〔𝟎𝟕〕- 𝙋𝙎𝙔𝘾𝙃𝙊 - 𝙇𝙀𝙏𝙏𝙄𝙉𝙂 𝙔𝙊𝙐 𝙂𝙊

322 7 4
                                    

Previously: 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘨𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥. 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘴𝘱𝘳𝘢𝘸𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳, 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘳𝘢𝘥𝘪𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘤𝘩𝘪𝘯. 𝘚𝘵𝘳𝘢𝘥𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘤𝘭𝘦𝘯𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘪𝘴𝘵, 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘸𝘪𝘭𝘥 𝘢𝘯𝘪𝘮𝘢𝘭. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘢𝘴𝘴. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘴𝘵𝘶𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘤𝘳𝘺 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥.

"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘶𝘤𝘬!" 𝘐 𝘤𝘳𝘢𝘥𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘫𝘢𝘸. 𝘚𝘶𝘳𝘦, 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵.』
...
..
.

I think this is the last chapter?... I don't know. How's it going so far? Do you like it? I hope it's not to much. I am in love with grease man, but he do be needin' some hygiene pointers... anywHo...

Sup'... *naruto runs on out*

 *naruto runs on out*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

...
..
.

"𝘠𝘰𝘶!... 𝘛𝘩𝘪𝘴!" 𝘏𝘦 𝘩𝘰𝘸𝘭𝘦𝘥, 𝘨𝘦𝘴𝘵𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳. 𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘭𝘱, 𝘵𝘶𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳. "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯𝘦?!"

𝘐 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘪𝘭𝘦𝘥, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘪𝘯𝘤𝘩 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘩𝘪𝘯𝘨𝘦𝘥, 𝘯𝘰𝘸 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘢𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘱𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘢 𝘤𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦. 𝘐 𝘧𝘭𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵, 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘴 𝘐 𝘴𝘦𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘬𝘯𝘪𝘧𝘦, 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘦, 𝘵𝘰 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘦𝘧𝘦𝘯𝘥 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘭𝘶𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘮𝘦.

"𝘏𝘢𝘢... 𝘏𝘢 𝘩𝘢!" 𝘏𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘴𝘵 𝘰𝘶𝘵, 𝘱𝘶𝘯𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘳𝘦𝘵𝘦. 𝘐 𝘤𝘳𝘪𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘬𝘯𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘭. 𝘑𝘦𝘴𝘶𝘴 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘊𝘩𝘳𝘪𝘴𝘵!

[磷] 𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎  ׂׂׂׂૢ་༘࿐Where stories live. Discover now