- Böyle bir depo
Yoongi ve Jungkook koşarak evden çıktı. Peki ben..? Umursamaz bir tavırla yukarı çıktım. Uyudum iki saat sonra gülüşme seslerine uyandım. Aşağı indim. Yoongi Lisa'ya sarılmış Jungkook'la gülüşüyorlardı. Yoongi beni umursamıyor bile!
" Öf Yoongi adama çok kötü vurdun. "
" İyi yaptım. Seni kaçırmış birde dövmüş! Dua etsin işkence çektirerek öldürmedim ben onu! "
" Harbi hyung bu sefer canı acımadan öldü. Şanslı.. "
" ev- aa Min Ji gelsene "
Zorla gülümseyerek önlerine oturdum. Benim bildiğim Yoongi Lisa'yı çeker beni yanına alırdı. Ama yapmadı. Noluyo bu adama ya! Aman banane (kiskanma askim<3)
" İyi misin Lisa? "
" Evet iyiyim Min Ji merak etme. "
" Güzel, sana yemek yapmamı ister misin?"
" Bilmem zahmet olmazsa olur."
" Peki sana yemek yapıcam! "
Mutfağa gittim. Çorba yapmaya başladım
İçeri biri girdi. Sonunda birileri beni hatırladı! Arkamı döndüğümde Jungkook olduğunu gördüm. İstemsizce yüzüm düştü." Noldu Min Ji? "
" Yok birşey "
" Haa sen Yoongi hyungun seni her dakika kedi gibi sevmesine alışmışsın ondan kkkk"
" H-hayır ya ne alaka? "
" Tabi canım tabii merak etme kimseye söylemem;) Ama sık dişini ne de olsa Yoongi için değerli biri Lisa ve yaralandı. Yoongi bir kaç gün seni takmaz "
" Aman banane hem daha iyi! Kurtuldum ondan ohh mis! "
" Tamam tamam sinirlenme ben su içip gidiyorum. "
Jungkook'a göz devirip, çorbaya devam ettim. Hazırdı. Bir kaseye döktüm ve içeri gittim. Lisa ve Yoongi sarılarak film izliyo. Jungkook'ta bana imalı bir şekilde bakıp sırıtıyordu.
" Lisa, çorban hazır. "
" Teşekkürler Min Ji! "
" Off çok lezzetli Min Ji'nin eli gerçekten çok iyi dimi Yoongi?"
" Hıhı öyledir. Lisa bak en sevdiğim sahne!"
Lisa çorbayı bana uzatıp filme devam ettiler. Nedensizce gözlerim doldu. Ben buna alışık değildim. Hemde Yoongi tarafından. Çorbayı masaya sert bir şekilde bırakıp odaya koştum.
" Hyung.. "
" Hı "
" Min Ji "
" Noldu Min Ji'ye? "
" Ağlıyor "
" Ne!? "
Ayaklarımı kendime çekmiştim. Yorganı da kafama. Hüngür hüngür ağlıyordum. İçeri biri gitmişti. Jungkook'dur dedim ve ağlamaya devam ettim. Ama bu kişi yorganı kafamdan çekip kahkaha atmaya başladı. Bu Yoongi'ydi..
" Ne gülüyorsun? "
" Kıyamam sana ben kkkk "
Yoongi hala gülerken ben onu yataktan ittim. Ses gelmedi. Korkmuştum.
" Y-Yoongi? "
Yoongi sinirli sinirli ayağa kalktı.
" İ-iyi misin? "
" Sen beni mi kıskandın? "
Yine kahkaha atmaya başladı. Bu gerçekten bir katil mi? Yoksa kedi mi? Birden bana yaklaşmaya başladı. Elimden tutup, altına aldı.
" Eee? "
" N-ne ee? "
" Napsak hmm? "
" Bilmem sen Lisa'yla filmini izleye bilirsin mesala! "
" Ama ben izlediğim filmin seninle gerçekleşdirmek istiyorum. "
" Y-Yoongi siz ne izliyorsunuz öyle? "
" Bilmem... Öğrenmek ister misin? "
" H-hayır "
" Evet mi? Tamam o zaman...:) "
" Yoongi ben gerçekten regl oldum. "
" Tamam da bunun regl ile ne ala- "
Yoongi yine kahkaha atmaya başladı. Neden gülüyor bu çocuk?
" Güzelim ben senin düşündüğün şeyden değil bundan bahs ediyordum. "
Beni gıdıklamaya başladı. Odayı sadece ikimizin kahkaha sesi doldurdu. Ve Jungkook'un 'sessiz olun film izliyoruz!' lafı.
" Y-yoon-yoongi yeter..! "
" Bence de yeter. Benim bahs ettiğim şey bu. Ben asla öyle şeylere bakmam güzelim. Senin benden başka isteklerin varsa.. Ola bilir:) "
" N-ne hayır ne alaka n-neyse "
" Seni seviyorum.. "
...
Min ji ve fesat şeyleri wattpad okutduktan sonra benim mental sağlık:
Herneyse gaza gelip 2 bölüm attım çünkü belki 1 hafta bölüm gelmedi:/ bu yıl sınavım var. Şans dileyin:) 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer |Min Yoongi|
AcciónEle Verdiği Katil Sevgilisi Hapisten Çıkıp Onu Bulursa Ne Olur..?