Şimdi Başladık 🍂

775 51 442
                                    

1x16

Kafanızın karışmaması için şöyle minik bir detay paylaşacağım sizinle; hikaye diziden farklı gidiyor arkadaşlar. Cemre'nin intihara kalkınmasından sonra ki sahneler yok bizde, yani Berk'in Hazal'ı taciz ettiğini Ege falan bilmiyor. Ayrıca notları gönderenin Berk olduğu ortaya çıkmadığı için Ali hala Berk ile bir araya geliyor. Bu detayları bilerek devam edebilirsiniz artık 💅💅

🍂🍂

-ZEYNO-

Herkes haklıydı. Herkes haklıydı da ben haksızdım. Arap haklıydı, Ali haklıydı, Ege haklıydı. Kalbim Ali'de kalsın ama Ege için atsın istiyordum. Yanlıştı biliyorum ama neden kimse beni anlamaya çalışmıyordu peki? Hayatınız boyunca tek bir kişiyi sevdiğinizi düşünün, tek bir kişiye kalbinizi verdiğinizi. Daha sonra da hayatınız da sadece bir süredir bulunan ve.. belki kardeşim dediğiniz insanın ölümünde parmağı olabilecek birine kalbinizi rahatlıkla açabilir miydiniz? Ben de daha on altı yaşındaydım. Ege'nin evinde gözlerime bakarak haykırdığı ' çocuğuz, korktuk' lafı benim için de geçerli değil miydi yani?

''Zeyno..''

Tam eve girmek üzereydim ki Ali'nin sesini duymamla duraksamıştım. Kapıyı açmaktan vazgeçerek usulca arkamı döndüm, Ali ise içeri girmedi kapının önünde öylece durmaya devam etti. Bazı şeyler kopmuştu aramız da hissedebiliyordum, biz birbirimizden kopmuştuk. Eskisi gibi değildik. Hayatım da doğru giden tek şey Ege idi onu da hayatım da yolunda gitmeyen her şey uğruna harcayıverdim. İçeri gelsene demedim ben dışarı çıktım. Ali yavaşça yere oturup bağdaş kurdu, ardından bende yanına oturuverdim. Ve öylece susuverdik.

''Neler oluyor Zeyno? Anlat artık..'' dedi sonunda sessizliği bozarken '' İki gün öncesi.. delirmiş gibiydin hastaneye gideceğim dedin sonra anlatacağım dedin ama o günden beri sana bir türlü ulaşamıyoruz sanki..'' Ege ile o gün yolda barıştıktan sonra okula geri dönmemiştim kendimi eve atmıştım. O günü uyuyarak geçirmiştim. Daha sonra da okulda sürekli bahanelerle Aliler'den kaçıp durdum, sabah onlarla okula gelmedim. Çünkü konuşursak doğruları söylemem gerekecekti ama söyleyemezdim. Bende sustum. Bende kaçtım. En iyi yaptığım şeyi yaptım..

''Her şey karmaşık bir hal aldı Ali, kendime olan biteni anlatamıyorum ki size anlatayım.'' Dedim ilk kez doğruyu söylemeyi kabul ederken '' Ben bir olanları.. anlayayım sana da anlatacağım. Sadece bilmen gereken şey.. dünyada ki hiç kimseyi size tercih etmem her zaman sizin tarafınızdayım ben..'' dedim gülümseyerek.

''Gel buraya manyak..'' dedi beni tutup kendine çekerken. Başım kalbine yaslandığın da Ali'nin kolu omzumdayken eskiden olsa kalbim yerinden çıkacak gibi atardı. Kalp atışını duymak, bir gün benim için atacağına inanırdım. Ama şimdi.. kalp atışını duyamıyordum bile. Sıcak bir bedene değil bir soğuk nesneye yaslanıyor gibi hissediyordum.

''Cemre ile nasıl gidiyor?'' dedim gülerek konuyu değiştirmek amacıyla '' Uzun süredir sevgilinle de ilgilenmiyorsun gözümden kaçtı sanma..''

''Cemre ile pek gitmiyor gibi.. Çok hızlı başlayan çok çabuk yoruldu sanırım..'' dedi alayla '' Nora döndüğünden beri bir gariplik var, benden, herkesten uzaklaştı ama sanki.. sanki Nora'ya karşı bir kini var gibi.. Sevgilime gelince de onu da yakalayamıyorum ki zaman geçireyim sürekli o da Nora'nın peşinde..''

''Berk'in sevgilin olduğunu sonunda kabul ettin demek..'' dedim içten bir şekilde kahkaha atmaya başlarken ''Ayrıca Ali'cim şu kafanı biraz derslerden kaldırıp dedikodulara ver, Nora Berk ve Ege'nin eski sevgilisi..'' dedim yüzümde ki gülümseme silinirken. '' Yani Ege ile sevgiliymiş sonra iddia uğruna Berk'i de tavlamış. O sırada Cemre ile Berk ayrıymış. Nora gider Berk Cemre'ye döner ama Cemre bunu asla sindiremedi sanırım..''

Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin