SON

3 0 0
                                    

Önceden gece insanıydım. Geceler masallar anlatırdı ruhuma. Ruhum masallar anlatırdı canıma. Böylece geçip giderdi günler. Ne zaman gecelerle arama hayat girdi bilmiyorum. Kendimi işe giderken buldum. İlk zamanlar erken kalkmam gerekmiyordu. Şimdiyse uykusuzluğa dayanamaz masalları beklemeyez oldum. Buna yaşlılıkta diyebiliriz. 24 yaşındayım işin sonunda. Her neyse durum şöyle başladı 21 yaşındaydım ve artık flört etmem gerektiğine karar vermiştim. Erkeklerle arama koyduğum o duvarı kaldırmam gerekiyordu. Çünkü yalnızlık artık eskisi kadar güzel değildi. Ruhunuza eşlik edecek insanı bulmak için iyi bir yaş gibi görünse de 21 yaş flört etmek için geç bir yaş. 18 lerinizdeki hataları yapmıyorsunız belki ama flört bakireliği diye bir şey var. Yazmanız gerekeni yazamıyorsunuz. Beyfendinin işi varmış yalanını anlamıyorsunuz veya tüm taktikler elinizde çöp oluyor. Kendinizi 18 yaşında zırlayarak ağlaycağınız durumu 21 yaşınızda Allah kahretmesin bunu da anlamaz mı bir insan diye düşünürken buluyorsunuz. Bir kaç deneme yanılma, falcılara başvurma ve tarot kartı açılımları sonucunda flört derslerinizden aldığınız kazıkları A+ ile geçmeye başlıyorsunuz. Tam da daha da ders alamam bu dünyadan dediğiniz noktada en büyük dersiniz giriyor hayatınıza. "Son Nota" diyorum ben buna. Bu son nota öyle bir vuruyor ki sizi hamlıktan pişmişliğe geçiyorsunuz. Benim "Son Nota" m ile tanışmam bir gece sosyal medyada dur şununla dalga geçeyim dememle başladı. Neden mi? Bilmiyorum. İçimden bir ses yaz şuna yaz söyle profil fotoğrafını dedi. Ben de o sese uydum. Mesaj sesini bile beklemiyordum Ekrana girdim usulca kırk yıllık dostuma yazar gibi "Bu ne biçim profil fotoğrafı?"yazdım. Bir kaç saniye sonra benden daha umursamaz bir şekilde. "Sanane" yazdı. İçimden terbiyesiz dedim. Saldıran ben değilmişim gibi. Hesabında gezdim twittlere baktım. Dinlediği müzikler bilmediğim tanımadığım egzantirik kelimesinin karşılığı olan tarzdaydı. Ya da müzik dünyam çok küçüktü. "Profil fotoğrafın sahte mi gerçek mi? Yüzün bile yok.." yazdıktan sonra yatağımda kıvrandım ve sağa döndüm soğuktu yorgan da o gece özellikle ısıtmıyor gibiydi soğuktan büzüşmüş ayaklarımı. "Yüzümü sosyal medyaya koymam. Ve fotorğaftaki benim" dediğinde fotoğrafta gerçekten görünen bir yüz aradım. Tecrübelerimle sabitti ki sosyal medyada fotoğrafı olan erkek ayrı olmayan erkek ayrı tehlikeliydi. Ama ilgimi çekiyordu. Hikayeyi başlatan da bu ilgi oldu. Gizemli erkeğe duyduğum o sınırsız ilgi ve yüzünün merakı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON NOTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin