallom kártevőd van John.-mondta Ákos.

-Valami olyasmi. Van valami a sötétmágiában ami megoldhatja a problémánkat?-kérdezte John érdeklődve.

-A sötétmágiában rengeteg lehetőség van! Az egyik legjobb benne, hogy lehet ezen keresztül beszélni akár istennel vagy akár az ördöggel is. Ha ezt a bűbájt használom akkor a raptorokat is megfogom érteni.

-Akkor hajrá!-mondta Blaine.

Ákos egy láthatatlan falat húzott magaköré amin egy természetfeletti sem tud átjutni. Ebbe nem csak Kék, de Blaine is beletartozik. Ákos bement a garázsba és Kék nem tudta megközelíteni. Ákos egy varázsige segítségével érthetővé teszi Kék beszédét számára és a fivérek számára. Kék beszéde és morgása ezzel érthető lett egy darabig.

-Hol van Dani? Megölte a lányom és mivel ti a barátai vagytok ti is meghaltok! Engedjetek ki! Had harapjam ketté a torkotok!-mondta agresszívan Kék.

-Ezekszerint Dani áll emögött.-mondta az ajtón kívül John.

-Nagyon úgy néz ki!-mondta Blaine.

-Hozzátok el nekem Danit! Most!-üvöltötte morogva Kék.

Ákos viszont kiment a garázsból és leállította az összes bűbáját. 

A Slayer FivérekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora