Steve's POV
"Mabuhay ang bagong kasallll"
A dream came true. Sobrang saya namin ni Bem, after sa tanang nahitabo love wins jud.
After 2 months human mi gikasal, balik na sab kos work kay gi turn over naman ni mommy sa akoa the position of CEO. Si Bem dile na unta nako patrabahoon pero ga insist jud sya nga mag work kay boring daw that's why I promoted her as CEO's secretary. Nireklamo pa sya at first kay okay ra daw sya sa tig-timplag kape department pero nisupak jud ko. I don't want my girl nga himuon rag slave sa uban. She's precious than their lives. But now, on leave si Bem kay gisugod namo sya sa hospital.
*Pop*pop
Bem Feraren-Alvarado: Steve, my sun, iloveyouu. Ayaw pag over work ha? Amping kanunay. Love kaayu taka gwapo. I miss you , it's been 5 days na nga wala taka na hug. You know what love, I'm still gwapa gihapun bisan wala nakoy hair. I'll send you my pretty pic. "
Nagtulo akong luha samtang nakita nako ang picture sakong asawa. She looks different now pero bisan paman ug niana ,akong love sa iyaha walay kausaban.Steve Alvarado: Bem? Paayo dinha ug ayaw kabalaka nako, okay? Bisan pila pa atung mabayad basta maayo lang ka. I know kaya nimu na. Kaya ni nato. Your fight is my fight . Laban lang ta ha?pray Lang always, mag pray ta. Paabota ko diha. Iloveyouu.
I don't know why pero nakulbaan ko. Bem is strong. I know na kaya ra ni.
When I arrived in hospital, the Doctor asked me.
"Are you Mr. Alvarado, husband of Mrs. Bem?"
"Yes,I am. Doc? Okay na po ba ang misis ko?"
" I'm sorry."
" What?why?bakit ka nag sorry. No. Doc? Tell me that she's fine."
" We aren't sure about that Mr. Alvarado. Her Cancer cells are getting so cruel. It's stage 3. "
" Doc? I'm willing to pay how much I can . Doc? Please do everything. Save my wife."
" I can't say that we can save your wife sir but we will pray for her. It's a miracle if she'll survive this . Keep praying to God."
I don't know what to say. I know mabuhi pa akong wife, the doctor is lying.
As I open the room's door of my wife. I saw my wife nga naghigda sa bed. Naka dextrose and she looks weak. I hold her hand and she tried to smile while her tears fall.
"Lovee? Bem? Kayanon nato ni ha? Naa rako dre, di taka byaan."
" S-s-steve.. i--i-ll-love-yo-you hoh"
It's pain for me to see my wife struggling. Ako nalang unta.
" You'll be fine soon ha. Don't worry wife. The doctor do their best para maayo ka. Okay? Salig ta ni God. "
" I-i-im t-tiredd-d"
" Don't give up Bem. *Sob* wife? Please, I'm begging you, ayawg give up. "
I cried and cried.
" A-am--pping-g, l-love. D-d-dont-t-- b-be-- sad-dd- "
Gibuy-an ni Bem akong kamot and nikirig syag kalet. Nakulbaan kayko
"Doccccccc! Doccccccc!"
"Sir, sa gawas sa ka sir"
Gipagawas ko sa nurse ug dile nako makaya akong nakita. I went to the church and beg ni Lord. I kneel down while crying.
"Lord? Please. Please, tabangi mi lord. Tabangi akong wife. Di pako andam mawala akong asawa. Nangandoy pami Lord God nga magkaanak and maghinigugmaay hangtod matiguwang. Bisan himala nalang jud lord. Lord? Gae mig himala para mabuhi akong asawa. Bahala'g maglisod mi sa pamuyo basta mabuhi Lang akong asawa"
Nibalik ko sa room sa kong asawa ug nakadungog kog naghinilakay.
No. Dile pa patay si Bem. No.
"Bemm HUHUHU ngano imo kung gibyaan? Ngano man? Magka baby pata, diba? Diba, dile ka gusto maguol ko pero ngano karun mamiya ka? Ngano man Bem? Abi ba nakog dile ko nimu byaan. Bemm?ngano ga una-una ka?"
Sunflower might die and sear but the roots of love will stay alive beneath the soil of memories.