Cum spuneam in capitolul trecut , aceea nu era singura taxa extraordinara pe care urmau sa o plateasca . La varsta de 4 ani , acest copil sanatos revine din nou acasa adica la spital ... ii spuneam acasa pentru ca deja primii 4 ani din viata mi-am petrecut pe acolo , casa adevarata fiind un fel de casa de vacanta pentru mine .
Ce cautam iar la spital ? Ce problema mai necesita o taxa extraordinara ? Se pare ca aveam hernie -.- Felicitari acum la 4 ani treci si prin prima ta operatie ... 2 saptamani m-au tinut fara sa imi faca nimic pentru ca eram prea mic si duceau lipsa de anestezicul pentru copii ( norocul meu ce pot sa zic ) . Dupa ce trec cele 2 saptamani , apare si anestezicul ... totul era pregatit eram anesteziat luat cu targa de asistenta cea noua care mi-a facut si anestezia ... intru in sala de operatie , totul decurge bine , pana la partea cu trezitul ... se pare ca refuzam sa ma trezesc inima incepuse sa bata din ce in ce mai rar pana sa oprit ( ce bine ar fi fost daca ramanea asa) , dar se pare ca Dr. Sorin ruda Hristosului masii a reusit sa ma scoata din stand-by cu electrosocul ...
Aceasta operatie stiu ca ne-a terminat pe o perioada de 2 ani il facuse pe tata mult mai agresiv , si acei nervi si varsa desigur pe mama datorita fostei sale famili adica sora si mamicuta lui care nu puteau sa se abtina sa bage raca intre cei doi -.- Si ca orice copil de varsta mea plangeam cand vedeam atata violenta ... doar ca eu nu plangeam pentru ca vedeam actele ... plangeam pentru ca nu puteam sa ii fac nimic , tot ce am putut sa ii fac pe atunci a fost sa ma agat de gatul lui sarind din pat prin rafala de lovituri si sa plang in agonie rugandu-l sa se opreasca , asta fiind o mare greseala care ma costat scump, sa izbit cu partea pe care ma aflam eu doar pentru a ma da jos ... in ziua aceea am aflat ca banul si bautura manipuleaza omul si nu se mai tine cont de ceea ce esti frate,sora,mama, propriul copil ... banul iti ofera sentimentul de suprematie care sincer vorbind este la fel de efemer ca restul ... iar bautura iti suceste mintile si chiar daca gresesti tu, ai dreptate ( m-am folosit de aceste obiecte ... banul ochiul dracului iar alcolul creatia sa ... iar intre noi fie vorba eu sunt un diavol )
CITEȘTI
The silence of the Wolf
De TodoAceasta poveste se va baza pe trairile mele de-a lungul timpului si cum m-au schimbat acestea in ceea ce sunt azi . Tema povesti :" you can die as a hero or live enough to see yourself become a villain " .