1. BÖLÜM
İyi Okumalar..
16 Ocak 2017
Jeongguk~
"Bu seferki işimi Taehyung adında bir 0rspyla yapıcakmışım. Odasına gidip onu kendi ellerimle alıcam aman ne güzel, ayağına çağırıyor. 104 numaralı oda. İşte geldim. Bu sesler ne inleme sesleri mi bunlar ? Aman ne güzel. Çal kapıyı." dedim kendi kendime.
Taehyung~
"Sktr, giyin geliyorum, kimsin ?"
Jeongguk~
"İş ortağı" sesi biraz hoşuma gitti ama kendime belli etmedim
Taehyung~
"Vayy sen o meşhur mafya anne ve babanı oğullarısın."
Jeongguk~
"Uzatma da aç." dedim ve açtı yarı çıplak halde gülümsüyordu. Odanın içine doğru yürüyüp bana "içeri gir" dedi. Ellerim cebimde içeri girdim. Yatakta 19, 20 yaşlarında bir erkek vardı, gay olduğunu anladım. Kafama bi yana çeviri burnumdan ağır bir nefes verdim.
Taehyung~
"N 'oldu ilk defe mı gay birilerini görüyosun" dedim kıyafetimi giyinirken.
Jeongguk~
"Boş yapma işimizi bitirip ayrılıcaz, aşağıda arabadayım, bavulun hazırsa gel, değilse de hazırlayıp gel." dedim ve çıkıp gittim.
Taehyung~
"Pekala" dedim ve bavulunu alıp içine kıyafetlerimi ve eşyalarımı koymaya başladım, eşyalarımı bavuluna koyarken de bir yandan da Jewel 'a söyleniyordum. "Odayı 6 gün kullanabilirsin parası ödendi, istediğini yapabilirsin. Ye, iç, yat, istediğinle yat bişey olduğu zaman beni ara." dedim ve bi kağıda numaramı yazıp masaya bıraktım aynadan ona baktım onun yanına gidip d. öpüp odadan çıktım.
Jewel;
Jeongguk~"Off nerde kaldı sktğmin gay 'i" Taehyung kapıdan çıkıp etrafa bakınıyordu beni aradığı belliydi kornaya bastım beni görmesini sağladım arabaya doğru geldi ve bagajı açmamı söyledi bagajı açıp bavulu koydu ve benim yanıma oturdu.
Taehyung~
Siyah gözlüğüyle 3, 4 saniye bakıp arabayı çalıştırdı. "İsmini söylemedin ?"
Jeongguk~
"Adımı öğrenmene gerek yok, 23 demen yeterli." dedim ve hızlı sürmeye başladım.
Taehyung~
"Peki 23 'ün anlamını öğrenebilir miyim ?"
Jeongguk~
"23 yaşındayım, bazı insanlar bana 23 derler." dedim ve birkaç saniye ona bakıp geri yola bakmaya devam ettim.