ÖZÜR DİLERİM

900 46 178
                                    

Selamm. Ben geldim aşklarım 🧡

Bir barışma bölümü yazayım dedim. Giriştim bölüme 😅 Olmadıysa falan çok da şey yapmayın. Öylesine yazdım.

Bilgi sayfalarına göre Berk - Doruk kavgası yükleniyormuş. Yine Berk'in yalnız ve haksız olacağından eminiz herhalde 🤦

Berk sende beni yorma her şeyi ben yazmayayım. Okulun ortasında haykır şunların yüzlerine seni yalnız bıraktıklarının ya ! Susma be oğlum.( Medyadaki fotoda tam o sahnelik be!)

NOT: Niyetlendim öyle bir kurgu yazmaya ama bu bölüm yarılandı diye yazamadım maalesef 😐

En büyük paşacı benim aksini kimse iddea etmesin cbbfbfnfj.

Hazırsanız başlayalım 🍀 Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💚

****

Berk yatağında sırt üstü uzanmış ne zamandır gözlerini diktiğini bilmediği tavanı seyrediyordu. Okuldan eve geldiğinden beri şu birkaç günde olup bitenleri düşündü.

Sinirden gözü döndüğü için ATV yarışında birçok kişiyi riske atıp en sonunda Asiye'nin yaralanmasına sebep olmuştu ki yanlışlıkla Aybike'ye de zarar verebilirdi. Canı yansa nefesinin kesileceği biricik sevgilisine...

Aybike'nin o gün söylediği bana da bir şey olabilirdi cümlesi de sırf bu yüzdendi ya. Sinirinin tehlikeli boyutunu ona göstermek istemişti. Ama o yine hırsından dolayı anlamamıştı kızın söylemek istediğini.

Git , yok ol... Bu iki kelime canını çok yakmıştı, kabul.  Ama yine de  Aybike'nin kendisini terk edecek olma korkusu daha ağır basmıştı. Aybike'yle sevgili olup ona bağlandığından beri bu korku kendisiyle hep kol kola geziyordu ya zaten. Bugün Sarp'ın söyledikleriyle  deliye dönmesi de sırf bu yüzdendi. Onun da dediği gibi Aybike onun gibi bir eziğe çok mu dayanmıştı? Babasının katillerini içeriye sokamayacak kadar ezik birisine.

Kantine konuşmak için yanına gittiğinde yüzüne bile bakmamıştı. Sen iyi değilsin,psikoloğa görün ! Evet iyi değildi. Ama neden iyi olmadığını gördüğü hâlde hâlâ yanına gelip konuşmuyordu onunla? Nasıl olduğunu sormuyordu ?

Satranç sonunda kendisinin kalbini sıkıştıran ihtimali nasıl gülerek söyleyebilmişti ki?

" Aşkta kaybediyorum belki ama... "

Galiba Aybike ona gerçekten çok bile dayanmıştı.

Daha sonra spor salonunda kendisinin bile dudaklarından nasıl döküldüğünü anlamadığı o kelimeyi söylemişti: varoşlar. Kabul o kelimeye sevgilisini dahil etmemişti ama onun ailesi için kurmuştu. Zamanında Emir' e sırf bu kelimeyi kurdu diye yumruk atan da kendisi değil miydi ?

Peki ya Ömer'e attığı iftira ? Nasıl bu kadar gözü dönebilmişti ki? Yanında olmayıp kendisini yalnız bıraktıkları için kızgındı onlara. Onlara olan öfkesiyle birlikte yaptığı şeylerin ve söylediği kelimlerin saçmalığının farkına da daha sonra varıyordu.

En son yaptığı şey içinse deli gibi pişman olmuştu. Sevgilisine yalaka demişti. Yanında olmadığını için kızgındı ona ama bu kelimeyi de hak etmemişti ki. En son yediği tokat yüzüne değil vicdanına çarpmıştı. Yaptığı şeylerin içini nasıl sıktığını farkına varmıştı o tokat sayesinde. O böyle biri değildi. Böyle yaparak onları değil kendi ruhunu cezalandırıyordu.

Yanında olmak istemiyorlarsa onları buna zorlayamaz ya da olmadıkları için cezalandıramazdı ki. Bu yaşına kadar hep yalnızdı bundan sonra da yalnız olmak koymazdı herhalde.

Anla Beni / AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin