Частина 5.

135 22 24
                                    

Ввечері повернувшись каретою на головну вулицю, хотів відразу ж розійтися, але не вийшло – зупинили.

-Ми вже пройшли такий шлях, повечеряємо разом? Тут неподалік є файне місце.

-А хіба твої друзі не чекають?

-Повідомив, що не повернуся, бо пішов на побачення. Так що все гаразд.

-В-відпусти. Не тримай за руку в такому місці! Гей, Лука, ти слухаєш?,- прошепотів я, через тримання кінцівки на людній вулиці, але докори залишилися без уваги. Якщо так не поводитися, ніколи не відпустить, але чинити опір – стомливо, до того ж після заходу сонця буде непомітно – просто мовчки йшов вслід, не маючи вибору. Місце, куди мене привели, чомусь виявився готелем.

Така архітектура в Королівстві Солей була створена для знаті та подорожуючих купців, якими керували представники високого рангу. Більшість авантюристів користуються корчмами, які створюються простими цивільними особами. Хоча у моєму ‘’гаманці’’ більше грошей, ніж у середнього дворянина, зрештою мав низький статус, тому ніколи не перебував тут.

Передусім, зовнішній вигляд нагадує палац – коли підходили, головний вестибюль здався страшенно широким, настільки, що навіть громіздка карета могла легко проїхати. Там навіть чекали службовці, що хутчіше повставали, побачивши гостей.

Звичайно, присутні й охоронці. Судячи з всього, це місце, призначене для найвищого класу, будинок, з якого можуть вигнати тільки за те, що маєте статус авантюриста. Проте, коли Принц спробував пройти через ворота – присутні віддали честь, попри грубий одяг, а деякі навіть вклонилися, неначе отримали звернення від чарівного пристрою. Як тільки увійшли до приміщення, чоловік, що чекав на нас, привітався та представився керівником готелю.

Юнак з виблискуючим світлим волоссям та блакитними очима з’явився в місті, де незабаром повинне відкритися підземелля, крім того, мав гарну зовнішність та високий зріст. У ньому занадто легко впізнати Королівську особу.

Можливо, саме тому, що він тримав мене за руку, пропустили, хоча ховав волосся під капюшоном та обіймав м’яку іграшку.

-Хочу кімнату з великим ліжком, ванною, вечерею та сніданком на двох.

-Зачекай-но…

Поспішно спробував зупинити "друга", помітивши витягання платинової монети, що була еквівалентна мільйону єн (253 865,39 гривні). Одна ніч коштувала МІЛЬЙОН. Які послуги можна зажадати в першу чергу на таку суму?

Я перевтілився в лиходія Ероге, та перш ніж зрозумів, став метою захоплення.Where stories live. Discover now