Her ne kadar istemesek de bir gün çoğu şeyi unutabiliriz en değer verdigimiz insan anı veya herhangi birşey olsa bile. Bu gün resmi şekilde okul değiştirdiğimin belli oldugu ilk gün ve bu okuldaki son günüm bu satırları yazarken bile istemsizce dökülen göz yaşlarımdan belli oluyodur belki ne kadar cok sevdigim onları ne kadar cok değer verdigim ve asla istemesem de bir gün onlar için nasıl herkeslesecegim ve beni unutucaklari insanlar birbirlerine değer verir sonra bir tanesi aralarından ayrilmak zorunda olur çok üzülürler yikilirlar günlerce ağlarlar ama her geçen gün iyi olurla belki de doğru olan budur bir insan için hayatimizi karartmamak doğrudur ama asla hiç birseyden emin olamayız doğruluğunu bilsek bile her neyse 1 gün ağlarlar 2 gün aglarlar belki 1 hafta belki 1 ay belki 1 sene ama en sonunda bu ağlamalar biter yavaş yavaş sesi kulaklarinizdan gider önce sonra yüzü elleri fizigi ve en son da kendisi nasıl oldu neden oldu anlamazsiniz bile herşey aniden gelişir biz daha bu hikâyenin basindayiz beraber ağladığımız ilk gün ve bir gün beni unutacaklarini bilmek kalbimi darmadağan ediyor biz hiç unutmayalim birbirimizi hep yan yana olalım istiyorum belki de benin yaptığım sadece kendimi düşünmektir asla bilemem ama tek bir dileğim var tek bir tane ne olursa olsun birbirimizi asla unutmayalım her şeye herkese rağmen hep birlikte olalım her bizi kotulemelerine rağmen beraber ayağa kalkalim ve bunu söylemek için belki erken belki de Tam zamanı ama umarım ki hiç biri benden önce ölmezler çünkü onlar benin ölümüme yavaş ve zorda olsa aşabilir ama ben asla aşamam hepinizi çok seviyorum ve teker teker öpüyorum canlarim lütfen beni hic unutmayın lütfen biz hiç ayrilmayalim ve lütfen aramızdan biri ölücekse bu ben olayim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Unutmayalım
RandomEğer aramızdan biri ölücekse umarım bu ben olurum çünkü onlar benim ölümümü kaldırabilir ama ben onlarinkini kaldıramam..