Prefaţă

1.3K 51 6
                                    


Salutare tuturor,

Iniţial am vrut ca această serie- Boston Bad Boys, să fie una de două cărţi. Ashes şi Ruthless is my Kind. Ei bine, odată cu epilogul Ruthless is my Kind şi "cocoşul" problemă, s-a născut Hades.

Alexei a venit din dragostea mea pentru bărbaţi problemă, când am făcut dintr-un personaj, două personaje distincte ale gangsterilor la care Ian apelează în povestea lui și a lui Hades, respectiv, Alek şi Alexei (unchi şi nepot).

Aleksander și Rusalka mi-au capturat inima. Sper să vă placă această duologie la fel de mult ca şi mie.
Și da, la acest moment, nu am în vedere un sfârşit al seriei, când, ei bine, am şi scris primul capitol din povestea lui Kevin Kind (Deviant Kind), dar şi prologul poveştii lui Ben Stone, din seria Triada (Legends never die). Am o vorbă, oricare, numai să nu alegeţi.

Doar câteva lucruri, înainte să plec la scris. Deşi fac tot posibilul să editez continuu la poveştile scrise, în măsura timpului disponibil, trebuie să ştii că toate cărţile mele sunt lucrări solo, independente. Îmi scriu cărţile, îmi corectez cărţile şi caut coperţile.

Acestea fiind spuse, îmi cer scuze, în avans, pentru greşelile de scriere sau alte greşeli pe care le-am făcut şi le voi face. Întrucât scrisul este o pasiune pentru suflet, nu am căutat angajamente în ceea ce privesc editurile, editori, etc.

Cu toate acestea, am făcut şi fac eforturi constante, printre celelalte alte două joburi permanente ale mele, să le perfecţionez. Aşadar, am rugămintea să descărcaţi din nou cărţile achiziţionate de pe Google Play( nu presupune alte costuri), pentru că pe majoritatea lor le-am actualizat şi, zic eu, îmbunătăţit.

Vă mulţumesc tuturor că aţi transformat pasiunea mea de a scrie în ceva interesant şi magic.

Cât despre povestea Alek-Rusalka...
Va fi o plimbare sălbatică,
Be Kind,
Ellen Kind

Ordinea cărților:
Seria Triada:
1. Moștenirea lui Army
2. Black & Blue-Vol.1
3. Black & Blue-Vol.2
4. Îndrăznește să mă iubești

Continuarea seriei Triada:
1. Black Diamond
2. Capcana Seducției
3. Legends never die ( în curs de scriere)

Seria Boston Bad Boys:
1. Ashes
2. Ruthless is my Kind
3. Hades
4. Royal Blood- Vol.1
5. Blood on a Rose- Vol.2
6. Sălbaticul Royal(2 volume)- în curs de scriere
7. Deviant Kind- în curs de scriere

Seria Nelegiuitii:
1. Ținta lui Gabriel

Sălbaticul RoyalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum