Pohled Loly^^
Megan mi řekla že se mám snažit v proměně, je bolestivá, může trvat několik hodin. Možná i pár dnu.. Zítra je úplněk co je to nejhorší ... Mike mi bude pomáhat, vlastně nevím jesi spolu chodíme to je to blbé..
''Mike? Budeš tu pro mě zítra?'' ''Broučku to je jasné že tu pro tebe budu, budu tu i v těch nejhorších chvílech které by jsi měla prožít'' obejmul Lolu, Lola ho pevně držela jako kdyby to mělo být na posled.
Další den (Večer, úplněk)
Byl ten den kterého sem se bála ten týden, začínal Úplněk a moje první proměna, vážně moc se bojím. Doufám že Mikovi (Rozhodla sem se psát už Mikovi a td .. bude to pořád, ale Majk ! :D) Neublížím při té proměně, nechci aby mi tam vykrvácel, i když je nesmrtelný ...
''Lol, proměňovat se začneš asi tak za 1hodinu měli bychom si pospíšit.'' řekl Mike, Kývla sem na znamení že chápu, ale ta proměna začala dříve než Mik očekával.
Proměna začala
když proměna začala o hodinu dříve, klesla sem do 'sedu' a pomale se mi lámali kostiv těle cítila sem to a bolelo to moc, ani sem nevěděla jak umožnit abych tomu zabránila, nemohla sem,křičela sem přes celý les, Mik mě držel a říkal že to bude v pořádku, a já mezi tím křičela o co to šlo nevěděla sem co dělat,
Pohled Mika^^
Ležela tam na zemi, nevěděl sem co dělat, upírala se tam v bolestech křičela přes celý les, a ještě k tomu není přikovaná než uběhlo pár hodin tak se proměnila o něco dříve, běžela pryč dál do lesa, musel sem se rychle proměnit a běžel sem za ní, našel sem jí číhala tam na mě chvíli trvalo než mě pustila do své mysli.. vyskočila na mě a povalila mě na zem.
''No konečně si mě pustila do své mysli'' otřel sem se svým čumákem o ten její....
Pokračování příště :*pardón vím, ale hodně sem psala ze ty dny... :D muselo to být krátké.. :)
ČTEŠ
Upíří Vs Vlkodlaci
VampirosAhoj! Jmenuju se Lola je mi 19 Let, chodím na Fotografickou školu, je to škola pro upíry, vlkodlaky nesnášíme pokud nás kousnou ihned umřeme, máme šanci se vrátit zpět mezi živé, ale těžce, musí nás najít člověk a dát nám krev ať už svojí nebo někoh...