17 Volno 🧘‍♀️

62 2 0
                                    

Bol večer. Stef už spala, aj keď nebola von ešte tma ale úplne ju chápem keďže jej bolo z tých toboganov zle. Ja som ležala na posteli a pozerala instagram. Zajtra je nedeľa a Aidan ma voľno takže pravdepodobne pôjdeme niekde všeci traja spolu.

Zrazu niekto zaklopal a menovaný vstúpil do izby.
"ahoj" usmial sa na mňa
"ahoj" vypla som instagram a pozrela sa na Aidana. Zvalil do postele vedľa mňa a ruky si obtočil okolobmôjho pasu.

Jeho horúci dych som cítila na svojom krku a som si stopercentne istá že som bola teraz červená ako paradajka.

"chcel by som ti niečo ukázať ale ak by si to chcela vidieť, museli by sme hneď teraz vyraziť" pošepkal

"no veľmi sa mi nechce" zasmiala som som sa šeptom tiež

"ver mi, nebudeš ľutovať"
"no tak dobre" dvihla som sa z postele a otvorila skriňu v ktorej samozrejme nič nebolo pretože nebol čas sa vybalit.
Tak som sa zohla a zpod postele vytiahla kufor.

Z neho som vytiahla legíny a mikinu keďže som na sebe mala stále Kratasi a tričko.

Chytila som kľučku že idem do kupelky no zázračné sa za mnou zjavil Aidan a chitil mi ruku.
"nemusíš ísť do kupelky" zasmial sa potichu

"ani na to nemyslí" zasmiala som sa a vošla do kúpelky. Pre istotu som aj zamkla. Rýchlo som sa prezliekla a vyšla z izby. Obula som sa a čakala pri dverách kým Aidan nájde kľúče.

Netrvalo dlho a mi už sme kráčali. Kráčali sme dlho. Asi trištvrte hodiny. Potom mi aidan zakryl oči a stúpali sme do kopca ďalších 10 minút.

"tadaaa" povedal Aidan keď mi odkryl oči a mne sa objavil nádherný pohľad na Los Angeles v západe slnka. Za nami sa rozprestieral menší les a v predu bol spád a skali. Bolo to tu nádherné.

Ani neviem kedy alebo ako a Aidan ma držal za ruku. Vôbec mi to ale nevadilo.

Boli sme tu dlho a rozprávali sa o rôznich veciach. Domov sa nám nechcelo ísť pešo tak sme išli metrom. Nechápem prečo nás to nenapadlo už predtým.

Ked sme prišli domov všade bola tma a ticho. Zaliezli sme k Aidanovy so izby a rozpozerali si film. Ani neviem ako a zaspala som.

Ráno keď so sa zobudila bola som v svojej posteli. Aidan ma večer preniesol? Bola som trochu sklamaná ale možno mal na to dôvod. A mala som pravdu dôvod mal. Vraj sa Stef zobudila skôr a chcela ísť do Aidanovej izby ale aidan jej povedľa nech chvíľku počká a keď chce nech začne robiť niečo na raňajky ona súhlasila a tak Aidan so mnou prepašoval do mojej izby. Teda tak mi to aspoň on povedal

Na raňajky sme mali lievance. Stef robý úžasné lievance.


Ahoj
Trochu dnes krátka časť ale vážne sa mi nechce a mám toho teraz veľa. A nie niesu to výhovorky teda myslim 😂


           Miška❤️🖤

My secret boyfriend (aidan gallagher) Where stories live. Discover now