Hasil

8.5K 54 11
                                    

Lenaku terjaga tatkala merasakan sentuhan di bahagian kemaluanku. Terasa nyaman dan hangat sambil mendengar bunyi kucupan dan "slurppp" bunyi jilatan di kote ku ini. Tersenyum aku melihat mama ku sedang asyik melayani batang ku yang menegang dipagi hari isnin ini. Tangan ku aku ubah ke belakang kepala ku untuk meninggikan sedikit kepala.
Mama: wan bangun, dah siang dah. Ada sejam lagi nak bersiap.
Pesan mama untuk ku bersiap ke sekolah. Mulut mama masih tidak melepaskan kote ku. Masih lagi rakus jilatannya.
Wan: macam mana wan nak bersiap. Mama tak lepas lepas kote wan ni.
Mama: hahaha, yelaa. Dah, bersiap ok. Ke nak mama bagi wan pancut dulu pagini?
Wan: mama bagi pancut je la dulu. Nnt tak pasal pasal stim sampai ke sekolah. Tapi nak mama gosok guna tetek mama boleh?
Mama: Macam macam la kamu ni wan. Sini. Duduk dekat kerusi ni. Mama dekat bawah.
Aku bangkit dari katil lalu duduk di kerusi gaming yang baru sahaja aku beli. Selesa empuk dan nyaman. Mama mengikuti pergerakan aku ke kerusi lalu mama membuka kemban yang sudah dipakai sejak dari tadi lagi. Sumpah, tetek mama adalah yang terbaik. Besar, gebu, putih, puting coklat yang sentiasa menegang. Mama terus membuka seluarku tanpa kata apa apa. Aku duduk dan mama mula meloroti teteknya di batangku ini.
Mama: Nanti dekat sekolah, jangan nakal2. Malu mama dengan cikgu cikgu kamu nanti.
Wan: ye mama. Buat apa wan nak malukan mama. Bukan wan tunjuk gambar tetek mama dekat sape sape pun.
Batang ku terus digigit oleh mama. Hahaha, seronok aku melihat gelagat manja mama
Mama: berani ye kamu.
Wan: hahaha gurau je la mama. Mama laju lagi wan nak sampai dah ni.
Mama terus melajukan gerakan tangan dan teteknya. Mataku mulai layu. Melihat kesungguhan mama melayani batangku membuatkan aku  semakin sayang akan mama.
Wan: mama, ngangaaaa. Arghhhh.
Badanku menggeletar. Mama pula tidak henti menjilat batangku yang mulai kendur ini.
Wan: Terima kasih mama. Sayang mama.
Ku kucup bibir mama yang dipenuhi air mani aku.
Mama: dah, wan pergi bersiap dulu ye. Mama nak buat sarapan. Kalau lambat nanti mama tinggal wan.
Wan: baik mama. I love youuu
Lalu ku ambil tuala dan terus ke bilik air untuk bersiap ke sekolah.
.......
Curahan air shower ke seluruh badan ku menenangkan fikiran ku. Kini, mama sudah sujud padaku. Mama tidak pernah membantah malah sentiasa mengikuti apa yang ku mahu. Sebulan menunggu hasil kini berbaloi juga.

Bersambung....

Komen untuk penambahbaikan ye

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TundukWhere stories live. Discover now