Merhabalar!
1k oylamaya ulaştık. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Sizler olmasaydınız buralara asla gelemezdik.
İyi okumalar<3
~~~~~~Herkes Jaehwa'nın düşmesi ile telaşlanmıştı ama Jaehwa çaktırmadan ayağa kalkmıştı.
"Önemli bir şey yok"
"Eminmisin Jaehwa?"
"Hmhm siz gidin kardeşlerime bakacağım"
"Peki"
Jaehwa acıyan vücuduna inat Hyunjin'e kocaman gülümsemiş ve kardeşlerinin yanına gitmişti. Kendini odaya girdiği gibi koltuğa bırakmıştı. Burada biraz durursa acısı giderdi diye düşünüyordu.
Birazda olsa acısı geçince kardeşlerinin yanına gitmişti. İkiside beyaz saçlara sahipti ve bu onlara çok yakışıyordu. Ama Jaehwa Felix'e benzeyen tek çocuk olduğu için kıskanmıyordu.
Kardeşleri kıskanabilirdi. Onların sadece çilleri vardı. Ablaları gibi Felix'in kopyası değillerdi. Ama Hyunjin'e benzeyen tek ikizlerde onlardı.
"Sizde büyüyünce benim kadar güçlü olacaksınız. Ama ben size nasıl kullanacağınızı öğreteceğim. Yani sizin için öğretmen olacağım"
Jaehwa kardeşleri ile ilgilenirken diğerleri Felix'in yanına girememenin hayal kırıklığını yaşıyordu.
Doktorlar çıktığında Hyunjin içeri girmek istediğini söylemişti. Doktorlar izin verince hızla içeri girmiş etrafı inceleyen Felix'in yanına gitmişti.
"Felix iyimisin?"
Felix Hyunjin'in sesini duyunca bakışlarını ona çevirmişti. Gözlerindeki şişlikler ne kadar ağladığını gösteriyordu.
"Çok iyiyim. Hatta dışarı çıkıp koşu bile yapabilirim"
"Ama dikişlerin-"
"Doktorlar geldiklerinde dikişlerimin tamamen iyileştiğini söyledi. Boynumdaki ısırık izide dikkatlerini çekmiş. Cidden bu nasıl oldu?"
"Nasıl bir ısırıkmış o?"
Hyunjin Felix'in boynundaki minik diş izlerine baktığında Jaehwa'nın dudaklarındaki kanı hatırlamıştı.
"Kızımız yine hayatını kurtarmış anlaşılan"
"Ne?"
"Boynundaki ısırık izi küçük bir çocuğa ait gibi duruyor. Jaehwa sen uyanmadan önce ısrarla tek başına yanına gelmişti. Odadan çıktığında da dudaklarında kan vardı"
Felix duydukları ile gülümsemişti. Jaehwa 2. Kez hayatını kurtarıyordu.
"Bebeklerimiz nasıl?"
"Sanırım benim klonlarımı doğurdun Felix. İkiside bana benziyor"
"Görmek istiyorum"
Hyunjin Felix'in isteği ile hızlıca odadan çıkmış ve bebeklerin olduğu odaya yönelmişti. Odanın kapısını açtığında ikizlerin uyuyan Jaehwa'nın saçını çektiklerini görmeyi beklemiyordu. Kesinlikle beklemiyordu.
_
1 hafta sonra~Doktor bebeklerin sağlıklı olduğuna karar verdikten sonra eve gelmişlerdi. Şuan Felix Jaehwa'nın saçını kurtarmaya çalışıyordu. Jaehwa ise gözleri dolmuş bir şekilde saçını kurtarmaya çalışıyordu.
"Felix baba kardeşlerim yüzünden kel kalmak istemiyorum"
"Kardeşlerin çok inatçı Jaehwa. Saçını bırakmıyorlar"
Felix Miyoung'un elinden Jaehwa'nın saçını kurtarınca iç çekmişti. Kızı Minyoung Jaehwa'nın saçlarına takmış durumdaydı. Oğlu Minjun ise odadaki bağrışlara rağmen mışıl mışıl uyuyordu.
Cidden ne kadar mükemmel bir ortam! Biri saç kopartsın, biri kel kalacağım diye ağlasın, biride hiç umursamadan uyusun. Mükemmel aile tablosu!
"Bebeğim sanırım Minyoung Jaehwa'nın saçlarını kıskanıyor"
"Bencede Hyunjin. Ama oğlumuza bak. Mışıl mışıl uyuyor"
"Kedi olduğunu bu kadar belli eden 2 kişi tanıyorum, biri sensin biride oğlumuz. Olduğunuz yerde uyuyorsunuz ve etraftaki sesleri takmıyorsunuz"
"Hyunjin sence ben 1 haftadır uyuyormuyum?"
"Evet. Uyumadığım için sürekli gece ben bakıyorum"
"Bari evet desen ölüceksin"
Hyunjin göğsüne atılan hafif yumruk ile kıkırdamış ve Jaehwa'nın olmasını önemsemeden Felix'in dudağını öpmüştü. Zaten Jaehwa dökülen saçlarına bakarak ağlıyordu, nasıl onları görebilirdi ki?
"Hyunjin kaşınma!"
"Benim burada saçım dökülmüş siz orda birbirinizi öpüyorsunuz! Offf of!"
Hyunjin ve Felix Jaehwa'nın dediklerine kahkaha atmıştı. Kısa sürede Jaehwa dayanamayıp babalarına katılmıştı. 3'lü kahkaha atarken Minyoung uyuya kalmıştı.
Minjun ve Minyoung olur olmadık yerlerde hep uyuyordu. Örnek olarak burayı görebilirsiniz. Uyuduklarında ise 3 saat aralıksız uyuyorlardı.
"Jaehwa huyların Hyunjin babana benziyor. İkinizde abartmasanız olmaz!"
"Ben abartmıyorum bir kere Felix"
"Evet Minjun 4 saat uyudu diye öldü ilan eden bendim Hyunjin"
"Ya ama Felix baba benim suçum neydi?"
"Sende elim çizildi diye 2 saat boyunca ağladın Jaehwa"
______
Kapanışı böyle yapmak mükemmel oldu. Off çok iyi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Kitty/Hyunlix✓
Vampireİnsanlar Dünyanın sadece %60'ını kaplıyordu vampirler ise %38'sini kaplıyordu, %2'sinide kedi insanlar. Sadece kedi insanlar yoktu safkan kedilerde vardı. Safkan kedilerin 2 cinsi de hamile kalabiliyordu. Ve Felix ile Jisung safkan bir erkek kediydi...