15 rész

358 19 0
                                    

Jungkook szmsz.

Az erkélyen kint álva, figyelem ahogy az esőcseppek földet érnek a könnyeimmel együtt, kibaszottul hiányzik nekem tae, az ilyen időgben mindig szorosan bújt hozzám mivel ő fél az ég dörgésétől és a villámzástol.

Nem tehetek róla, folyton eszembe jut ez az emlék akár hányszor meghallom hogy az ég dörög, miután villámlott, nem tudom őt meg védeni, nem lehetek mellette, ha ilyen idők vannak, és talán ilyenkor hiányzik a legjobban.



Még én kint gondolkoztam, és közben eláztam az esőben, egyszer csak, a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Be sétáltam és a kezembe vettem a készüléket. Nem ír ki nevet szóval biztos hogy egy idegen lesz. Habozás nélkül fel vettem és bele is szóltam.


📱Háló, tessék?


📱Ohm, jó napot én jisoot keresem.
- szólalt bele egy igen mély tónusú fiu hang a telefonba, kicsit ismerős.


📱Én nem ismerek semmien jisoot, szóval szerintem rossz számot hívtál.
- mondtam, a fiúnak, aki erre ha jól
halottam meg lepődött.

📱Ohh, nagyon sajnálom, valóban rossz számot hivtam, csak tudja egy számjegy tér el, ezért hittem azt hogy ez a szám a barátomé, bár nem is értem hogy került bele az öné, tényleg nagyon sajnálom.
- kínosan fel nevetett, és most rajtam volt a sor hogy meglepődjek, ez a nevetés nagyon hasonlít szerelmem nevetésére, szinte ugyanaz.



📱Semmi gond, nem kell mentegetőznöd meg esik az ijen, amúgy meg tetszik a nevetésed, emlékeztet valikére.
- mondtam, és egy kicsit fel kungcogtam, ahogy vissza emlékeztem tae nevetésére.



Ohh, igazán? Az ön hangja is elég ismerős nekem, lehet hogy ismerjük egymást?
- hangjában hallottam, hogy mosolyog.



📱Kérlek tegezz, hisz nem vagyok én olyan öreg, és szerintem te se.
- röhögötem bele a telefonba, hisz elég vicces ez a helyzet.



📱Rendben, ohm.... Izé nekem most le kell tennem, mivel pakolok.
- kicsit frusztráltan ki fújt egy kis levegőt, én pedig el szomorodtam, hisz azt hiszem hogy ez egy új barátság kezdete, de ha most le teszi, nem füzök hozzá sok reményt hogy vissza fog engem még hívni.




📱Ohh, pedig szívesen beszélgettem volna még veled, de rendben, meg értelek. Reménykedem benne hogy később hívni fogsz. Szia
- mondtam, majd válaszát nem megvárva ki nyomtam őt.




Várni fogom hogy hívjon, hisz ha minden jól megy akkor talán lessz egy új barátom akiben igazán meg bizhatok, de lehet csak azért gondolom ezt mert hasonlít a nevetése, taehyung nevetésére? Nem tudom, de úgy érzem hogy jobban meg kell őt ismernem.

Levetkőztem és a szekrényből ki véve a pizsomám, meg indultam a fürdőbe, le fürödtem és felöltöztem, majd be bujtam az ágyba, az eső már elált és már nem dörögtt az ég.

Vajon ő jól van?

Hogy érezheti magát?

Hiányzom neki?

 A testvérem a szerelmem?- Vkook, taekook. BEFEJEZETT! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora