30. Bölüm

41 5 2
                                    

Şarkı:Gece Yolcuları - Ölüm De Var...

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

5 ay sonra
Gece saat 02:30
Apartmanın önü
Barış'tan
Yusuf'la apartmanın önüne gelmiştik. Ben bu gece Yusuf'un burda kalmasını söylemiştim. Birlikte apartmana girdikten sonra ben, Aycan'ı özlediğim için onu görmek istemiştim. Yusuf, benim bavulumuda yukarıya çıkartırken bende Berkan'ın bana verdiği anahtarla içeriye girdim.

İçerde hiç ses yoktu. Salona geçtiğimde Aycan koltukta uyuyordu. Televizyonda açıktı. Televizyonu kapatıp sevdiğim kızı kucağıma alıp odasına götürdüm. Onu taşırken başımın dönmesinden veya onu düşürmekten korksamda atağımın olmaması için dua ettim. Odasına geldiğimde yatağına yatırdım.

Tam karşısına oturup onu seyretmeye başladım. Seyrederkende dayanamayıp işaret parmağımla yanağına dokundum. Sonrada dayanamayıp dudağının kenarına bir öpücük kondurduğumda uyanmıştı. Ve beni görür görmez ellerini boynuma doladı.

Bende ona sarıldığımda konuşmaya başladı:Aşkım çok özledim seni
Barış:Bende seni bitanem
Bunu söyledikten sonra Aycan benden ayrılarak konuşmaya başladı:Ne zaman geldin sen?
Barış:Yeni geldim daha ya. Gelir gelmezde seni görmek istedim.
Aycan:Televizyonda film izliyordum en son. Güzel bir filmdi. Ama sonuna kadar izliyemedim

Barış:Onu anladım zaten. Salonda uyuyakalmışsın.
Aycan buna gülümsediğinde bende elimi yüzüne yerleştirerek dudağına bir öpücük kondurarak konuşmaya başladım:Çok özlemişim seni
Aycan:Bende seni çok özledim sevgilim.
Aycan bunu söyledikten sonra ben yine onun dudağına bir öpücük kondurdum. Sonrada konuşmaya başladım:Nisa nerde?

Aycan:Cemal'le birlikte. Cemal, ona evlenme teklifi edicekti.
Barış:İyi o zaman. Ben gidiyim. Yarın görüşürüz güzelim
Aycan:Görüşürüz sevgilim. İyi geceler
Barış:İyi geceler meleğim
Bunu söyledikten sonra evden dışarı çıktım. Kapıda bıraktığım anahtarı alıp yukarıya çıktım.

Aycan'dan
Karşımda sevdiğim adamı gördüğümde hemen ona sarıldım. Gerçekten onu çok özlemişim. Ona dokunmayı ve kokusunu özlemişim. Gecenin sonunda Nisa'nın gelmiyceğini bilsem, sevdiğim adama "gitme bu gece burda kal" derdim.

5 ay olmuştu. Ve sevdiğim adam 5 ayın sonunda gelmişti. Saçlarının kenar kısımlarını kazıtmış, sakallarınıda aldırmış. Gitmeden öncede yakışıklıydı, geldikten sonrada yakışıklı. Yatağa geri yattım ve yarını, sevdiğim adamla yapıcağım şeyleri düşünerek uykuya daldım.

Erkekler ev
Barış'tan
Eve girmiştim. Hemen mutfağa geçip dolaptan bir bardak aldım ve su doldurup içmeye başladığım sırada içeriye Yusuf ve Cemal girdi. Bardağı tezgahın üstüne koyduğumda Cemal, bana sarılarak konuşmaya başladı:Hoşgeldin çocuk adam
Barış:Hoşbuldum kardeşim

Biraz birbirimize sarıldıktan sonra ayrıldık ve Cemal yatıcağını söyledi. Birbirimize "iyi geceler" dileyip Cemal yatmaya geçmişti. Bende, Yusuf'la mutfakta kaldık. Bardağı aldığım yere koyup yatmaya geçicekken Yusuf konuşmaya başladı:Aycan'a söyledin mi?

Barış:Hayır söylemedim. Söylemiycemde
Yusuf:Barış artık söylemen gerek. Tedaviyide yarım bırakıp geldin zaten
Barış:Yusuf tedavi bir boka yaramadı. Aycan bunu bilmiycek.
Yusuf:Eninde sonunda öğrenicek Barış
Barış:Hayır öğrenmiycek. Onun yanında geçirdiğim atakların birini geçirmediğim sürece öğrenmiycek.

Yusuf:Barış burnun kanıyor, başın dönüyor, ellerinde ve bacaklarında karıncalaşma var. Bunları ona bir şekilde anlatırsın. Ama halüsinasyon gördüğünde nolucak?
Barış:Bilmiyorum. Ama inşallah onun yanındayken halüsinasyon görmem.
Yusuf:Barış bak Aycan'a, sen söylemezsen ben söyliycem

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin