- M-Min Ji lütfen dayan biraz! Jungkook! Koş yardım et
Depodan silah sesi gelmişti. Tam içeri girecekken Yohanın çıktığını gördüm. Silahı ayağına sıktım.
" Nereye? "
- Ah Lalisa Manobal!
" Evet, Lalisa Manobal:) "
İçeriden Yoongi çıktı. Kucağındaki kanlı bedene baktım. Bu Min Ji'ydi..
" J-Jungkook sen bu piçi depoya götür. "
" Yoongi seninle geleyim. "
" Gerek yok. "
Yoongi koşarak arabaya bindi ve hızla sürdü. Bende Jungkook'la Yohanı götürdük..
3 saat sonra
" D-doktor bey o iyi mi? "
- Evet, Min Ji hanım çok iyi. Ama dikkat etmeniz lazım. Kurşun iyi ki omzuna gelmiş. Görebilirsiniz.
Doktora baş selamı verdikten sonra içeri girdim. Min Ji'nin beyaz teni solmuştu. Gözlerinin altı mos-mordu. Ama hala çok güzeldi... Yanına oturdum ve elinden tuttum. Elleri buz gibiydi. Gözlerini açtı.
" Min Ji iyi misin güzelim? "
" B-bana noldu "
" Boşver.. "
" O adam nerde? "
" Jungkook cezasını veriyor onun "
" Eve gidelim Yoon.. "
" Gidelim güzelim:) "
" Peki Lisa nerede? "
Yoongi bana göz devirdi derin bir nefes aldı
" Yoongi ona birşey ya- "
" Hayır öyle birşey yok Min Ji merak etme"
" Lisa'yı istiyorum "
Lisa mutlulukla içeri girdi ve bana sarıldı.
" İyi misin? "
" evet sen iyi misin peki? "
"bende iyiyim:) "
" Hadi yeter gidelim artık "
Lisa sevinçle bana sarıldı bende ona. İnşallah hep böyle mutlu oluruz (nah😎💅)
....
" Yoongi hadi ama! "
" Geldim güzelim off çok ağır "
" Yardım edeyim? "
" Hayır Min Ji daha yeni çıktın hastaneden. "
" Hadi ya! Yeni dediğin 2 hafta oldu! "
" Olsun sen biraz daha dinlen. "
Lisa ile Jungkook içeri girdi.
" Hadi ama bu piknik olmadı ki! Akşam oldu akşam!! "
" Bağırma Jungkook gel bana yardım et "
Piknik yerine geldiğimizde oturduk sohbet ederken yanımıza polisler geldi
- Min Yoongi, Lalisa Manobal ve Jeon Jungkook bizimle kara kola kadar geliyorsunuz
Polisler öyle deyince hepsi bana baktı. Onlara haberim yok bakışı attım.
Karakola geldiğimiz de karşımıza o çıktı
Yıllar sonra...- Oğlum? :)
" Sen..! "
Yoongi'nin babası.. O şikayet etmişti onları. Ama zaten onun yüzünden bu halde değilmiydi Yoongi? Ona korkunç bir bakış attım. Yoongi'yi ve diğerlerini nezarethaneye aldılar. Yanlarına gittim.
" Yoongi? Onun burda ne işi hani ölmüştü?"
" Bilmiyorum Min Ji gerçekten! O hala yaşıyor. Gerçekten kötü adamlara birşey olmuyo. "
Yoongi parmaklıkların arasından elimi tuttu. Bana gülümsedi.
" Merak etme bebeğim buradan çıkacağım seni yalnız bırakmam:) "
Lisa ona üzgün bir bakış attı
" O kadar emin değilim Yoon bir sürü suçumuz var. Birde hapishaneden kaçmamız.. "
Gözlerim doldu. Lisa haklıydı. Beni dışarı çıkardılar. O adama. Kötü bir bakış atıb buradan gittim.
...
Mahkeme bitmişti. Yoongi ve diğerleri 30 yıl hapis cezası almıştı. Aslında idam bile ola bilirdi. Ucuz kurtuldular. Yoongi'ye el salladım. Bana üzülme bakışı attı. Araba gitti... Şimdi ne olacaktı? Hayatım alt üst olmuştu.
" Ne istiyorsun benden!? "
- Evlen benimle.
" Ne!? İyi misin sen? Ben senin oğlundan bile küçücüğüm! "
Yoongi'nin babası kafayı yemişti. Gerçekten yemişti.
- Eğer evlenmezsen onları hapiste öldürürüm!
...
Evett finale son bir
bölüm:( İnşallah sonunu beğenirsiniz💖
Sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer |Min Yoongi|
ActionEle Verdiği Katil Sevgilisi Hapisten Çıkıp Onu Bulursa Ne Olur..?