DEATHSTROKE

2.3K 62 14
                                    

(The Termınator)

Bu karakterimiz nerdeyse tüm dc kahramanlarının düşmanıdır.

GERÇEK ADI:Slade Joseph Wilson

DÜŞMANLARI:Blue Beetle,Black Canary,Green Arrow,Red Arrow,Green Lantern,Hawkman, Raven,Atom,Scorpion(mortal kombattaki), Batman,Bart Allen (Flash),Bat girl,Deatshot,Robin, Zatanna, Cyborg ve arkadaşlar benimde inanamadığım gibi sizinde inanamıyıcağınız bir karakter Marvel'den Deadpool.

ÖZELLİKLERİ:Slade wilson kendine serum tarafından verilen çeşitli güçlere sahiptir.Bu ona 10 erkek gücü ve artan hız, çeviklik, dayanıklılık ve refleksler verir.Beynin %90'ını kullanabilir.Ayrıca normal bir insandan çok daha hızlı fiziksel yaralanmalarda iyileşebilir bunun sebebi serumdan dolayı; kanında bir iyileşme faktörüne sahiptir.Çok zorlu bir dövüş ustasıdır kılıç ve bir çok silah kullanır ve hakkınıda verir.

HAYATI:On altı yaşındayken, Slade Wilson ABD Ordusuna askere katılmak ister, bu yüzden evden kaçar ve orduda olmak için yaşı hakkında yalan söyler. Yakında orduda,gerilla savaşında yeteneklerini ve becerilerini gösterir ve hızla onun üstleri tarafından defalarca terfi ettirilir.

Ordu düşmanın Truth Serum karşı bir savunma olduğu söyleniyordu gizli tıbbi deney gönüllü olmayı Slade istedi Slade çeşitli dövüş stilleri hakim ve yarbaylığa terfi etti. Bir süre sonra Slade Wilson Adeline ile romantik bir ilişki başladı ve onunla bir oğlu oldu.

DC COMICS KARAKTERLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin