Karakolda ertesi gün dosyaya eklenmesi için Hyunjin'in yaraları kayda geçti. İlk bulunduklarında sağlık kontrolleri elbet yapılmıştı ancak şu an uygulanan prosedür basit bir sağlık kontrolünden çok uzaktı. Cinsel olarak zorla ilişkiye girildiği, üst bacağındaki izmarit izi, kaburga üstünde geçmek üzere olan büyük yeşil beresi, sırtındaki enlemesine olan çizik, sağ göğüs ucunun hemen altında olan bir başka çizik ve bir kaç daha ufak sıyrık dahil her şey not edildi ve bazılarının fotoğrafı çekildi. Unutulan birkaç yanık lekesi de sonradan aynı şekilde dosyaya eklendi.
Her şeyin tamamlandığını söyleyen polis genç oğlana kıyafetlerini tekrar uzatırken Hyunjin tüm süreç boyunca eğik olan başını ilk defa kaldırdı.
Olumlu tarafından bakmaya çalıştı, şu an kendisi bu duruma düşmüş olabilirdi ancak Felix bu duruma düşmemişti. Yetimhane pijamasını üstüne geçirmek üzereydi ki pijamanın üzerindeki kan lekeleri ve yetimhane deterjanının kokusu içini bunalttı."Sizden bir şey rica edebilir miyim?"
Geldiklerinden beri hiçbir şey rica etmemişti ve genellikle o da Felix de sessizdi. Polis şaşkınlıkla başını salladığında Hyunjin konuştu.
"Giyebileceğimiz bir şeyler var mıdır? Yoksa da mühim değil."
"Hemen soruyorum."
Polis en önemli görevi buymuşçasına bir hışım ve de kararlılıkla odadan çıktı.
•
Ertesi gün, karakola birkaç adam geldi. Karakola gerek yetimhaneden çocuklar gerek görevliler sık sık geliyordu zaten, yalnızca Felix ve özellikle Hyunjin ile iletişime geçmeleri engelleniyordu. Gelen adamlar baya hırpalanmıştı. Felix ve Hyunjin, ayrı ayrı seferlerde bir odaya sokuldular ve adamlar onlara gösterildi. Ses ve görüntü tek taraflı olarak, yalnızca kendilerinden tarafa iletiliyordu. Bunu belirttikten sonra polis güvende olacaklarını o gün belki de yedinci kez olmak üzere bir kez daha tekrar etti.
"Tanımıyorum."
Felix adamlara bakıp başını iki yana sallarken Hyunjin olumlu şekilde yanıt vermişti.
"Müdürün odasına girerken birkaç sefer görmüştüm. Pek birlikte gelmezlerdi. Bir defa birlikte gelmişlerdi, onda da müdürün odasında tartışmışlardı."
"Alış verişi yapanın as adamları bunlarmış."
Polis konuştuğunda Felix midesinin bulandığını hissetti. Eliyle ağzını kapatıp yere doğru eğildiğinde polisin teki odadaki çöp kutusunu oyalanmadan ona uzattı. Hyunjin de elini oğlanın sırtına yerleştirmişti.
Sıska oğlan hiçbir şey yemediğinden sadece öğürdüğüyle kalmıştı.
•
"Burada kalsınlar..."
Komiser dün tam olarak bunu demişti diğer polisler ikilinin neden burada kaldığını sorduğunda. Sonuçta ya nezarethanede ya da diğerlerinin yanında olmaları daha uygundu.
"...Onlara biraz müsamaha tanıyın... Her konuda."
Şimdi ise Felix karakolda artık onların odası sayılacak kadar uzun süredir kaldıkları ofisin ikili koltuğuna kıvrılmış, başı Hyunjin'in dizleri üzerinde uyurken Hyunjin bir hayli ayıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Divine Comedy (신곡) • hyunlix
Fanfic"Onlar için geri geleceğim, yoksa nasıl bir prens olurum? Ancak şimdi, benimle gel Felix. Birlikte kaçalım buradan." Burası K. yetimhanesi. Bir yetimhaneden çok mezbahaya benziyordu gerçi. •Hwang Hyunjin x Lee Felix hayran kurgu...