Caves

1.1K 7 4K
                                    

Caves: I might change them later on.


Jade Winglet, Cave 1: (Frostbite, played by  @Some_icewing ) (Summer, played by  @AlexTheNightRainIce ) (Sizzle, played by Sizzlethefirescale)

Jade Winglet, Cave 2: (Haruki, played by Waffle-Ghost) (Cactus, played by   @Rolan_bond_of_essix ) (Starseer, played by   @Annabeth7765 ) (Grape, played by Waffle-Ghost)

Jade Winglet, Cave 3: (Pine, played by  @Rolan_bond_of_essix ) (Boba, played by ExplosiveBakugo124) (Honeydew played by   @liamdoesntcare ) (Cukoo, played by  @lalaloocifer )


Gold Winglet, Cave 1: (Canary, he/him, played by me) (Aster, he/him, played by JustARainwing1509) (Starlily Rose, she/her, played by @Clara136790 )

Gold Winglet, Cave 2: (Spider Lily, she/her, played by JustARaining1509) (Vigilance, played by  @SmokyBerries ) (Himiko, played by Waffle-Ghost)

Gold Winglet, Cave 3: (Swamp, played by VenomTheSunWing) (Muddy, played by VenomTheSunWing) (Kori, she/her, played by ExplosiveBakugo124) (Pine, played by @Lightnightfury07 )


Silver Winglet, Cave 1: (Solar, played by @Lightnightfury07 ) (Honeysuckle, played by LavinderWanderer ) (Frostflower, played by me )

Silver Winglet, Cave 2: (Ridge, played by me) (Goldenflower, played by  @JustARainwing1509 ) (Krill, played by Waffle-Ghost)

Silver Winglet, Cave 3: (Glasswing, played by LemonLyme420) (Prince Sardine, played by me) (Monarch, played by ExplosiveBakugo124) (Forestfire, played by Sizzlethefirescale )


Copper Winglet, Cave 1: (Husky, played by ExplosiveBakugo124) (Strawberry, played by @Waffle-Ghost ) (Open)

Copper Winglet, Cave 2: (Shadowseer, played by me) (Lib, played by LemonLyme420) (Harpy, played by @Lightnightfury07 )

Copper Winglet, Cave 3: (Glow, played by me) (Seqhio, played by Hb128585) (Wish, played by Hb128585) (Open)


Quartz Winglet, Cave 1: (Hamilton, played by me) (Joy, played by VenomTHeSunWing) (Open)

Quartz Winglet, Cave 2: (Hawkmoth, played by me ) (Flurry, played by  @maddyjones406 ) (Ranboo, played by Waffle-Ghost)

Quartz Winglet, Cave 3: (Open) (Open) (Clover, played by ExplosiveBakugo124) ( Honeybee, played by @SmokyBerries )


Opal Winglet, Cave 1: (Nitrogen, played by VenomTheSunWing) (Open) (Mayura, played by me )

Opal Winglet, Cave 2: (Blosson, played by @Lightnightfury07 ) (Dawn, played by Spark-Draws) (Open)

Opal Winglet, Cave 3: (Violet, played by me) (Koi, played by Waffle-Ghost) (Open) (Open)


Ruby Winglet, Cave 1: (Open) (Open) (Open)

Ruby Winglet, Cave 2: (Falcon, played by me) (Open) (Open)

Ruby Winglet, Cave 3: (Open) (Axolotl, played by @Waffle-Ghost ) (Vanilla, played by @Waffle-Ghost ) (Yami, played by Waffle-Ghost)


Emerald Winglet, Cave 1: (Silverstar, played by ThatOneNightWing) (Python, played by Waffle-Ghost  ) (Glacier Wolf, played by me)

Emerald Winglet, Cave 2: (Drizzle, played by Waffle-Ghost) (Dragonbite, played by Lightnightfury07 ) (Open)

Emerald Winglet, Cave 3: (Hibiscus, played by ExplosiveBakugo124) (Snakeroot, played by @Lightnightfury07 ) ( Princess Splash, played by me ) (Open)


Amethyst Winglet, Cave 1: (Lilly, played by me) (Open) (Open)

Amethyst Winglet, Cave 2: (Open) (Open) (Open)

Amethyst Winglet, Cave 3: (Yaki, played by Waffle-Ghost) (Blizzard, played by Waffle-Ghost) (Urchin, played by Waffle-Ghost) (Open)


Diamond Winglet, Cave 1: (Skai, played by @Lightnightfury07 ) (Open) (Open)

Diamond Winglet, Cave 2: (Jellyfish, played by Camp12BloodHogwarts) (Dawnpool, played by me) (Open)

Diamond Winglet, Cave 3: (Kapok, played by ExplosiveBakugo124 (Open) (Open) (Open)


Onyx Winglet, Cave 1: (Sunstar, played by me ) (Krystal, played by JustARainwing1509) (Open)

Onyx Winglet, Cave 2: (Venus, played by @Lightnightfury07 ) (Swallowtail, played by me) (Citrus, played by LemonLyme420) (Open)

Onyx Winglet, Cave 3: (Ivy, played by  @Camp12BloodHogwarts ) (Open) (Starwings, played by  @Clandjarin ) (Open)


Sapphire Winglet, Cave 1: (Skybee, played by me) (Open) (Chinook, played by ExplosiveBakugo124)

Sapphire Winglet, Cave 2: (Open) (Seaweed, played by me ) (Owl, played by Owlpaw_Loves_Art)

Sapphire Winglet, Cave 3: (Azule, played by me) (Yoma, played by  @Waffle-Ghost ) (Open) (Open)


Amber Winglet, Cave 1: (Venom, played by  @VenomTheSunWing ) (Tornado, played by VenomTheSunWing ) (Primrose, played by LemonLyme420)

Amber Winglet, Cave 2: (Bumble, played by sunpoolstreamclan) (Mako, played by me) (Open) (Daikon, played by Waffle-Ghost)

Amber Winglet, Cave 3: (Prophecy, played by Camp12BloodHogwarts) (Open) (Hyena, played by me) (Topaz, played by Waffle-Ghost)


Pearl Winglet, Cave 1:  (Oni, played by Waffle-Ghost) (Open) (Open)

Pearl Winglet, Cave 2: (Open) (Open) (Open)

Pearl Winglet, Cave 3: (Open) (Open) (Open) (Open)


Tourmaline Winglet, Cave 1: (Open) (Open) (Open)

Tourmaline Winglet, Cave 2: (Alligator, played by me) (Open) (Open)

Tourmaline Winglet, Cave 3: (Open) (Open) (Open)


Teacher Caves:

Teacher Cave 1: (Princess Iulia, played by me (Harpy, played by SmokyBerries) (Merlin, played by me)

Teacher Cave 2: (Snowbank, played by me) (Agni, played by me) (Wintry, played by me)

Teacher Cave 3: (Blowfish, played by me) (Charlie, played by Waffle-Ghost) (Vaggie played by Waffle-Ghost)


Teachers are endless if you can think of a subject.















Wings of Fire Jade Mountain RoleplayWhere stories live. Discover now