Hava oldukça soğuktu.otobus duraginda beni almaya gelecek olan surucuyu beklerken,ayni zamanda sarkimizin yorumlarini okuyordum.yağmur yağıcağı belliydi.doğrusu gıcık kapmıstim,digerleri evde otururken ben burda soforum kang'i bekliyordum.aslinda,burada olma sebebim oldukça garipti.Anlasma yaptigim bir reklam sirketi vardi.ruj reklami yapacaktim.saat 15:30da orda olmaliydim ve arabam saat 14:30da geliyordu.beklerken sana ile kek yapmaya karar verdik.zar zor yaptik,firina koyduk.firinimiz kac dakika oldugunu soylemiyordu.aslinda soyluyordu ama bozmustuk.yenisinide almaya useniyorduk.bu yuzden saati telefondan kontrol etmek zorundaydik.biraz zaman gecince,saati kontrol ettim.saat..16:50ydi.bu kadar uzun zaman nasil olmus olabilir derken reklami hatirladim.apar topar hazirlanip disari ciktim.bu kadar gec bir saate gore cok aydinlikti hava.bosverdim,onume gelen otobuse atladim.otobus yolculugunda telefona bakmakla mesguldum.soforun bagirmasiyla irkildim.
"SON DURAK,LUTFEN YOLCULAR INSIN"
Son durak mi?ne ara?
Etrafima bakindim.burasi reklam cekilecek yere hic mi hic benzemiyordu.tenhaydi,kimsecikler yoktu ve korkutucuydu.rahatsiz edici bir sessizlik vardi.indim.neredeyim bilmiyordum,etrafa baktim,ama hayir.tenha bir yerden baska bir yer degildi.sirketi arayacaktim ki,sana'nin telefonunu aldigimi farkettim.ve saat 12:40tı.
Saatin yanlis oldugunu dusunup kontrol ettim,ama hayir.
Yanlis degildi
Yanlis olan benimkiydi
Erken cikmistim.
Hizla sana'nin soforunu aradim.durumu anlattim ve gelecegini soyledi.yakinlarda bir otobus duragi buldum ve beklemeye basladim...
Tum bunlari dusunurken,gelen araba sesiyle irkildim.karsima baktigimda sana'nin soforunu gordum.sirketin oldugu yere gitmeye basladik.TZURUJ SIRKET A.S
Tabelayi gordugumde sirkete vardigimizi anlamistim.sofore tesekkur edip binaya girdim.Girdigimde beni bayan Joohyun karsiladi.
-Tzuyu hanım,hoşgeldiniz!
-hoş buldum.reklam çekimi için geldim.
-evet,evet.oda 5.kat 2.oda.bayan sulli sizi bekliyor.
-tesekkurlerGec kalmis olma korkusuyla yukari kostum.odaya girdigimde beni gulen yuzlu bir kadin karsiladi.
-Hosgeldin Tzuyu!Seni gördüğüme sevindim.
-Bende seni
aslinda,sulli benim lise arkadasimdi.bu yuzden samimiydik.
Reklam cekimleri cok gecmeden basladi.
-1,2,3 kamera!
Şimdi ise kendimi tanitmaliydim.
-Merhaba sayn makyajseverler,beni hepiniz taniyorsunuzdur,Twice grubundan Choi Tzuyu!
Cok sacmaydi.
-Biliyorsunuz ki,Tzuruj dunyanin en cok tercih edilen ve guvenilir makyaj markasi secildi,benim secimim tzuruj,sizinkide olsun!
-KESTIK
Bir an hic bitmeyecek zannetmistim dogrusu.Bazi tebrikleri alip,ekiple vedalasinca kendimi binadan disari attim.soforum beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life of twice
FanfictionTwice grubunun hayati,her idol gibi degildir.heyecanla dolu bir hayata sahip olan twice,bazen aglar,bazen guler.