-23-

90 8 0
                                    

-Kenma, ez a hely van a tükör másik oldalán. Ez az, ahol voltam, amikor eltűntem a bárpult mögötti üvegszilánkokban.

-Hogy hoztál át ide?

Kuroo nem válaszolt, csak elővett (Kenma már nem is tudta honnan) egy fiolát, melynek az alján vörös por ült.

-Ez razúr? - Kérdezte Kenma.

-Igen. Tiszta nemes razúr, egyenesen az ígéretek tengerének mélyéből.

-A honnan?

-Az ígéretek tengeréből.

-Amiről Kiritsu mesélt?

-Igen.

-És mitől különleges ez a razúr?

-Hogy is mondjam... A razúr köztudottan hallucinogén. Ugye?

-Igen, azzal eddig tisztában vagyok.

-Nos, újra kéne definiálni.

-Miért? - Kenmának rossz érzése támadt. Nem tetszett neki az, amerre ez a beszélgetés tartott. Valahogyan érezte, hogy a Kuroo szájából kijövő mondatokban már nem volt benne az a fiatalos komolytalanság, amellyel Kuroo beszélt. A szavai szárazak, lényegre törőek, és egyáltalán nem Kuroora vallottak.

Kuroo csak csendben nézett Kenmára, mintha arra várt volna, hogy a másik fejezze be az ő gondolatát. Nem tudta, mit mondjon. Vagyis inkább, tudta mit akart mondani, de nem tudta, hogy hogyan fogalmazza meg úgy, hogy ne tartalmazzon egy csúnya szót sem.

-Kuro.- Szólította meg Kenma, immár a megszokott becenevén a másikat.

-Szóval.. Hogy is mondjam, minden egyes hallucináció ferdíti az időt. Amikor valaki a razúr miatt hallucinál, akkor éppen egy Akamono áldozatává válik. Egy lényévé ebből a világból.

-Mit értesz az alatt, hogy "ferdíti az időt"?

-Emlékszel arra, amikor két évvel ezelőtt rám találtál a fürdőben?

-Persze, majdnem szívrohamot kaptam.

-Nagyon édes vagy, de azt mondd meg nekem, mennyi ideig voltam bent a fürdőben?

-...Öt percnél nem lehetett több idő.

Kenma sejtette, merre ment ez a beszélgetés. Persze próbálta komolyan venni a dolgot, de az " édes" kifejezésre a szíve bukfencezett vagy kettőt hátrafelé.

-Az érdekes, mert én úgy éreztem, hogy mintha legalább egy fél napot ott töltöttem volna.

-... Egyszóval aki a razúr hatása... Vagyis akit éppen egy Akamono meg akar ölni, az az ember körül az idő lelassul?

-Nem mindegyik Akamono képes erre. Csak a felső udvar legnemesebb vérrel rendelkező lényei tudják az időt manipulálni.

-Szóval egy Főbossal találkoztál a demóban.

-Igen, jelentsen az bármit is.

-... Kuro, mit is mondjak.. A kurva életbe is! - Szólta el magát Kenma. - Akkor a boss tuti megjegyzett magának. Még tartozol nekem egy magyarázattal arról, hogy hogy sikerült elmenekülnünk Urara elől, de előbb fogjuk azt razúrt és irány a rendőrség!

-Arra már nem vagy kíváncsi, hogy miről akart velem M... Satsuki beszélni?

-Miért kérdeznék rá, ha tudom, úgyse mondanád meg? - Biggyent le Kenma szája széle.

-Ahahah... - Nevezett kínosan a fiú. - Talán jobb is, ha nem tudsz róla. Tegyünk pontot ennek az egésznek a végére, és gyere vissza a Nekomába.

-Rendben. -Mosolyodott el Kenma. - Minden rendben lesz, irány a rendőrség. Megvan a fiola?

- Meg.

-Mi más kellhet még?

-Talán egy igazolvány? Meg bizonyíték, hogy ez tényleg razúr. És hogy ez a hely illegálisan működik. Legalább is a furcsa piactér. Nem hiszem, hogy engedélyük lenne ahhoz, hogy fegyvereket adjanak el. A poharak tisztátlansága is egy közreműködő tényező lehetne. -Kezdte el a monológját Kuroo.

-Tényleg, Kiritsu tudna segíteni? -Mondta a másik érdeklődve.

Kuroo lehajtotta a fejét, majd újra felnézett, szemeiből mély bánat áradt.

-Ő most nincs olyan állapotban ahhoz, hogy beszéljen bárkivel is.

Kenma úgy gondolta, jobb ha nem kérdez semmit. Akármennyire is meg akarta volna tudni, hogy mi a fene történhetett a barátjukkal, nem kérdezhetett rá csak úgy. Kuroo amúgy se mondana semmit.

-Mindegy is. Irány a rendőrség!

Azzal Kuroo megragadta Kenmát, és a házból való kijárat felé kezdtek el futni.

Ígéretek tengere (KuroKen)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora