"Her şey o seçmeyle başladı."
Dün gece heyecandan gözüne uyku girmemişti Felix'in. Uzun süredir bu anı bekliyordu ve sonunda o seçme bugündü.Bugün JYP Entertaiment seçmelerine girecekti. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki neredeyse yerinden çıkacaktı.Aslında Avustralya'da yaşıyordu ama JYP ön elemelerini geçtiği için şimdi Kore'ye gidip diğer seçmeye katılması gerekiyordu.
Bu yüzden 2 gün önce uçakla Kore'ye gelmişti. Küçük bir pansiyon bulup seçme ve sonuçlar derken 1-2 bulacağı için 2 haftalık pansiyon parasını ödemişti.
Bugün kusursuz bir performans sergilemesi gerekiyordu. En ufak bir hatasında onca yıl verdiği emek boşa çıkacaktı. JYP onu kabul etmezse başka şirketlere de başvurabilirdi ama bütün şirketleri araştırmış ve en iyisinin JYP Entertaiment olduğuna kanaat getirmişti. Bu işi gerçekten batırmaması gerekiyordu. Ve üstüne üstlük Felix'de anksiyete vardı.
Artık bu düşüncelere son vermesi gerektiğini saate bakınca anladı. Geç kalacaktı neredeyse. Hemen üstüne güzel bir şeyler giyip saçını özenle taramaya başladı.
Sonunda hazırlanması bittiğinde kapının önünde duran beyaz Air force'ları giydi. Koşarak pansiyonun dışına çıktı. JYP binası çok uzak değildi ama geç kalıyordu. Bu yüzden bir taksi çevirdi.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra binanın önüne gelmişti. Taksiciye parayı verip taksiden indi. Giriş binasına adımını attığı anda kalbi daha da hızlı atmaya başladı.
Sırasını bekleyen birkaç kişi vardı. Felix en sondaydı. Biraz bekledikten sonra o an gelmişti. Kaç senedir hem korkup hem de iple çektiği gün...
Kapıdan korkarak içeriye adımını attı. Jay Park'ın hafif gülümsemesi onu biraz da olsa rahat hissettirmişti.
"Merhaba efendim. Ben Lee Felix." Diyip saygı anlatımda eğildim.
"Hoşgeldin Felix. Hangi alanda katılacaksın?"
"Dans alanında katılacağım efendim."
Felix JYP'den başla komutu gelince dans etmeye başladı. En ince ayrıntısına kadar özenle dans ediyordu.Aradan geçen yaklaşık 10-20 dakikadan sonra Felix'in seçmesi bitmişti. Selam verip kapıdan dışarı çıktı. Kazanmayı o kadar çok istiyordu ki.
BİR AY SONRA
~~~~~~~~~~~~~~~
DEVAM EDECEKKK