CHAPTER 2

3 1 0
                                    

He fetched me sa bahay ko and he look so good talaga sa suit niya. I bet para na jud syas ako.

"Hi, Steve. Asa ta padulong?"

He just give me a smile like lami jud paliwatan but I control my self kay baka ma rape nako sya. Charr lang haha

Iyaha kong gidala sa paraiso. Paraiso Restaurant and famous kayni. I searched on Google jud and I found out na mga high-class ra jud ang maka afford. Pag enter palang namo sa entrance, napa OMG look jud ko, as in nindot jud kaayu and the staff are grabe ka respectful and gina turing jud mi nila like a king and queen. Romantic kaayu jud bsan paman sakit sa boot nga walay 'kami' pero I know sa bebe time ra jud ni padulong. Si Steve  kay gentleman jud kaayu and I bet di ko makatulog anig tarong sa kakilig to the bones.

" Ah, bem? Comfortable raka sa place? Just tell me if not kay ----"

"Ssshh yes, Steve. Super. Grabe na ka nindot dire. I really love nga eh. "

" Ang kyut mo pala, bem"

O_O enebenemen, kinilig ako hardest.

" Sus, nambola kapa steve. Di naman masyado, char. Haha. So ano na steve, kumusta puso mo?"

Nag ask jud ko mga marites para walay sabit ba HAHA.

" ----" -steve

"Sorry hihi. I'm sorry talaga for asking. "

Nahihiya talaga ako, kakabreak nga lang pala nila kahapon , advance ra jud kayko.

" Hahaha you're so kyut bem. Okay raman akong heart, medjo kirot gamay but nakasabot nako karun nga dile jud cguro mi para sa usag-usa. "

Ow?

" Mao jud. Daghan pang babae Steve maong di mag worry."

Naa rako Steve,ako nalang.

" Indeed. Pero sa pagkakaron bem murag di pa jud ko ready makig relasyon ug balik. Mag enjoy sa ko being single. "

Ouch but I'll wait. Eh? HAHAHA

Ff, memorable kaayu among date ni Steve. Bisan para ka steve, friendly-date rani pero I felt like more than prends jud ni HAHA. We talked so much nga wala na namo nabantayan nga alas 12 na daay.

"Bem, thankyou ha? Salamat gahapon nga naa ka nag comfort sa akoa and now, for giving me a lot of advice. " -steve

Comflirt to Steve, not comfort HUHU

" Welcome, Steve. If you need me , tawagi lang ko. Di raman kayko busy "

" Maulaw ko uy basen mubalik palang to imung ex tapos magselos. " -steve

D naman nako to bet HAHA ikaw ra akoa :)

" Wala nato, steve uy. Giluwa nato, hugaw nag kan-on pagbalik diba? HAHAHHA"

" Oo , bem. HAHAHHA may we find someone nga mas better pa ni ex HAHHA"

I found you na nga e, amp.

" True. Update mo ko steve pag may mas better ka na para di ka na iyaq HAHHAHAHA"

Mas better kaya ako. Ang slow mo steve.

" Ikaw jud HAHA. Cge na bem, goodnight. "

" Walay 'iloveyouu'? HAHAHAHAHAHAHA"

" Buang jud ni sya uy HAHAHHA cge na muuli nako. Bye"

Oo,buang jud ko nimu.

" Bye,Steve . Ampingg"

After sa kaway², nisulod kos condo unit nako and I saw a girl in the mirror nga nakasmile kay gikilig. Opkors, ako ang babae sa mirror unless naay mumu dre haha.

Later on, nikalet rag pop akong mssngr and guess whattt HAHA

Steve Alvarado : sleep well, bem. Salamat ;)

Yieeee grabe akong dughan gabuto², murag Mayon Volcano. ♡‿♡

Sunflower🌻Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon