Bölüm 15

428 15 4
                                    

-İyi ki doğdum.. Been! İyi ki doğdum ben! Hadi Min Ji şu mumları birlikte üfleyelim. Bu gece çok güzel olacak:)

Korkuyordum.. Yanına gittim ve mumları üfledik. Bana sarıldı.

" Sana demedim mi ağlama? "

" B-ben mutluluktan ağlıyorum. "

" Sana yalan söylemek yakışmıyor ama Min Ji.. "

Beni kucağına aldı ve odaya çıkardı. Başlıyorduk.. Yatağa bıraktı ve üstümü örttüm. Birşey yapmayacaktımı?

" Çok üzgünsün sen keyif almam ben böyle. Hadi uyu yorgun görünüyorsun. İyi geceler bebeğim:) "

Yine bana sarıldı ve uykuya daldım(k). Sabah kalktığımda Yoongi yoktu. Aşağı indim. Harika bir kahvaltı hazırlamıştı. Bu gün çok keyifliydi. Galiba doğum günü olduğu için.

" Hadi gel güzelim.. Kahvaltı hazır "

" İ-istemiyorum.. "

" Evet istiyorsun. Hadi gel "

Çok halsiz hissediyordum kendimi. Sofraya oturdum. Ağzıma birşey attım. Ve koşarak lavoboya gittim. Yoongi de geldi koşarak. Kustum. Hemde çok kötü.

" Oww senin ateşin var. Soğuk kapmışsın sen Min Ji. Hadi yürü uzan biraz. Ya da dur "

Beni kucağına aldı ve koltuğa bıraktı. Hemen çıkıp gitt. 10 dakika sonra elinde silahla ve yanında bir adamla geri döndü. Bu doktordu.

" Çabuk ol! "

-  T-tamam efendim.

Yoongi anlaşılan tehtid ederek getirmişti bu adamı. Doktor beni kontrol ederken bana endişeli şekilde bakıyordu. Ona bakınca bana sıcak bir gülümseme sundu. Aklıma 2 yıl önceki biz geldi..

2 yıl önce..

" Ya Min Ji çocuklarla aram kötü diyorum."

" Hadi Yoongiii bak ileride baba olacaksın çocuğun seninle oyun oynamak isterse ne yaparsın? "

" O zaman benim çocuğum olur o insanların değil. "

" Ama onlarda Ailesiz çocuklar.. "

" Aish tamam yürü hadi. Senin bu iyilik meleği hallerini hiç sevmiyorum. "

" Yeyeye "

Yoongi'yle birlikte yetimhaneye gittik. İçeri girdik ve çocuklarla oynamaya başladı. Yoongi çok tatlıydı. Onu uzaktan izliyordum. Bana baktı ve sıcak bir gülümseme sundu.

...

- Şu ilaçları kullanırsanız yarına birşeyi kalmaz.

" İyi. Al şu parayı eğer birine birşey söylersen seni öldürürüm! "

- T-tamam efendim.

Adam korkarak gitti. Yoongi yapardı. Yanıma oturdu ve elimi tuttu.

" İyi misin? "

" E-evet. "

Korkuyordum. Elinin altındaki elim çoktan titremeye başlamıştı. Yoongi bunu fark etmiş olacak ki, " Benden korkma Min Ji.. "

....

" NASIL YA! "
" HEMEN BANA O ADAMI BUL JUNGKOOK GELİYORUM ORAYA. "

Sabah klasik olarak Yoongi'nin bağırmasıyla uyandım, hışınla yukarı çıktı.

" Kalk Min Ji gidiyoruz "

" Nereye? "

" KALK DEDİM İŞTE! "

Bağırmasıyla irkilmiştim. Önceden ne zaman bağırsa özür dilerdi. Bu sefer onu bile yapmadı.

" Bak çabuk ol biraz! "

Kolumdan tuttu ve arabaya bindirdi. Hava alanına gittik. Sahte kimliklerle geçtik ve Kore'ye uçtuk.

...

Yoongi beni yolda bırakıp koşarak eve girdi. Noluyo böyle?

" Jungkook bir gelişme var mı? "

" Hayır hyung.. "

" Ne hayır ya! Eğer Lisa'ya birşey olursa.. "

Ne yani Lisa mı ortalıkta yoktu? Ama neden?

" Buldum hyung! "

" Nerde?! "

" Böyle bir depo "

...

Evettt bu bölümde lilimiz kaçırıldı:/ ama bulurlar merak etmeyin! Min Ji'nin Lisa'yı kıskanması çok iyi💅
Sizi seviyorum ve oy verin  wodkekckdk 💖

My Killer |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin