Sessiz gece 2/2

2 0 0
                                    

   Mike Anlatım

 Abur cuburları aldıktan sonra kasaya doğru ilerledim. Hava durumunda gece yağmurun yağacağını gösteriyordu. Umarım yağmur yağar. Bunları düşünürken kasada sıra bana gelmişti. Aldıklarımı ödeyip marketten ayrıldım.

23:52

 Lena Anlatım

 Yağmur yağmaya başlamıştı. Hemen camın önüne ilerledim.

 Her zamanki gibi o oradaydı. Kaykay sürüyordu. Onu izlemek çok keyif verici. Böyle düşünürken bana baktığını farkettim. Çekinsem de el sallamaya karar verip el sallamaya başladım. Yüzünde neşe açan güzel gülümsemesi ile bana el salladı. 

 Mike Anlatım

 Yağmur yağmaya başladığında dışarıya çıktım. Çaktırmadan baktığımda her zamanki gibi camdan beni izliyordu. Ona baktığımı farketmiş olsa ki el salladı. Az çekinsem de gülümseyerek ona el salladım. Onunla konuşmayı çok istiyordum elim ile gel dedim. Tamam dercesine kafasını sallamıştı. Çok heyecanlanmıştım.

 Lena Anlatım

Birbirimize el salladıktan sonra eli ile gel dedi. Çok heyecanlanmıştım. Tamam dercesine kafamı sallayıp içeri geçtim. Üstüme ceketimi giyerek evin anahtarını alıp dışarı çıktım. O tarafa baktığımda bana doğru baktığını farkettim. Hani kelebek hissi derler ya onu yaşamıştım çok güzel bir histi..

 Mike Anlatım

 Sanırım ceketini giyip gelicekti. Umarım gelir. Evinin kapısına doğru baktığımda onu gördüm. O çok güzeldi. Ela gözleri ona çok yakışıyordu. Kelebek hissini ilk o zaman yaşamıştım anlatılmaz yaşanılır bir histi..

 Yağmur durmaya başlamıştı. Sokakta sadece benim ve onun olduğu sessiz bir gece, sessiz bir sokak. Ona doğru yaklaşmaya karar verdim ve yanına gittim..

 Mike: Ee selam..

 Lena Anlatım

Yanıma doğru yaklaşmıştı. Şuan yüzümün kıp kırmızı olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

 Lena: Şey selam..

 Mike: Seninle tanışmayı ve konuşmayı çok uzun süredir umuyordum işte o zaman bu zaman bence.

 Lena: Bende seninle tanışmayı çok umuyordum.

Lena: O zaman ilk ben başlayayım. Adım Lena.

Mike: Adın çok hoş. 

Lena: Teşekkür ederim.

Mike: Rica ederim.

Lena: Yaşım 17. Senin adın ile yaşın peki?

Mike: Benimde adım Mike yaşım 18. Tanıştığıma memnun oldum Lena.

Lena: Bende tanıştığıma memnun oldum Mike.

 Lena Anlatım

 Şuan çok utanıyordum. Ses tonu çok etkileyiciydi, aynı kendisi gibi. Yağmur tekrardan yağmaya başlamıştı. Sessiz geceyi yağmurun huzur dolu sesi kaplamıştı. İkimiz yağmurun altında öylece birbirimize bakıyorduk. Sessizlikten rahatsız olmuş olacak ki sessizliği bozmaya çalıştı.

  Mike Anlatım

 Sessizlikten rahatsız olduğumu belli etmek için sessizliği bozmaya karar verdim.

 Mike: Parkın oraya gidelim istersen hem orda da konuşuruz.

 Lena: Olur bana uyar.

 Yazar Anlatım

 İki genç parka geçerler. Çok iyi anlaşabildikleri için buluşmaya başlarlar.

 Gene bir yağmurlu gecede..

 Lena Anlatım

 Tamda istediğim gibi yağmur yağmıştı. Hızlıca ceketimi giyip anahtarlığı alıp kendimi dışarıya attım. Mike orada beni bekliyordu. Acele edip yanına gittim. Ona bugün her şeyi söylemek istiyordum.

  Mike Anlatım

  Yağmur yağmıştı. Kendimi çabucak dışarıya attım ve Lena' yı beklemeye başladım. O tarafa baktığımda acele ile yanıma geliyordu.

 Mike: Hoşgeldin güzelim.

 Lena: Hoşbuldum yakışıklım.

NOT: Lena ve Mike 1 yıldır görüşüyorlar.

  Lena Anlatım

 Acaba ona ilgi duyduğumu söylesem mi? Umarım beni sevmese de arkadaşlığımız bozulmaz. Hadi be kızım yaparsın.

 Lena: Şey Mike sana bir şey demek istiyorum.

 Mike: Tabi söyle balım.

 Lena: Mike ben senden hoşlanıyorum..

 Lena: Benimle çıkar mısın?

 Mike: Sence bunu benim sormam gerekmez mi  güzelim. 

Lena: ...

Mike: (Gülümseyerek) Benimle çıkar mısın güzelim?

 Lena: Evett.

 Günümüz

 Lena: Evet çocuklar bu kadardı hadi uyku vaktii.

 Louis: Ama annee benim uykum yokk.

 Mabel: Benimde yokk.

 Louis: Anne babamla tanışma hikayenizi bir daha anlatır mısın? Lütfenn.

  Mike: Çocuklar anneniz anlattı. Hem bugünlük bu kadar yeter uyku vakti hadi bakalım herkes yataklarına marş marş.

 Louis-Mabel: Of Of Of.

 Mike: Anneyle babaya oflanmaz hadi bakayım yatağınıza.

 Louis-Mabel: (iç çekerek) Tamam. İyi geceler.

 Mike-Lena: İyi geceler çocuklarr.

Yazar Anlatım 

 O iki genci sessiz gece ikisini birbirine kavuşturmuştu...

 SON




Sessiz GeceWhere stories live. Discover now