Part 2

609 22 2
                                    

Lina Crawford

-Lina hát te...?? --jött velem szembe Arthur Leclerc.

-Csak sétáltam egyet! --mondtam.

-Nem olyan biztonságos itt egyedül sétálgatnod! --mondta figyelmeztetően.

-Nyugi Oliver  mindig jött utánam sajnos  akárhova is mentem mivel a bátyám meg kérte hogy tartson szemmel, annyira nem csípem a srácot kicsit idegesítő és még ráadásul vele is kell legyek egy szobában!! --mondtam és meg forgattam a szememet.

-Oliver nem olyan rossz srác csak meg kell ismerni!!! --mondta.

- Értem, hát végülis ki kell bírjam vele egy szobába ezt a pár napot, meg szinte egész évbe látni fogom szóval... --mondtam.

-Hogy hogy??? --kérdezte.

-Hát idén el kísérem Jak-et az összes futamára szóval biztos láttom még jó párszor a Ollie-t meg téged is de azt annyira nem bánom!!! --mondtam széles mosollyal az arcomon.

-Hát ennek örülök, vissza kísérhetlek a szállodába?? --kérdezte engem vizslatva.

-Persze, köszönöm.

Gyorsan vissza értünk a szállodába Arthur el kísért a szobám-ig és utána el köszöntünk egymástól majd le húztam a kártyámat és be léptem a szobába. Hát nem éppen erre számítottam mikor be lépek a szobába de nem volt olyan rossz látvány Oliver  Bearman póló nélkül. Nem nem Lina nem, felejtsd el őt tiltott zóna!!!

-OLIVER POLÓ MOST!!! --mondtam szememet el takarva.

-Mivan nem tetszik a látvány? --kérdezte pimasz mosollyal az arcán.

-Nem egyáltalán nem. --mondtam és még mindig el takartam a szememet.

-Hát jó... Te bajod. --mondta

-Köszönöm. --mondtam és el vettem a kezemet a szemem elől, hát nem kellet volna. Oliver ott ált előttem éreztem a meleg leheletét, de nem nem lehet felejtsd el Lina!!!

-Olyan Gyönyörű vagy... --mondta és közben mélyen bele nézet a szemembe, a kezét a tarkomra csúsztatta és közelebb húzott magához. Mikor próbált meg csókolni én el huzodtam és be szaladtam a fürdőbe.

Nem tudom mért futottam el előle de úgy láttam hogy így helyes. Nem szerethetek bele a srácba nem szabad ő tiltott zóna! Úgy döntöttem le zuhanyzom és el megyek aludni, de én hülye nem hoztam magammal pizsamát.

-Ollie... --kiabáltam.

-Igen? --mondta.

-Hoznál nekem pizsamát, kérlek!? --mondtam felénk hangon.

-Igen persze csak egy pillanat. --mondta. KB 2 perc telt el és már itt is volt.

-Tessék... Itt van. --nyújtotta felém a ruhadarabot.

-Köszi... --mondtam.

Fel öltöztem és ki sétáltam az ajtón le pakoltam a cuccomat és meg ágyaztam magamnak. Oliver nagyon le törtnek tűnt ott ült az ágy szélén, úgy   döntöttem   oda megyek hozá. Oda sétáltam és le ültem melé.

-Figyelj... Sajnálom de nekem ez gyors hisz alig ismerlek. --mondtam és közben bele néztem abba a gyönyörű szempárba.

-Mindegy hagyjuk. --mondta, nem bírtam így látni így meg öleltem jó szorosan.

-Ezt most miért kaptam?! --kérdezte.

-Mert fontos vagy számomra, de ha jobban meg ismertük egymást akkor talán lehet szó erről. --mondtam és mégegyszer meg öleltem.

-Akkor kapok egy esélyt? --kérdezte és le se lehetet vakarni a mosolyt az arcáról.

-Igen... De csak egyet szóval vigyáz rá. --mondtam.

-Vigyázok mint a szemem fényére!! --mondta és amióta meg érkeztünk most láttam először boldognak.

-Jó éjt Ollie... --mondtam és adtam egy lágy puszit az arcára.

-Jó éjt Lina... --mondta és mind ketten el mentünk aludni.

Hát Lina ez nem sikerült hisz adtál egy esélyt Olivernek, hmm... Lehet hogy vele boldogabb leszek mint voltam vagy darabokra töri a szívemet. Mindegy az a lényeg hogy boldog és sok idő után én is.

Sziasztok! Itt a második rész, ez egy kicsit rövidebb lett de azért remélem tetszik!




Út Ami Hozád Vezet Where stories live. Discover now