18. Bölüm~
Çorbayı kinn'e içirdikten sonra kinn tarafından soru yağmuruna tutulacağım için kendimi hazırladım.
Kinn:
- peki şimdi sorabilir miyim?Porsche:
- sorabilirsin kinn hatta ben sana olan biteni anlatayım sen sadece dinlen çünkü yeni iyileştin.Kinn tamam anlamında kafasını salladıktan sonra yavaş yavaş anlatmaya başladım.
Porsche:
- s-sen vurulduktan sonra ben k-korsana kaç kere yalvardım ve en sonunda da çok ufak bir sinir dayağına tutulduktan sonra yardımcılar ikimizi kasabada ki şifacı wei teyzenin evine getirdiler senin yaran derin olduğu için gece gündüz durmayıp uyumayıp sana ilaç hazırladık kaç kere uyandın sürekli adımı sayıkladın ama maalesef uyandığında acı dayanılmaz olacağı için iyi bir ilaç bulana kadar seni uyutmak zorunda kaldık ve en sonunda da aylardır yapmaya uğraştığımız ilaç işe yaradı yaran Yavaş yavaş kapanmaya başladı.işte her şey böyle oldu.Kinn'in dilinden~
Belliydi zaten böyle olacağı kollarındaki morluklar yüzünde ki morluklar boynunda ki kızarıklık sanırım boğazını sıkmışlardı.
Lanet olsun ben ona bunlar olurken mal gibi yatmışmıydım geri zekalının tekiydim ben nasıl böyle bir şey yapardım yaralandıysam yaralandım ölmedim ya off bu nasıl bir saçmalık.
Yavaşça kolunda ki morluklara bakmak isterken kolunu hızlıca geri çekti .
Porsche'un dilinden devam ~
Porsche:
- önemli değil kinn senin için değer hatta daha fazlasını yapmam gerekirdi.Kinn boynumdaki kızarıklıklara bakarak solmuş yüzüyle.
Kinn:
- özür dilerim Porsche zor Zamanında yanında olmadığın için lütfen beni affet.Porsche:
- kinn lütfen saçmalama vurulmak nasıl senin suçun olsun sen yanımdasınya bana artık yetiyor kurtulmayı felan da düşünmüyorum ben umudumu yitirdim zaten belli ki bizim kaderimizde de bu varmış lanet bir kaptan tarafından işkence edilmek ,dövülmek olsun artık ben kurtulmaktan umudumu kestim artık bu dünyada sadece sana seni sevdiğimi söylerken mutlu olacağım sevgilim.Kinn:
- seni çok seviyorum Porsche.Porsche:
- bende kinn bende.Kinn:
- yapacak hiçbir şeyimiz yok bize sadece sabretmek düşüyor sevgilim olsun bizim hayatımızda böyle olsun. hep hayatımız boyunca normal insanlar gibi yaşasaydık neler olacaktı korsan olmak değilde sevdiğimiz küçük bir dükkanda çalışsaydık nasıl olurdu hayatımız boyunca hep bunları hayal ettik ama olsun bizimde farklı bir yaşamımız olsun ne kaybederiz ki diyeceğim ama neler kaybetmedik ki babalarımız, annelerimiz , kardeşim, harika bir gemi yani kara İnci , özgürlüğümüz, hayatımız, düşüncelerimiz, duygularımız, ruhumuz ah biz her şeyimizi kaybetmişiz sevgilim ama umrumda değil .Bunu artık kabullanmemiz lazım bundan sonra düşüneceğim tek şey sensin Porsche ve senin her zaman yanında olmak...Kinn haklıydı zaten umudumuzu yitirmiştik ben kinn için yaşıyordum kinn ise benim için...
...
Akşam olmuştu wei teyze ortalıkta görünmüyordu bende kinn'e sarılarak uyudum.
...
Sabah uyandığımda kinn yanımda değildi etrafa baktığımda wei teyze ile kinn mutfakta bir şeyler yapıyordu kinn'i uzun zamandır bu kadar mutlu görmemiştim .Cidden onu mutlu görmek bana tekrar bu hayatta yaşadığımı hatırlatıyordu. Kalkıp yanlarına doğru gittim geldiğimde sol yanımda harika bir kahvaltı masası vardı mutfak çok Güzel kokuyordu kinn'in yanına gidip sırtına yavaşça sarıldım.
Porsche:
- günaydın herkese!!Wei teyze:
- günaydın Porsche.Kinn:
- günaydın harika insan!Dedi ve yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.
Kahvaltı masasına bakarak,
Porsche:
- harika görünüyor ikinizinde ellerine sağlık.Wei teyze:
- ben bir şey yapmadım ki sadece eşyaların yerini söyledim her şeyi kinn yaptı cidden harika şeyler yapıyor....
Kahvaltı yaptıktan sonra kinn'le zor bir durumda kalırsak yapabileceğimiz ilaçları wei teyzeden öğrendik ve şimdide kavanozları inceliyorduk harika bir şekilde raflara dizilmişti kinn arkamdan yürüyordu tam bir adım daha atacakken camdan içeriye giren bir kurşun beni sıyırarak raftaki kavanoza isabet etti ve kavanoz tuzla buz oldu. Ben korkuyla geri çekilirken kinn ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
İçeri bir iki dakika sonra korsan ve yardımcıları girdi ahh kesin yine bir şey olacaktı.
Korsan:
- merhaba geri zekâlı parazitler size birazcık daha bu iğrenç evde saçma bir hayat yaşamanıza izin verirdim ama biliyorsunuz benim canım çok sıkılır o yüzden bugün oyun günü!!Küstahça karşımızda gülmeye devam ediyordu ne salakça ama kıçımın kenarı bile olamayacak o yüzünün ortasına okkalı bir yumruk indirsem ne güzel olurdu ama .Ahh nerede o günler.Tam ağzımı açıp konuşacakken kinn arkadan beni uyardı o yüzden araladığım ağzımı hemen kapattım.
Korsan:
- niye suratıma bitki hücreleri bölünürken araya giren ara lamel gibi bakıyorsunuz. Eğlendirin beni!Bu neydi şimdi ne demek istiyordu bu suratsız .
Korsan yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladı ben ondan uzaklaşmaya çalıştıkça o benim ağımız içine girercesine yaklaşıyordu en sonunda bana dokunduğunu hissettiğim an kendimi hemen kinn'in arkasına attım. Korkmuştum çok garip hissediyordum,ne istiyordu benden. Kinn hemen,
Kinn:
-sen ne saçmalıyorsun yaklaşma ona!Korsan kinn'in yüzüne bile bakmadan kolumdan tuttuğu gibi beni çekiştirip götürmeye başladı.
Porsche:
- kinn beni bırakma lütfennn!! Kinn.Korsan beni kolumdan tutup götürürken kinn'e bağırıyordum tam kinn peşimden gelmek için bir adım atacakken.
Korsan:
- şu salağı tutun arkamdan falan gelmesin o ikisini geminin köyü en güzel gören tarafına bağlayın!Neler oluyordu nereye götürüyordu bu beni çok korkuyordum elinin altında oldukça zayıf kalan koluma baktım öyle sıkı tutuyordu ki bir an kolumdaki kemikler ortadan ikiye ayrılacak zannettim.
Porsche:
- nereye götürüyorsun beni bıraksana kolumu it herif!Hızlıca beni önüne çekti ve kendine yaklaştırdı.
Korsan:
- o güzel dudaklarını kapat yoksa daha kötüsü olacak, çok sevdiğin geri zekalının gebermesini istemezsin herhalde.Yavaş yavaş yaklaşarak fısıldıyordu. Daha fazla dayanamayıp onu hızlıca kendimden uzağa ittirdim.
Korsan:
- demek itiraz ediyorsun ha! o zaman sevdiğin o paraziti unut.Porsche:
- tamam lütfen lütfen istediğini yaparım lütfen ona birşey yapma!.Korsan:
- işte böyle küçük evcil hayvanım evett!!
Beni belimden tutarak yine saçmalamaya başladı lanet olası pislik. kinn lütfen gel ve beni kurtar lütfen.korsan yine kolumu sertçe tutarak beni küçük bir kulübeye getirdi.Porsche:
- ne istiyorsun benden lütfen bana birşey yapma lütfen!Diyip diz çökmüştüm önünde.
Beni elimden tutup yine aynı sert tavrıyla ayağa kaldırdı.
Yavaşça üstüme yürümeye başladı ben geri gittikçe o üstüme yürüyordu.
Bir adım daha attığımda arkamda duvarı hissettim iyice yaklaştı bana hayır hayır olamaz yapma yapma.
Sinsi gülüşleri ile yaklaşıyordu yaklaştı yaklaştı...
BÖLÜM SONU~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA İNCİ
Novela JuvenilZor olduğunu düşündüğümüz şeyler bir gün bize kolay gelir ve başarırız peki ya imkansızı... Issız bir adanın tam ortasında çaresizce ölümü Beklerken buldum onu... Yalnızdım,çaresizdim,umutsuzdum taki onu, kalbimin Sahibini bulana kadar. Ancak yine...