36.

7.7K 432 72
                                    

Kayra

Yemek arası verdiğimiz zaman iş ilk olarak direkt Yaman'ın yanına uğramıştım ama beyefendi benim yüzüme bakmamış aksine bana trip atmak ile meşguldü.

Neden bana trip attığını bile bilmiyordum, Allah bilir yine kafasında neler kurup kurup görüşmediğimiz zamanlarda  bana diş bilemişti.

Zaten Vural iti izin aldığından bu yana askeriyede sadece ben varmışım gibi bütün angarya ve çökertici işler bana kalmıştı bir de burada Yaman'ın şehzademin tribini üstleniyordum.

Askeriyeye birkaç tane yeni komutan gelmesine rağmen onlar alışana kadar yine işler bana kalmıştı, bir de üstüne işlerim daha çok artmıştı.

Ben hiçbir zaman gün yüzü göremeyecektim.

"Neden bana trip atıyorsun?" Yaman'a Arkasından sarılıp boynunu öpmek istesem de ne yazık ki sadece yatağın yanında oturup ona bakmak ile yetinmiştim.

Henüz birbirimize yeni yeni alışmaya başlıyorduk ve yangından mâl kaçırır gibi davranmak istemiyordum.

Evet ara sıra ani çıkışlarımız olup birbirize bazı temaslarda bulunuyorduk ama onlar tamamen akışına giden olaylardı.

Onun ne hissettiğini ya da benden tam olarak neler istediğini bilmiyordum ve bunu nasıl sorabilirdim tam olarak kestiremiyordum.

Evet ona karşı teklif etme planım vardı ama şu an bana davranışları oldukça garipti ve ona karşı adım atsam ne ile karşılaşırdım pek bilemiyordum.

Evet onunla olmak istiyordum ve bunu sonuna kadar göstermeye razıydım ama ona ne yazık ki hâlâ güvenim yoktu.

Bu, aramızdaki olan şeyler askeriyede duyulursa halimiz içler acısından daha beter bir durumda olurdu ve ikimizi de böyle bir duruma sürüklemeye gönlüm razı gelmezdi.

"Sen git o kadın ile ilgilensene, ben kimim ki?" Dolu dolu boncuk gibi bakan gözler ile bana döndüğü zaman kızarmış gözlerine bakıp hafif bir şekilde gülümseyerek elimi yanağına koymuştum.

Büyük ihtimalle kıskanmıştı ve be şu an nedensiz  saçma sapan bir şekilde mutlu olmuştum.

"Yaman, biz seninle bir yola girdik ve ben kimseye bakmam merak etme." Saçlarını öpüp onu göğsüme bastırdığım zaman hafif bir biçimde gülümsemiştim.

Evet ikimizin de bazı endişeleri vardı ve bütün bunları trip atarak çözemezdik, sinirli olsak bile konuşmamız gereken o kadar çok şey vardı ki..

*****

Yaman

Kayra her zamanki gibi mükemmel konuştuğu zaman endişelerim biraz daha olsa bile hafiflemişti ama nedense bir yanım hâlâ buruktu.

Evet ben ayran gönüllü biriydim ve ister istemez Kayra'yı da öyle görüyordum bu elimde olan bir şey değildi.

Y/n = Birisinde görülen her olumsuzluk, ona yapılan her eliştiri ya da suçlama, aslında tüm bunları yapan kişide de vardır. Kişi, kendinde olmayanı başkasında görmez. Kendisinin yapamadığını bir başkasına suçlama olarak yöneltmez. Kişi, içindeki kabul edemediği ya da aşamadığı bazı kusurları, başkalarında çok kolay fark eder. Mevlana'nın sözündeki gibi. "Karşındakinde gördüğün suç, sendeki suçun cinsindedir. Önce o huyu kendi tabiatından atman gerek. Sendeki çirkin huy ; sana, onda göründü."

"Benim damak tadım senin dudakların, evet biliyorum şu an ilişkimizin bir adı yok ve ne kadar flört ediyor gibi görünsek de ben seninle her yola varım Kayra komutanım. Ailem homofobik ama ben seni aşırı derecede arzuluyorum. İnsan sevdiğine sürtünür ah pardon yürür diyecektim." Dilimi ısırıp kafamı kafif yukarı kaldırıp boynunun hizasına gelmiştim, dudaklarımı boynuna sürttüğüm zaman Kayra kollarını belime sarıp iç çekmişti.

"ⓘ Bu kullanıcı sevmek ve sevilmek istiyor. Benimle bu yola girmeye var mısın? Evet ikimizin de bir erkek ile bir ilişkisi olmadı bunu biliyorum, bu yolu beraber yürüyelim ki tecrübemiz olsun. Aşkından yan yana, yana yana." Kafamı kaldırıp dudaklarını öptüğüm zaman bir şey demediği için geri çekilmiştim.

" Yaman, anlaşılan libido testin pozitif gelmiş, seninle yanalım bakalım." Kayra, anlımı öpüp gülümsediğinde ben de gülümsemiştim.

Hem götü hem de gönlü güzeldi.

******

Yengen Kızar / bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin