Törenden sonra karargaha geçip hasarları teşbih edip onarmaya başladık.
O sırada dünü düşünüyordum o kadar kalbimi kırsamda beni göğsünde uyutan kadını ne kadar dağıtıp parçalasamda önce beni toplayan kadını Dorayı düşünüyordum.
Seviyordu biliyordum hemde gerçekten seviyordu ama neden!?
Neden istemiyor!?Neden olamayız!?Neden!?Neden!?
Bu sorular içerisinde boğukuyordum resmen önümdeki dosyayı kenara bırakıp derin bir nefes vererek arkaya yaslandım o sırada odamın kapısı açıldı.
"Yüzbaşım durdurmaya çalıştık ama sizi görmeden şurdan şuraya gitmicekmiş oturdu kapının önüne bir milim öteye gitmedi"
Deniz yanındaki sarı saçlı kadını gösterirken kafamı sallayıp kadına karşımdaki sandalyeyi gösterdim.
Deniz odadan çıkarken kadın odayı inceledi sonra beni süzdü İğneleyici bir tavırla
"Alp sen misin!?"
Sinirli sesine göz devirmemek için kendimi tutarken başımı salladım
"Buyrun nasıl yardımcı olabilirim"
"Simay ben Doranın arkadaşı"
"Sıraya bir şey mi oldu!?"
"Çok mu önemsiyorsun!?"
Aramızda ki gerginlik beni daha çok sinirlendirirsen sakin kalmaya fazlasıyla çalışıyordum.
"Annenden dolayı Dora sana yaklaşmıyor"
Annem!? Ne alaka be!?
"Nasıl?"
Baştan aşağı her şeyi anlatırken annemin Doraya kurduğu her ağır sözde ben koltuğuma çöküyordum.Simay gideli bir saat oluyordu ve ben sadece duruyordum her gün ağlamış yorulduğu için olmayacağımı için benden sakladığını şansını şey için.
Telefonumu alıp annemin numarasına tıkladım.
"Oğlum çok merak ettim iyi misin?"
"Sen nasıl olurda Doraya o sözleri söylersin!?"
Telefonun diğer ucunda sessizlik olurken konuşmaya başladı
"O mu söyledi!?"
"Hayır ben öğrendim bilmediğimi mi sandın anne size inanıp araştırmayacağımı mı sandın"
"Alp oğlum-"
"Sakın anne Doraya kızım derken nasıl bu sözleri söylersin hiç mi için acımadı"
"Bak-"
"Ben o üzülmesin diye hiç sormadım hiç anlattırmamışken sen nasıl yıkıp dökebilirsin"
"Senin iyiliğim için o kız gibi yapmasın diye"
"SAKIN ANNE SAKIN!! Dorayı sakın o kadınla karşılaştırma Dora her defasında benim yanımda olurken canını yakmama onu görmezden gelmeme rağmen benden gitmezken o ucuz kadınla onu karşılaştıra"
Telefonu kapatıp masaya attım.Benim yaptıklarım annemin söyledikleri şu an benim canımı yakarken o nasıl dayanabilmişti.
Akşamı zor edip direk Doranın evinin önünde dikildim.
"Alp?"
Dora karşıdan gelirken oturduğum merdivenden kalkıp yorgun bakan gözlerine baktım.Buraya geldiğinden beri gün geçtikçe zayıflıyordu.Yorulduğu halde sürekli yorumladığını söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir gece masalı|Yarı texting
Ficción General"Neden dora neden her şeye tamam demişken sana hazırım demişken neden!?" Sesi bağırmaktan artık çatlıyordu yerimden derin bir nefes alıp kalktım bakmadım bakamadım baksam kalırdım ve ben kalmamalıydım.