²⁰

163 19 43
                                    

"Boş ol amına koyayım."

"Çok ayıp. Hiç yakışıyor mu o tatlı ağzına böyle sözler?"

Jeongwoo elindeki kağıdı buruşmasına neden olacak şekilde Haruto'nun karnına sertçe bastırdı. "Kes be."

Onların hemen arkasındaki bankta oturan Doyoung ve Jaehyuk, Jeongwoo'nun sinirli halinden korktukları için gülmemeye çalışarak şekilden şekle giriyor, birbirlerinin omzuna yaslanarak yüzlerini gizlemeye çalışıyorlardı.

Jeongwoo bankta oturan ikiliye ters bakışlar atarak yanlarına yerleşti.
"Gülün gülün, hiç çekinmeyin."

İlk pes eden Jaehyuk kahkaha atmaya başladığında nefesini tutmaktan kıpkırmızı olmuş Doyoung da hemen ardından gülmeye başlamıştı.

"Özür dilerim hayatım, sen şiir yazmam için çok ısrar edince kötü de olsa bir şeyler karalayayım dedim."

Jeongwoo tekrar sinirlenmemek için derin bir nefes alıp tepesinde dikilen sevgilisine sabır dilenircesine baktı.

"Haruto..."

"Hm?"

"Götüm hakkında şiir yazmışsın."

"Evet çünkü bence şiirler güzel şeyler hakkında-"

"BANKIN ÜSTÜNE ÇIKIP BAĞIRA BAĞIRA OKUDUN O ŞİİRİ!"

Kahkhalarının desibeli artan ikili birbirlerinin üzerine yıkıldığında Jeongwoo sussunlar diye onları banktan aşağı itti ama Jaehyuk ve Doyoung durumlarını hiç fark etmemişçesine yattıkları yerde gülmeye devam etti.

"Aşkım?"

Haruto'nun ciddi bir şekilde konuştuğunu duyan Jaehyuk sessizleşerek, başını yerden kaldıramayan Doyoung'un karnına hafifçe vurdu ve susmasını işaret etti ama Doyoung onu fark etmedi ve Haruto'nun kötü bakışlarının kendisine dönmesine neden olarak gülmeye devam etti. Jaehyuk avucunu Doyoung'un ağzına kapattı ve boşta olan elini havaya kaldırarak Haruto'ya devam etmesini işaret etti.

"Özür dilerim, gözlerin hakkında şiir yazsam daha iyi olurdu sanırım."

Haruto'nun üzgün çıkan sesini duyunca ona kıyamayan Jeongwoo "Sorun değil," dedi içini çekerek. "Asıl ben özür dilerim, muhtemel potansiyelini bildiğim halde seni şiir yazmaya zorlamamalıydım."

Konuşmanın başında gülümseyen Haruto'nun sonlara doğru kaşları çatılırken Jeongwoo gergin bir şekilde gülerek ayağa kalktı ve Haruto onu tüm okulda kovalamadan önce havaya öpücük atarak alayla "Seni seviyorum." dedi.

Onlar okula doğru koşarken Doyoung yattığı yerde çırpınarak Jaehyuk'a tekme atmaya çalışıyordu. "Ne?" Jaehyuk gözden kaybolan ikilinin ardından bakmayı bırakarak Doyoung'a döndü.

Kıpkırmızı yüzüyle kendisine vurmaya çalışan Doyoung'un sadece ağzını değil burnunu da kapattığını fark ettiğinde telaşla elini onun yüzünden uzaklaştırdı.

"GERİ ZEKALI, ÖLDÜRÜYORDUN BENİ!"

×××

bir rivayete göre bu kitaptaki karakterlerle ana karakterdeki karakterler aynı lisede okuyormuş

medya tam olarak bu ficteki haruto ve jeongwoo

89ıq✘haruwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin