Dolandırılmak

28 2 0
                                    

Dolandırılmıştım, hemde çok büyük. 3 çocuğum ve gelinimle yaşadığım evim elimden gitmişti. Hemde İstanbul'un çok nezih ve zengin semtlerinden birinde olan evim, yuvam en samimi dostlarım tarafından elimden alınmış ve dıpdızlak ortada kalmıştık. Sudan çıkmış balık gibi çaresiz ve çözümsüzdüm. Evimi satın alan aile 2 ay süre vermişti evi boşaltmam için.Eşimden boşanalı 1 yıl olmuştu, annemlerin yine aynı semtten aldığı diğer evi de sağolsun eşim bana sattırıp kendine araba aldırmıştı ve bir gün arabayı da alıp sırra kadem basmıştı. Ailem sağolsun evlendiğim günden beri maddi desteğini benden çekmemişti fakat babam vefat ettiği için anneme evi satıp dolandırıldığımı söyleyemezdim Allah korusun kalpten giderdi. Kendi başımın çaresine bakmak zorundaydım.En yakın arkadaşım Canan'a anlatmaktan ve ondan akıl almaktan başka şu an yapabileceğim birşey yoktu. Üzerime montumu alarak bir üst sokakta oturan Canan'a gittiğimde arkadaşım benim panikli halimden kötü birşeyler olduğunu anladı neyin var çabuk anlat bana,
Ahhh arkadaşım hiç sorma başıma gelenleri.... Önce gel bir oturalım kahve yapayım içerken bana neler olduğunu anlatırsın hemde sakinleşmiş olursun canım. Tamam ben üzerimi çıkarıp salona geçiyorum. Canan kahveleri yaparken bende kafamda nerden başlayayım nasıl anlatayım diye kurup duruyordum çünkü onları Canan da tanıyordu ve şok olacaktı. Kahveler hazır diyerek yanıma gelen Canan hadi bakalım başla anlatmaya diyerek gözlerini gözlerime dikerek beni dinlemek için hazır olduğunu ima etti.
Canan başıma öyle bir felaket geldi ki nerden başlıyayım nasıl anlatayım hiç bilmiyorum canım. Hani senin de tanıdığın güya çok samimi olduğumuz neşe var ya bunlar maaile beni dolandırdılar...Neeee ne diyorsun sen Ela ciddi olamazsın , çok ciddiyim canım evi satmak istiyordum ya neşe de bana tanıdık emlakçı arkadaşı olduğunu ve bana istersem yardımcı olacağını söyledi bende tamam dedim. Ardından emlakçı geldi görüştük ve birkaç gün sonra bana müşteri bulduğunu söyledi tamam gelsinler dedim , evi gördüler beğendiler ve pazarlık yaptık , kaporayı Çek olarak verdiler. Emlakçı satış gerçekleşene kadar Çek bende duracak dedi tamam dedim. Ertesi gün satış İçin tapuya giderken bankaya uğradık dediler bakın bizim burda hesapta para size de burda bir hesap açalım ve satış gerçekleşince talimatı verelim para sizin hesaba geçsin tamam dedim. Tapuya gittik işlemler halloldu ben tapu devrini yaptım imzamı attım dışarı çıktım baktım ne alıcılar var ne de emlakçı oraya koştum buraya koştum yok. Emlakçının ofisine gittim koca bir asma kilit dükkanda. Etraftaki esnaflara sordum bilmiyoruz dediler. Uzun lafın kısası işte böyle dolandırıldım arkadaşım evim elimden gitti çocuklara da annemlere de söyleyemedim henüz ve ne yapacağım hiç bilmiyorum.
Canannnnn Canannn beni duyuyormusun yaaaa ..... Ela şoklardayım allahaşkına sen akıllı bir kadınsın nasıl böyle bir hata yaptın aklım almıyor.Bilmiyorum neşe ye çok güvendim aklıma hiç böyle birşey olacağı gelmedi ama ailece dolandırıcıymışlar. İşin kötüsü 2 ay sürem var ve bu sürede evi boşaltmak zorundayım.

Bursa'lı GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin