Úgy éreztem magam, mint aki napok óta alszik. Mégis olyan fáradt voltam, mintha csak percekkel ezelőtt nyomott volna el az álom. Éreztem a vállamon a meleget adó takarót és hallottam, hogy valaki mocorog mellettem, de nem bírtam kinyitni a szememet. Borzasztóan kimerült voltam.
Éreztem a takaró alatt a karomon, hogy valaki finoman hozzám ért. Ijedten összerezzentem és minden erőmet összeszedve kinyitottam a szemem. David aggódó zöldes-kék tekintetével találtam magam szembe.
- Jól vagy? - kérdezte halkan és felmutatott egy pohár vizet meg egy szem gyógyszert.
A pislogás is nehezemre esett, de azért megpróbáltam felülni. David megtartotta a hátamat a kezével, amíg a nyelvemre helyeztem a pirulát és leöblítettem néhány korty vízzel.
- Jól - morogtam és újra az oldalamra dőltem, miközben felhúztam magamra a takarót. - Csak nagyon fáradt vagyok.
David elmosolyodott, majd mellém feküdt. Óvatosan simogatni kezdte a vállamat, én pedig újra lehunytam a szemeimet.
- Milyen volt? - kérdezte még mindig suttogva.
- Intenzív - feleltem félig párnába nyomott arccal.
David elnevette magát és közelebb húzódott hozzám. Átvetette a karját rajtam és most a hátamat kezdte simogatni.
- És érdekes - mondtam őszintén és újra kinyitottam a szemem.
- Nagyon szeretlek - suttogta vigyorogva és megcsókolta a homlokomat.
Mocorogni kezdtem, hogy közelebb kerüljek hozzá és megkönnyebbülten felsóhajtottam, amikor tetőtől talpig összebújtunk a takaró alatt.
- Szóval ez vagy te? - kérdeztem a nyakához bújva, kérdésemmel a tegnap estére utalva.
- Igen - felelte. - Van ellenvetésed?
- Nincs - vágtam rá, majd elnevettem magam. - De nem bírnám ki élve, ha minden alkalommal így szeretkeznénk.
David is elnevette magát és finoman megdörzsölte a hátamat párszor.
- Vissza fogom magam, ne aggódj - bátorított. - Eddig is visszafogtam magam, nem?
Elmosolyodtam, aztán egy pillanatra elakadt a lélegzetem és döbbenten néztem fel az arcába. Eszembe jutottak a szavai tegnap estéről, amikor elmondta, hogy Anthony Gold valójában Ő. Hogy amikor forgat, akkor nem játssza meg magát. Ő tényleg ilyen agresszív. És ott, a karjaiban feküdve hirtelen minden világossá vált.
Hogy alkalmanként ott volt Anthony.
Volt, amikor David nem fogta vissza magát.
Például amikor egyszer szex közben a számra szorította a kezét, hogy tompítsa a hangomat.
Vagy amikor egyszer egy pillanatra elkapta a torkomat.
Amikor egyszer olyat vágott a fenekemre, miközben hátulról csináltuk, hogy még másnap is sajgott a farpofám.
Leesett, hogy David valójában durva. Csak visszafogta magát. Értem.
- Össze kéne szedned magad hamarosan - törte meg a csendet David. - Tom hamarosan itt van. Hoz nekünk vacsorát is.
- Elmondtad neki? - kérdeztem még mindig döbbenten.
- Nem - mondta. - De megbeszélésünk van, és ha már úgyis jön ide, megkértem, hogy hozzon kaját. Hamburgert rendeltem, az jó lesz?
- Tökéletes - feleltem.
David bólintott, majd szorosan magához ölelt, én pedig újra a nyakához dugtam az arcomat.
YOU ARE READING
Pornó (18+) (BEFEJEZETT)
RomanceLily Wattson, a huszonkét éves eladó lány unottan szemléli mindennapjait fekete keretes szemüvege mögül. A szülei tizennyolc éves korában meghaltak és Lily megrekedt az életében. Semmi nem okoz már neki örömet, ám a szomszédba új férfi költözik, aki...