©©في منزل فاطمة ...
#كان كاهان يجلس داخل الغرفة المخصصة له بمنزل خالته يفكر كيف سيرى والده ويتقرب منه كي يخبره بوجوده ويعلن نسبه أمام الجميع مثل إخوته فدخلت عليه فاطمة وجلست على مكتبه وتبتسم بمشاغبة ..."فاطمة" :- مالك يا كاهان چيم قاعد لوحدك هنا ليه وسايبنا ف الصالة برا وحدنا تعالى خليك معانا شوية وبلاش تبقى منطوي على نفسك كده .
"كاهان" :- hiç bir şey değil yani وليس هناك شيء على الإطلاق فاطمة لا تقلقي أنا بخير أيضاً كل ما في الأمر أريد أن أرى أبي وأتحدث معه سريعاً .
"فاطمة" بحزن :- أنا عارفة والله إن الموضوع معقد وكبير أوي وصعب وكمان والدك وإخواتك موجودين قريبين من مكان وجودك لكنك مش قادر تقرب منهم بس متقلقش أكيد هتقعد معاه وهيعرفوك إخواتك أنا هتكلم مع سهيلة وهقولها تتكلم مع دوروك وتقوله كل الحقيقة هو أكيد هيتقبلك وهيحبك .
"كاهان" بإيماءة وحزن شديد :- أعلم هذا فاطمة لكن أنا منذ وفاة والدتي ولم أعرف أي شيء عن والدي لو كان يكرهني لماذا تركني على قيد الحياة ولم يقتلني أو يجعل أمي تجهضني بدلاً من إنجابي في وقت لم يريدني أحد فيه حقاً لقد تعبت كثيراً من كل ذلك .
"فاطمة" بابتسامة وربتت على كتفه :- متزعلش أكيد كل ده حصل لحكمة ربنا عارفها وهتظهر الحقيقة ف خلال كام يوم والكل هيعرفوها وهيكونوا تحت الأمر الواقع وهيقبلوك ولو ده محصلش بقى هتضطر ترفع قضية أبوة ونسب على عاكف أتاكول ويقبلك غصب عنه وإحنا معاك متقلقش خالص .
"كاهان" بابتسامة مبادلة :- çok teşekkür فاطمة حقاً أتعبتك إنتي وخالتي معي وأقحمتكم أيضًا في كل هذا وأنتم لا تستحقون هذا العناء كله .
"فاطمة" بمرح :- لأ إخص عليك أزعل منك كده إحنا أهل وأنا وأنت أكتر من إخوات zaten وبعدين عادي ياعم متزعلش إحنا متعودين وبنعشق المشاكل .
"كاهان" :- حسناً بالفعل نحن إخوة وأكثر ونفعل كل شيء سوياً منذ طفولتنا وهيا الآن إذهبي إلى غرفتك حتى تذاكري قليلاً أنا سأخلد إلى النوم .
"فاطمة" وهو تنزل من فوق المكتب :- ماشي ياعم بتكرشني من الأوضة بس أنا همشي بمزاجي تماموز يلا تصبح على خير كان چيم .
#إبتسم كاهان لمشاغبتها معه وذهب إلى فراشه بعد خروجها من غرفته وحمد ربه أنه يوجد من يهتم به ويقلق عليه ثم غط في ثبات عميق دون أن يشعر ...
©©في سيارة دوروك ...
#أوصل دوروك بسيارته قدير وأشرقت إلى المنزل ثم غادر يسير على الطرقات بلا هدف وهو يتصل بهاتف سهيلة ليتحدث معها ويصالحها ..."دوروك" :- hadi ya hadi يلا يا سهيلة ردي عليا بقى بتقفلي المكالمة ليه بس أوووف .
"سهيلة" بغضب وردت عليه :- efendim أفندم يا دوروك چيم عايز تقول إيه تاني علشان تريح نفسك .
أنت تقرأ
الصعيدية والتركي ♥️🌏 مكتملة
Romanceالجزء الأول من سلسلة الصعيدية والأجنبي بطلتنا المجنونة إللي تعرفوها 😂 معاها كمان بطلات جديدة مختلفة هتنور الرواية الجديدة أبطالنا الشباب أتراك وقمرات من الآخر يعني 😂 وطبعا فيها أشرار بس مش هيفضلوا كتير معانا يارب تعجبكم وتحبوها 🤲🌍