Arkadaşlar 7.sınıfta pek olay yok es geçiyorum 8 . Sınıftayız
7.sınıfı nihayetinde karmaşa olmadan rahatlıkla bitirmiştim önümde olan sene ise bu sene idi çok seviyorum hep özendim 8.sınıf olanlara... şimdi ben 8 oldum. Sonrada liseye geçecektim.Yine kalabalık bir ortamdan sıvışarak yürümeye koyuldum. Önümde kocaman bir okul yolu vardı servis ile okula gitmek istemedim bugün. Çünkü okulun ilk günüydü biraz ıslanmaktan bir zarar olmazdı. Biraz daha ilerledikten sonra karşıda oturan jisoo ve lisayı görünce gülümseyip el salladım. Hemen koşarak yanlarına gidip sarıldım çok özlemiştim ikisini de "çok özledim çok "dedim lisaya sarılarak "bende jennie" dedi lisa bana sımsıkı sarılarak arkamızı döndüğümüzde jisoonun bize bakıp"beni kimse özlememiş anlaşılan"diyerek küsündü. Bende"seni hergün görüyorum amaa yinede özledim"dedim gülümseyip başına dokunarak. Hızlı adımlarla okula doğru yürüdük kapının önüne geldiğimiz de herkes gelmişti sanki...
Kapıyı açıp sınıfa doğru yürümeye başladık.
Sınıfımızın yeri aynıydı sadece şube değişmişti üçümüz de sınıfa heyecanla girdik daha ders başlamamıştı jisoo bana yaklaşarak "lisa ile ben oturacağım sende arkamızda otur istersen"dedi aslında biraz içimde kırgınlık oldu, onunla oturmayı istiyordum ama onun artık benden daha çok önemsediği biri vardı.Lisa...
Onu çok seviyordu , bırakmak istemiyordu sanki elinden kayıp gidecekmiş gibi sımsıkı tutuyordu onu yerime oturup kitaplarımı kurcalamaya başladım başımı kaldırdığımda bana bakan bir grup erkek gördüm ne olduğunu anlamaya çalışırken
Çocuklardan biri bana doğru yaklaşıp saçımdan tuttu bağırmaya başladığımda ise"ah siktir senin bu sınıfta ne işin var jennie ha pardon çirkin jennie, ucube! Neden senle aynı sınıfa düştük?!"diye yüzüme doğru sert bir hitapla konuştu. Ben ise canımın acımasını önemsemeden ayağa kalkıp"bilmiyorum sehun banamı soruyorsun bunu hocalara sor! " diyerek yüzüne bağırdım sehun saçımı arkadan tutarak çevirdi ve sürükleyerek sınıfın ortasına getirdi ve alaylı bir ses tonuyla "şu ucubeye bakın çocuklar cevap vermeye başlamış güzel bir ders vermeli miyiz hm? "
Demesiyle saçımı sıkması bir olmuştu canım çok acıyordu jisoo'ya baktığımda yüzüme 5 saniye bakıp ardından lisa ile sohbet etmeye daldı. Yalvarıyormuş gibi sınıfa bakarken herkes başıma toplanmış saçıma buldukları her çöpü atıyorlardı...
Kızlar ise saçımı liğme liğme etmeye çalışıyordu.canım yanıyordu çok...
Aynı şeyleri yapmaya devam ederken göz yaşlarımı tutamayıp ağladım ve dökülen gözyaşlarımı silmeye çalışıyordum sonra içeriye biri girdi bu taehyung'tu ama çok değişmişti saçları eskisi kadar uzun değildi ve âdeta gözlerinin güzelliği ortaya çıkmıştı.
Elinde ise yeni aldığı krampon vardı. Sanırsam Futbola ilgisi vardı. Gözlerini âciz vücudumda gezdirirken ağlamaya devam ettim bi yandan saçımı çekiştirenler, ve gömleğimi yırtmaya çalışanlar vardı. O anki durumun etkisiyle "taehyung lütfen yardım et"dedim yalvararak. Taehyung alaycı bir gülümseme ile bana bakıp yaklaştı ve"aptalsın jennie ucubesin"diyerek kafama eliyle sert bir şekilde vurdu. Neden böyle dedi ki ona hiçbirşey yapmamıştım. Zil çaldığında herkes yerine geçmişti ben ise üstümü başımı düzeltip ayağa kalktım. Jisoonun sırasına doğru ilerleyip iki elimi birleştirdim "neden bana yardım etmediniz? "Dediğimde ikiside başını öne eğdi lisa başını kaldırıp yüzüme baktı"özür dileriz jennie, ama bizede böyle şeyler yapabilirler tehtit ettiler yardım edemezdik jennie"söylenerek elimi tuttu. Kendimden nefret ediyorum o kadar vicdanlıyım ki bir özür de kabul ettim.orta sırada oturan ryujin ve yeji bize bakıp"kızlar şu oyuna bakın denemelisiniz"dedi ve eliyle bizi çağırdı. Pek keyfim yoktu ama gittik.ryujin ve yeji sırasında oturmuş onların sırasına kolunu yaslayan jisoo, lisa ve ben...
Oyunu izliyorduk boyum yetmediği için biraz ayağa kalktım şimdi herşeyi görebiliyordum. Arkamdan kıkırtı sesleri geliyordu hiçbirşey anlamış değildim jisoo hemen başını o tarafa çevirince cam tarafı en önde üçlü oturan jungkook, jimin, Taehyung'la gözünü buluşturdu. Ve bana dönerek"jennie sanırım beyaz pantolon giydiğin için iç çamaşırın belli oluyor ona gülüyorlar ama sen dur ben hallederim"diyerek hemen ön sıraya atıldı jisoo
"Hayırdır lan ne bakıyorsunuz öyle"demesiyle taehyung'un boğazına yapıştı. Taehyung ise kendinden emin bir şekilde"hiç birşey jisoo"dedi ve arkadaşlarına bakıp güldü jisoo utanmış gibiydi ilk defa bir erkekle muhabbet içersindeydi. Kendini toparlayarak"neden bakıyorsunuz dedim değilmi?"dişlerini sıkarak söylediğinde korkmuş olacaklardı ki hepsi birden sınıftan çıktı.jisoo hemen yanımıza gelip"sorun yok kızlar"dedi ve tebessüm etti...
Öğle arası olmuştu. Ben lisa ve jisoo çantalarımızı almış eve doğru gidiyorduk.
Hepimiz evlerimize doğru gittik..
Ders başlamıştı hepimiz hazırlığımızı yapıp hocayı bekliyorduk sanırım gelmeyecekti çünkü 20 dakika geçmişti bizde ders boşmuş moodunda takılmaya karar verdik. Başımı sıraya koyup uyumayı tercih ettim ki birinin omzumu dürtmesiyle uyandım ve başımı kaldırıp ona baktım bu jisooydu.
"Jennie sana birşey söylemem lazım" kulağıma eğilerek söyleyince endişelendim "noldu jisoo kötü birsey yoktur umarım"dedim jisooya telaşla bakarak jisoo ise"ah, hayır endişelenme kötü birşey yok ama iyi birşey mi bilemiyorum...jennie ben birine aşık oldum"yüzü kızarmıştı bu cümleyi söylerken çenesinden tutup yukarı doğru kaldırdım ve"kim peki jisoo utanma lütfen."dedim ona gülümseyerek. Jisoo gözlerimin içine bakıp kulağıma yaklaştı biraz nefes alış verişlerini duydum kulağımda ardından ise yutkundu ve"taehyung"dedi tiz bir sesle söyler söylemez şok olmuştum nasıl olabilirdi böyle birşey anlayamadım ve jisooya yaklaşarak"jisoo yanlış kişi biliyorsun"dedim uzgun bir yüz ifadesi ile
Jisoo "biliyorum ve benim kararım?"dedi yüzüme bakarak... Olanlara inanamadım "peki jisoo,neden Lisa'ya da bunu söylemedin"dedim ciddi bir tavırla. Jisoo elini masada gezdirerek"biliyorsun Lisa ile arkadaşlığımız seninki gibi sağlam değil ondan ötürü söylemek istemedim jennie"dediği sözlerle birazda olsa içimde bir mutluluk olmuştu, kendimi özel hissetmiştim ama bu saniyeler sonra sona ermişti çünkü lisa felaket habercisi gibi yanımıza koşarak gelip"olayı duydunuz mu taehyung ile İrene çıkıyormuş"dediğinde anlık bir şok yaşayıp "nee ohaaa"diye sınıfın ortasında bagırdım tüm sınıfın bana baktığını hissedebiliyorum ancak umrumda olmadı jisoo ya döndüm büyük bir hayal kırıklığına uğramış gibiydi yanımızdan hızlıca ayrıldı"nereye gidiyo bu? "Dedi Lisa ben ise lisanın sorusuna yanıt vermeden jisoonun peşinden koştum. Tuvalete gittiğini gördüm ama zil çalmıştı. İçimden söylenerek tuvalete girdim dersi eksem birşey olmazdı. Kapıyı yavaşça açtığımda jisoo kapının biraz ilerisinde oturmuş ağlıyordu ona doğru yaklaşıp "jisoo o seni sevmiyordu değilmi?"dediğimde jisoo sinirle ayağa kalktı ve "lan jennie dostum musun düşmanım mısın belli değil siktir git bi "dediğinde hayal kırıklığına uğramıştım ama kendimi toparladım "jisoo sadece sana teselli vermeye çalışıyorum"dedim iki omzuna da dokunarak ama jisoonun içinde öyle bir öfke vardı ki hiç birşeyi dinlemiyordu"bırak kalsın" cümlesi sert bir şekilde dudaklarının arasından dökülürken çekip gitmişti ben ise orda öylece kalmıştım aynaya baktım ve "tanrım benim suçum ne? "Dedim yakınarak ve hızlıca lavabodan çıkıp sınıfa ilerledim ders başlayalı 20 dakika olmuştu girmekle girmemek arasında kalmıştım ne yapabilirdim? Sınıfın yanında zilin çalmasını beklemek en iyi çözümdü...
Sonunda zil çalmıştı sınıfımızdaki hayvanlar tek tek gün yüzüne çıkarken taehyung çıkmamıştı sınıfa ilerlediğimde üstüme doğru yürümeye başladı"ne oluyor? "Dedim kısık bir sesle. Taehyung beni duymuş olacak ki "hiçbirşey sadece burdan siktir git"dediğinde ufak bir kahkaha atıp"nedenmiş ordan bakılınca ezik birine mi benziyorum?"dediğim cümleye ben bile şaşırmıştım ama umrumda değildi. Ona az dı bile.Taehyung ile aramızda santimlik mesafe vardı. Hazır yanyanayız hemen konu açtım"duyduğuma göre irene ile çıkıyormuşsun"dedim sırıtarak taehyung ise alaylı bir gülümseme ile "doğru duymuşsun ama seni ne ilgilendirir?" deyip beni omuzlarımdan tutarak kenara ittirdi ve çıkıp gitti ben ise anlamsız bakışlarımı surduruyordum .
Arkadaşlar kitap güzelmi? Yani devam etmelimiyim??
Sizleri seviyorum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anmaßend | taennie
Fanfiction-ortaokuldan liseye kadar dışlanmış, arkadaşlarının gerçek yüzünü bulmaya çalışan bir kızın ailesi arkadaşları ve sevdiği insanlarla imtihanı