Naa pa gyud koy hang over sa kakilig. Maremember jud nako iyang smile nga makalustrid ug bra , ug the way sya mu tan aw nako na maka tawag jud ug demonyo sa kainit pero marelax ra kay heaven man daay. Charot HAHAHAHA bitaw, schoolmate mi sauna ni Steve during college days. Tapos karun, gi prove jud sa tadhana na we are destined chars.Nag work ko karun sa Verona Company ug dugay na kayko napilit sa kinaubsan na department. Almost 2 years ko gaantos aning pagka 'tig' lang like sugo'g kape here, kwae kog kape here. Pero giantos lang jud nako kay dako kayg sweldo and usa pa ,mao sab ni akong dream before, to work ani na company kay sikat kaayu ni and swerte kayko nga nakasulod ani Kay well-known ni sa pagka pinikito the way sila mupilig employee.
"Kape here!"
" Diare sab, we need kape"Maglagot jud kayko ay, pero cge nalang 500k man sab ang salary. Pero usahay jud, maglagot kos CEO namo na tiguwang. Maldita kaayu mura rabag hamis.
/Ring/ring/
Hala nag call akong future hubby
"Yes, Steve?"
"Ah, busy ka bem?"
"Medjo pero half-day rako karun. Ngano man? "
" Just text me if dile naka busy ha, I'll fetch you kay I need you"
Yess, wagtang tanan nakong kakapoy. After the call ended, gi continue nako ang pagtimplag kape tas mag edit sab ko kadjot sakong giencode for Madam Ceo.
"Huy bem,gwapo dawg anak si madam" - ching, assistant sa 'tig'
" Diko interested uy, naa nakoy bag o"
"Hala ngi, ingon ba daay kog ipauyab nimu? Haha"
" Daa, whatsoever, mag unsa ra gud ng gwapo kung dile ra gihapun na si Steve"
" Kinsa si Steve? Huy , Steve rabay pangalan atung anak ni madam"
" Ka stalker jud nimu uy. Si Steve akong schoolmate sauna. Gwapo pero di nalang ko mag tell ug infos , marites raba ka"
" Yaks, basta ako bet kaynakong anak ni madam. "
" Puniton kaha ka atu? HAHHAHA ouch pain pighati. "
Ff, I texted Steve and later on , nangadto dayun mis garden sa menteryo. Daghan pa gyud kayg sunflower, so I picked one kay wala man sab bantay unless masuko ang kalag saunahan.
"Ganahan kag sunflower?" -steve
"Oo. It reminds me man gud nga no matter unsay mahitabo, there's always a sunshine for us. "
" Unta sunflower nalang ko. "-steve
" Ngano sab? "
" Para useful sab ko. Sunflower are cultivated for their edible seeds nga maoy source sa oil for cooking and I wanted to be that useful too. Mas maayung gamiton ko para mabusog ang mga tawo kesa aning gamiton lang ko para panakip-butas sa ilang ex. Gikapoy nako mahimung tao. " -steve" Wao. But, srsly, I feel you. Sakit man jud gamiton lang and mas painful, kanang after ka gigamit byaan Lang ka dayun nga di ka ready. "
" What if nagpalayo ko niya dayun, dile ra ba kaha painful like this "" If meant jud na masakitan ka steve, still painful. Be thankful nalang, the more you gain pain, the more you will learn. Cheer up"
Gusto nako e ask ni Steve if ako ba gigamit rabako niya for his comfort, but I can't. I saw how broke he was and nasakitan sab ko makita syang niana. I know he still love his ex kay bisan paman 2 weeks na ang nilabay, affected gihapon sya makita iyang ex ug ex sa iyang uyab nga ga CB.
I'm willing to be his sunflower nga magremind niya na there's still a sunshine for him to move forward, until he'll meet his rose nga muhigugma niya.
Sign na ba ni.