Multideki Uzay *-* İyi okumalar
Sabah alarmın sesiyle uyandığımda bir küfür savurdum dün saat yedi için kurduğum alarmı kapamayı unutmuştum.Etrafa baktığımda benim tarzımda düzenlenmiş bir odadaydım en son salonda film izliyordum.Heralde izlerken uyuya kalmıştım tamamen alarmı kapatıp tekrar uyumayı denedim ama sadece denedim başarılı olduğum söylenemez.Bende banyo yapmak için odanın banyosuna girdim.Sabahleyin banyo yapınca rahatlıyordum küveti doldurdum ve üstümü çıkarmıştım üstümde sadece iç çamaşırları vardı tam sütyenimin kopçesine elim gitmişken aniden kapı açıldı kapıya hızlıca döndüğümde Deniz vardı vücuduma hayranlıkla bakarken çığlık attım ve elbiselerimle vücudumu kapatmaya çalıştım.
''Ne bağırıyosun kızım ya sonuçta abi kardeş sayılırız,dua etki seni yukarıya kadar taşıdım yoksa boynun tutulcaktı.''
''Ne için geldin insan kapıyı tıklatır ya tamamen çıplak olsaydım.''
dediğimde keşke diye mırıldandı ama duymamış gibi yaptım.Ve konuşmaya başladı.
''Okulun açılmasına 1 hafta kaldı.Kırtasiye alışverişi yapmamız gerek.''
dediğinde başımla onayladım.Denizde birşey demeden çıkıp gitti,iç çamaşırımı çıkardıktan sonra küvete girdim bir saat sonra banyodan çıkmıştım.Gardolaba ilerledim beyaz büstiyerimle dizimin bir karış yukarısında olan mor renkli eteğimi alıp giydim makyaj malzemelerimin olduğu tarafa ilerledim ve eyeliner çektim saçımıda normal dalgalı halinde bıraktım.Telefonumu ve kulaklığımı aldım ve aşağı indim.Deniz yemeklere öyle bir gömülmüştiki geldiğimi görmemişti üvey babamda kahvaltıda yoktu.Kahvaltı masasına oturdum ve konuşmaya başladım.
"Günaydın"
"Sonodo gonoydon"
Dediğinde gülmeye başladım.Deniz ağzına zeytin attı ve konuşmaya başladı.
"Golmosono bo"
"O zaman sende böyle konuşma."
Dedim ve tekrardan gülmeye başladım masadaki herşeyi ağzına attığında konuşmaya başladım.
"Yavaş ye boğulcaksın."
Dediğimde yediklerini yuttu ve alayla gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Beni bu kadar fazla düşünmene gerek yok bebeğim."
Diyip yanağımdan makas aldı işte boşuna egoist demiyorum.Aslında daha yeni egoist diyorum ama olsun bir kaç örgü peynirini ağzıma attım ve konuşmaya başladım.
"Doyduysan şu alışverişe çıkalım."
Dediğimde başıyla onayladı tam konuşacağı sırada telefonum çalıyodu ekrana baktığımda 'Büyüq R€i$ yazısını görünce telaşlandım.Efe arıyodu ve 1 gündür onu aramıyordum çok pis kızacaktı aldınmı işte başına belayı Gece, telefonu açtım tam cevap vericekken Efe konuşmaya başladı.
"Açmasanızda olurdu hanfendi."
"Iyi o zaman kapatıyim istersen."
Dediğimde telefonu yüzüme kapattı.Hadi ama blöfdemi yapamicaz (yanlış yazmış olabilirim.)Masadan kalkıp Efeyi aramaya karar verdim.Üçüncü aramada cevap verdi.
"Ya Efe niye hemen atarlanıyorsun."
"Benimle konuşmak istemeyen sensın."
"Ya mal mısın şaka amaçlı yaptım yoksa neden senle konuşmak istemiyim canım kankacım,canım benim yavrum Efecim kuzum bitanem."
"Yine ne isticeksin Gece."
"Fatura yazıyor sen ara."
Efe öfleyip telefonu kapattı ve tahminen 6 saniye sonra beni aradı ve telefonu cevapladım.
"Efe sana birşey dicem ama kızmicaksın."
"Söyliceğin şeye bağlı."
"Ya Efe."
"Banane"
"Efe dedim!"
"Tamam tamam söyle"
"Ben dün bodruma geldim temelli olarak bu yüzden seni arıyamadım."
"Ee bunun için neden kızının."
"Ne bileyim dün senle görüşmedim ondan olabilir diye düşündüm."
Dediğimde bir süre telefondan ses gelmedi tam ordamısın dicekken Efe'nin sesini duydum.
"Anne ne vuruyorsun yaa."
Dediğinde sadece tebessüm ettim sonra Efe konuşmaya başladı bu sefer annesiyle değil benle
"Görüşellim mi bugün yavru."
Bu arada Efe bana küçüklüğümden beri yavru der.
"Bugün işim var yavru."
"İyi sat sen yavrunu ağlama emojisi."
Diyip ağlama numarası yaptı.Deniz konuşmaya başladı.
"Hadisene kızım çocuklar bizi bekliyor."
Dediğinde Efeyi görüşürüz dedim ve telefonu kapattım.Hemen yukarıya çıkıp ten rengi olan cüzdanımı aldım aşağı indiğimde Deniz marvel tişörtü giymişti altınada siyah kot giymişti.Yanına indiğimde ıslık çalıp konuşmaya başladı.
"Kardeşim olmasaydın yavşarım."
Sanki yavşamıyomuş gibi konuşuyordu bir şey demeden beyaz önü açık topuklu ayakkabımı giyindim Denizde yanıma gelip kolunu belime yerleştirdi önce irkildim bişey demedim diyemedim diyemezdim çok ezilmiştim okuldayken kimse beni arasına almazdı bende girmeyede çabalamadım zaten ama artık ezilmicektim siyah bir BMW'ye bindik Deniz şöför koltuğuna oturdu bende onun yanına oturdum
☆☆☆
5 dakika sonra büyük bir avm ye gelmiştik.Deniz arabayı park ettikten sonra ikimizde aşağı indik.Deniz kolunu omzuma attı birlikte avm ye girdiğimizde sinema katına gittik Denizle birlikte ilerlediğimizde Uzayı gördüm yanında onun kadar yakışıklı olmasada meteor bir çocuk vardı Denizle birlikte yanlarına gittiğimizde erkek tokalaşması yaptılar.Uzay bana bakıyordu ama duygusuz bir şekilde acaba beni güzelmi bulmuştu yoksa kötü mü merak ediyodum ama yüzünde bir ifade olmadığı için anlayamıyorum.Eteğimin boyunu görünce yüzünü buruşturdu heralde kısa şeyleri sevmiyordu.Uzay konuşmaya başladı.
"Naber fıstık."
Dediğinde nassın iyilik sağlık aynesten iyilik sağlık dememek için kendimi Zor tuttum ve Denizi göstererek konuşmaya başladım.
"Böyle bir varlık varken mutlu olmak mümkünmü."
Dediğimde Uzayın yanındaki taş varlık konuşmaya başladı.
"Mümkün değil sadece kızları yata-"
Tam devamını getirecekken ağzına sahteden fermuar çekti ve bedenimi süzmeye başladı.Bildiğiniz Uzayla tıpa tıp aynı giyinmiştik biraz daha yakınlaşsak sevgili sanıcaklardı Starbucksa gittik ve hepimiz white mocha aldık ve bir yer bulup oturduk Deniz konuşmaya başladı.
"Kız Kağan facede ikinci ismimi bad boy koyiyimi."
Dediğinde öyle bir baktımki Uzay beni görmüş olmalıki konuşmaya başladı.
"Gece -anırıyor- O nasıl -anırıyor- bir -anırıyor- bakıştır."
"Bakışımda ne varmış."
Dediğimde anırmayı kesip gözündeki yaşı sildi ve konuşmaya başladı.
"Uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyodun."
Dediğinde gülmeye başladım bodruma geldiğimden beri ilk kez gülüyordum.
"Ya of ben burda facebookta ikinci ismimi ne koyiyim diye düşiniyim siz hala muş."
Dediğinde Deniz Hariç masadaki herkes güldü ve Deniz tekrardan konuşmaya başladı.
"Ha bu arada uzaylılar uzayda olur."
Dediğinde bu sefer daha fazla gülmeye başladık.Gülmeyi kestikten sonra karnımı tutmuştum çok fazla gülünce karnının ağrımasını bilirmisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Devri
ChickLitAnnesine yazdığı bir mektuptan sonra cici babasına yani üvey babasının yanına giden gecenin bundan sonraki yaşamına giren Uzayla birlikte aralarındaki engeli aşabilecekler mi ?