◾▪ Novus Casus ▪◾
A meccsből kettő perc volt hátra. Dominik szabadrúgásra készült, de pillanatra barátnőjére nézett. Ő szinte láthatatlanul maga mellett, a bal alsó sarokba mutatott ujjaival. Dominik elmosolyodva fordult a kapuhoz ismét. Oda futva a bal alsó sarokba rúgott. Bement! Döntetlen lett a csapat. Lefújás után a focista egyből szerelméhez futott. Hirtelen hevességgel felkapta őt és megcsókolta.
A csapat végül az öltözőbe ment. Mikor Adél és Sarah találkozott, szinte egymás nyakába borultak. Ott volt még-az ismerősök közül-Dia is, Gulácsi felesége. Hárman együtt végül mentek az öltözőbe, amikor az edző kiment. Sarah és Dia szinte kicsapta az ajtót.
-Még, hogy én tőrök be mindenhová!-Lépet be Adél is pár pillanattal később.
-Mert úgy is van!-Vágta rá Sarah.-A lakásomba kitörted az ajtót a helyéről!-Tette karba a kezeit.
-Biztos velem akarsz farkas szemet nézni?-Nézett ő is a szemeibe. Sarah erősen koncentrált, Dia pedig figyelte őket.
-Hogy a francban bírod?-Törölte meg a szemeit Sarah miközben barátja mellé állt.
-Pár évig ezzel ejtettem transzba valakit!-Dobott fel egy tincsét.
-LEXI! -Hallatszott kívülről.
-MEGYEK!-Kiabálta szintén angolul. Barátja arcára egy apró puszit nyomott majd kiindult.-Csak kerülj a kezeim közé te kis..-Hangja elhalványult.
-Kit akar megölni?-Nézett a másik két lány felé Dominik.
-A barátnőd..-Ment közelebb Dia, magyarra váltva.-Messit akarja megölni. Mond csak, mit csinálsz, hogy egy ilyen lány, ilyen pasi ismerősök mellett téged választ?-Erre Sarah a nő füléhez hajolt és súgott neki valamit.-Igaz.-Azzal kimentek.
-Ti értitek?-Nézett körbe Willi.
-A nőket? Őket lehetetlen.-Rázta a fejét Dominik. Mind egyetértve bólogattak miközben folytatták az átöltözést.
**************
VOCÊ ESTÁ LENDO
Novus casus
Ficção AdolescenteEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...