The Art Of Divorce

1.8K 250 1.1K
                                    

"Ünlü iş adamı Simon Harken ve ünlü sunucu Olivia Harken arasındaki gerilim büyümeye devam ediyor! Çiftin boşanmak için mahkemeye başvurduğunun duyulmasından itibaren; evlilikleri hakkında çokça iddia ortaya atıldı. Tüm iddiaların sonuca bağlanacağı boşanma davasının ilk duruşması bu hafta gerçekleşecek. Son anda duyurulan bilgilere göre Bay Harken'ı avukat Louis Tomlinson temsil edecek; Bayan Harken ise avukat Harry Styles tarafından temsil edilecek. Merakla beklenen davanın büyük bir kısmı basına açık gerçekleştirilecek ve canlı olarak yayınlanacak."

"Herkes ayağa kalksın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Herkes ayağa kalksın. Duruşma; Sayın Yargıç Raven Morimoto ile başlamıştır."

Genç ve güzel yargıcın odaya girmesiyle herkes ayağa kalktı. İçeride çok fazla seyirciye izin verilmemişti, sadece Harken ailesinin yakınları vardı fakat canlı yayın için gelen kameralar da bulunuyordu. Davanın canlı yayınlanması hem Olivia hem de Simon Harken'ın isteğiydi ama ileride bundan pişman olacaklarının farkında bile değillerdi. 

Davacı kısmında duran Olivia Harken'ın sarı saçları topuz yapılmıştı, yüzünde hiçbir ifade yoktu. Hemen yanında avukatı Harry Styles vardı. Son zamanlarda Amerika'da gerçekleşen boşanma davalarının aranan yüzüydü, kariyeri boyunca hiç kaybedilmiş davası yoktu, sosyetik boşanma davalarında hep kazanan tarafın avukatlığını yapmıştı, bu sebeple Olivia Harken da ona koşmuştu.

Davalı kısmında ise Simon Harken vardı. Her zamanki gibi çok şık ve zengin görünüyordu. Onun kendisine seçtiği avukat ise Louis Tomlinson'dı. İngiltere'nin ödüllü boşanma avukatı. En yüksek tazminat rekoru gibi mesleğine özgü pek çok başarıyla anılıyordu.

Yargıç Morimoto "Oturabilirsiniz." dediğinde salondakiler yerine yerleşti. Ayakta durmaya devam eden yazman elindeki kağıda bakarak davacı ile davanın adını ve boşanma davasının resmi-hukuksal bilgilerini okuyarak herkesi bilgilendirdi.

"Sayın avukatlar," dedi Yargıç. "Hazır mısınız?"

"Hazırız, Sayın Yargıç."

"Hazırız efendim."

"Önce davacı tarafın iddialarını ve taleplerini dinleyeceğiz. Buyurun."

Harry ayağa kalktı, ceketinin tek düğmesini ilikleyerek "Sayın Yargıç, iyi günler." dedi. "Bugün burada Olivia Harken'ı temsil etmekteyim. Müvekkilimin davalı kişi ile yedi yıllık bir evliliği ve iki çocukları olduğu tarafınızca bilinmektedir. Bundan üç ay önce Bay Harken'ın sosyal medya fenomeni bir hanımefendiyle mesajlaşmaları medyaya düşmüş, eşini aldattığı resmen kanıtlanmıştır. Müvekkilim Olivia Harken; kamu önünde itibarını zedeleyen bu aldatılma neticesinde manevi tazminat ve çocuklarının velayetini alarak boşanmayı talep etmektedir."

Son derece kibar ve resmi dille konuşan Harry'ye bakarken Louis istemsizce göz devirdi. Onunla bir mahkeme salonunda ilk kez karşı karşıya geliyordu fakat onu çok iyi tanırdı. Davayı kabul ederken karşısında Harry'nin olacağını bilse asla kabul etmezdi, onunla karşılaşmak dahi istemiyordu. Elbette sempatikliğini ve kibarlığını kullanacak, davayı izleyen herkesi kendine aşık edecek, bu şekilde davayı kendi lehine çevirecekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Art of DivorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin