"Jep."

550 58 8
                                    

Joonaksen nk. Aamulla
Tunsin kun Niko nousi istumaan vieressäni. Hän pussasi minua poskelle. "Huomenta." Hän sanoi. "Huomenta." Sanoin hymyillen tekohymyäni. "Mennääks tekee aamupalaa?" Kysyin. Niko nyökkäsi. Nousimme ylös sängystä ja kävelimme keittiöön. Keittiössä näin Anitan keittämässä kahvia. "Niko mä meen käymää vessas..ni voiks tehä mulle vaiks leivän?" Kysyin. "Tietenki. Syödäänkö me sun huonees vai olohuonees?" Hän kysyi. "Mun huonees." Vastasin ja lähdin vessaan.

Joelin nk.
Tuijotin huoneeni kattoa ja mietin pitäisikö minun kertoa äitilleni siitä mitä eilen tapahtui vaiko ei. Ehkä minun olisi hyvä vain kertoa mitä tapahtui. Nousin ylös sängystäni, laitoin jonkun hupparin ja kolitsihousut päälleni, jonka jälkeen lähdin alakertaan. Kävelin keittiöön, missä näin äitini ja tuon miehen. "Äiti mä haluisin kertoo sul jotain." Sanoin. "Joel, rakas voiks sä kertoo myöhemmin? Sä myöhästyt koht koulust. Mike vie sut kouluu tänää, ku mul alkaa työhaastattelu ja mun pitäis alkaa nyt lähtee sinne." Nainen kertoi ja lähti eteiseen.

Ulko-ovi meni kiinni ja Mike alkoi hymyilemään. Mies käveli lähemmäs minua. Hän otti lompakkonsa taskustansa ja antoi minulle 400€. "Maksaks sä mut hiljaseks?" Kysyin. "Maksan. Sillä eihän me haluta mitään ongelmii vai halutaanko Joel? Tai no mun puolest te voitte mennä takas sinne sun isän luokse." Mies sanoi. Huokaisin. En halunnut asua tämän Miken kanssa, mutta en myöskään halunnut mennä takaisin isän luokse asumaan. Vaikkakin todennäköisemmin tulisin mielummin hakatuksi kun seksuaalisestiahdisteltuksi. "Mee hakee reppus, mä heitän sut kouluun." Hän sanoi. Nyökkäsin hiljaa ja kävelin yläkertaan hakemaan reppuni.

Nikon nk. Time skip
Istuimme koulunkäytävän sohvilla. Pian Joel käveli meidän luokse. "Kuka sut heitti autol tänne?" Aleksi kysyi Joelilta. "Mun äitin uus miesystävä." Joel vastasi. "Eli ootte saanu paremman elämän?" Kysyin. "No miten sen ny ottaa." Hän vastasi. Katsoimme Aleksin kanssa Joelia hiukan ihmeissämme. "Taidan mennä röökil." Joel sanoi ja lähti ulos.

"Noni, helvetistä suoraa toisee." Sanoin. "Jep." Aleksi sanoi. "Pitäis puhuu sil." Aleksi sanoi ja minä nyökkäsin.
》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 305

Teen kolmannen Q&A, eli laittakaa jotai kyssärei

Nikon kyssärit

Joonaksen kyssärit

Joelin kyssärit

Tommin kyssärit

Ollin kyssärit

Aleksin kyssärit

Mun kyssärit

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now