Yarın doğum günümdü 20 yaşına giriyordum.Aslında eskiden doğum günü yaklaşmadan 1 hafta önce o herkese haftaya şu gün benim doğum günüm diyip herkese sürekli hatırlatan çoğunuzun öyle olduğu bi çoğunuzun da öyle insanlardan nefret ettiği o kızdım.Artık değil.Korkuyordum çünkü iki senedir dünya çok değişmişti.Güçlü karanlık insanlar dünyanın denetimini ele geçirmiş her ailenin çocuklarından 1 kişi 20 yaşına ulaştığı zaman onları o karanlık yere götürüyorlardı tenebris noctis anlamı karanlık gece başıma neler geleceğini orda neler yaşayacağımı bilmiyordum.Tek bildiğim korktuğumdu.
İyi ki doğdun alesya iyi ki doğdun alesya sesleriyle gözümü açtım. Ailem canım ailem her doğum günümde olduğu gibi bu doğum günümde de pastamın mumlarını yakıp yatağımın yanında doğum günü şarkısını bağırıyorlardı biliyordum onlarda endişeliydi korkuyordu ama yapacak bir şey yoktu bunu biliyorduk.
Mumlara üfledim ve ailemle sarıldım bir nevi vedalaştım.Kapı çaldı gelmişlerdi ailecek aşağı indik kapıyı açtık kaçış yoktu. Kapıda 2 tane 2 metreye yakın 1 tane de 180 boylarında ama daha kalıplı bir adam vardı.Diğerlerinden kısa olan adam konuştu.
-Merhaba efendim alisya hanımı almaya geldik dediler annem ve babama sarılıp vedalaştım ve yanıma hiçbir şey almadan gittim biliyordum kural böyleydi karşı komşumuz necla teyzenin kızı leyla ablayı 1 sene önce gözümüzün önünde götürmüşlerdi. Tenebrisin klanları vardı bu klanların hangisine uyduğumuz test edilip ona göre o klana yerleştirilip klana uygun kıyafetleri bize veriyorlardı. Arabaya bindim gözlerimi bağladılar aklıma 2 sene öncesi geldi.
2 sene önce bir gezegen daha keşfetmiştik keşfedenler adına noctis demişlerdi. Bu gezegende yaşam var dediler bilimciler.Oraya insan gönderdik bir daha geri gelmediler. 10 larca asker gönderdik hiç biri geri gelmedi.En son Levent Autumna Miller çıkıp savaşmaya hazırlanmalıyız o gezegeni biz ele geçirmeliyiz geleceğe daha iyi bir dünya için dedi ve bu klanları kurdu bu eski diplomat adama kimsenin gücü yetmedi çok kuvvetli olmasının dışında konuşmasıyla halkın bir çoğunu tavlamıştı
Halk en başta gezegeni ele geçirmeyi öyle çok istemişti ki 20 yaşında ki çocuklarını eğitime diye gönderdiler tenebrise fakat çocuklarından hiç haber alamayınca isyan çıktı ateşler açıldı ama başta izin verdikleri bu adama artık hiç kimsenin gücü yetmiyordu.Destek verenler pişman oldular yaktılar yıktılar ama durduramadılar.
Araba sallatınlı bir şekilde durdu.Gelmiştik korkuyordum neyle karşılaşacağımı nasıl bir eğitim alacağımı bilmiyordum. Arabadan indirildim 10 dakikaya yakındır yürüdükten sonra ses duydum ve yükseldiğimi hissettim asansördeydik
Asansör kapıları açıldı gözlerim açıldı ve evet gördüm nasıl eğitildiğimizi eğitileceğimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Dünya
Science FictionDünya artık eskisi gibi değildi. 2 sene önce güçlü karanlık adamlar dünyamızı ele geçirip farklı bir gezegene savaş açmak için bizi eğitmeye başlamıştı. -Korkuyorum -Korkmalısın.