~Prolog~

264 16 2
                                    

Stojím u tabule, právě jsem zkoušená. Matematika. Znuděně se opírám o roh tabule a hraju si s křídou. „Slečno Moore mohla by jste nám už konečně vypočítat tento zadaný příklad?" Ukázala učitelka na tabuli. Neodpověděla jsem jí a dál si znuděně hrála s křídou. „Sedněte si" odsekla po 2 minutách. A vyvolala šprtku Bridgit která už se hlásila aspoň 5 minut. Doploužila jsem se do lavice za mým nejlepším kámošem Harrym kterej už se mi tlemil. „Sklapni" drknu ho do paže a usměju se na něj. Za pár minut už zvoní na přestávku. Hodím si učení do tašky a s Harrym vycházíme z třídy na další hodinu. Tělocvik. Super. Zase namyšlený blbky s druhý třídy a o ročník starší kluci. Zase pohled na Zayna Malika. Největšího Bad Boye školy.

Fuuu tak abych vám taky řekla něco o sobě. So jmenuju se Kinsley Moore. Je mi 18 let a pocházím z Anglie. Přesnějc Bradford. Mám jen starší sestru Phoebe (20). Rodiče měly havárii když mi bylo 14. Všechen jejich majetek padl s Phoebe na nás a taky už každá z nás chodí na brigádu takže si žijeme slušně. Peníze po rodičích jsme si daly na pojistku kdyby nám někdy došly vlastní. Můj crazy nejlepší kámoš se jmenuje Harry Styles. Vždycky tu byl pro mě. Znám se s ním už od základky a je jak můj bratr.

*Ahojte, přidávám svůj 1.příběh na wattpad. Trvalo mi to celkem dost dlouho než mi do hlavy vlezl nějaký nápad. Takže doufám že prolog až tak hroznej nebyl. Budu ráda za názory :) -Adrienne x

Bradford StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat