9. SEGÍTSÉG

4.5K 82 3
                                    

Két hét telt el azóta az este óta, hogy először megnéztem David egyik munkásságát. Nem beszéltünk a látottakról, David nem firtatta és én sem érdeklődtem. Azonban azokban a lopott percekben, amikor egyedül voltam, módszeresen belenéztem még néhány felvételbe. De ezt természetesen titokban tartottam David előtt. Ahogy azt is, hogy féltékeny voltam.

Az elmúlt két hétben minden egyes napot együtt töltöttünk. Minden éjjel szenvedélyesen szeretkeztünk, minden éjjel együtt aludtunk és reggel együtt keltünk. Felváltva váltogattuk a helyszíneket; hol nála, hol nálam. Kihasználtuk minden szabad percünket egymásra, és az, hogy David mennyire ragaszkodott hozzám, különös érzés volt.

Az elmúlt négy évben valóban megrekedtem. Nem volt személyiségfejlődésem, talán csak a küllemem emlékeztetett arra, hogy már nem egy tizennyolc éves lány vagyok, hanem elvileg egy huszonkét éves felnőtt nő. De David hatására megváltoztam. A jó irányba.

Már nem szürke volt a világ előttem. Vibráltak a színek és mindent sokkal világosabban láttam. Reggel már nem a keserű íz volt a számban, hanem az izgatottságé az új nap miatt. És én minden reggel mosolyogva ébredtem, amikor elsőként David arcát láttam meg magam előtt.

David pedig egyszerűen lehengerlő volt. Figyelt rám, óvott és féltett. Bókolt, udvarolt és folyamatosan azt éreztette velem, hogy mennyire fontos vagyok neki. Kedves üzenetek a nap folyamán, egy csokor virág, randevúk. Éjszakába nyúló szeretkezések. Teljesen más érzést hozott ki belőlem a személye.

Magabiztosabb lettem és a világ legszerencsésebb nőjének éreztem magam mellette. Vidámabban végeztem a napi teendőimet és pillangókkal teli gyomorral vártam az új találkozást. Egyszerűen nem bírtam betelni vele, így folyamatosan hozzá kellett érnem, ha a közelembe volt. És David egyáltalán nem ellenkezett. Ugyanúgy bújt hozzám, mint én Ő hozzá.

Tehát két héttel később David autójában ültünk hárman. David, Tom és én. A város felé tartottunk az egyik plázába. David a mai napra beszélte le a megbeszélését azzal a Katie nevű lánnyal és megkért minket, hogy kísérjük el. Vonakodva bár, de bele egyeztem és picit idegesen ültem David mellett az autóban, combomon a kezével, miközben Tom a hátsó ülésen szitkozódott.

- Nem hiszem el, hogy tényleg hátra ültettetek - fakadt ki Tom hitetlenkedve. - Mi vagyok én? Kurva? Mint akit baszni visznek?

Elnevettük magunkat és összemosolyogtunk Daviddel.

- Előre ülhetsz - mondta David vigyorogva. - De akkor a te combodat fogom fogdosni.

- Hülye fasz - morogta. - Komolyan álljatok le! Mi a faszt tudjátok egymást állandóan fogdosni? Komolyan! Az embernek már hányingere van tőletek.

Újra felnevettünk és szeretetteljesen megszorítottuk egymás kezét. Tommal az utóbbi két hétben elég gyakran találkoztunk és habár valamiért nem nézte jó szemmel a kapcsolatunkat, egy rossz szót nem szólt, csak vicces megjegyzéseket tett ránk. Habár éreztem, hogy Tom tartja velem a két lépés távolságot, én azért kezdtem Őt megkedvelni.

David leparkolt a mélygarázs egyik szabad helyére, majd egymásba fonódó ujjakkal indultunk a lift felé, Tommal mögöttünk. Néma csendben szálltunk be a felvonóba és akkor sem szóltunk egy szót sem, amikor az egyik szinten kiszálltunk és az éttermek felé vettük az irányt. Azonban David ekkor elengedte a kezemet.

Összevont szemöldökkel néztem fel rá és épp a kezemet nyújtottam neki, hogy fogja meg újra, miközben Ő hunyorítva végig pásztázta a tömeget. Aztán egyszer csak elmosolyodott és megindult az egyik irányba. Kérdően néztem Tomra, aki csak finoman megrázta a fejét és követni kezdte Davidet.

Pornó (18+) (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now