BAB 18 - Nafsu Suami Isteri

2K 28 3
                                    

Khairi berasa tidak senang hati apabila isterinya memberitahu kejadian yang menimpa Win semasa mereka bercuti beberapa bulan yang lalu. Win memberi tahu isteri Khairi mengenai amarah yang dilampiaskan oleh Jong kepada dirinya sehingga merosakkan telefon pintarnya.

"Abang jangan risau, dorang dah berbaik semula." Terang Wani kepada suaminya.

"Baguslah kalau dorang dah berbaik semula. Tak naklah nanti mereka bergaduh disebabkan abang."

Wani yang dilahirkan dengan sifat pemahan dan penyayang tidak terus memarahi suaminya apabila mendapat tahu khabar yang melibatkan suaminya itu. Dia tahu pendirian suaminya yang penyayang dan penuh dengan tanggungjawab itu.

Wani memeluk suaminya sambil mengucup dahi suaminya dengan penuh cinta. Sensasi lembut dan montok yang bersentuhan dengan tubuhnya membuatkan adik dibelahan kelangkangnya menegang. Lantas tangannya di meramas tetek gebu isterinya yang berdiri penghadapnya

Kedengaran desahan ringan dari isterinya yang menikmati ramasan tangan kasar Khairi. Memimpin tangan Wani ke kelangkangnya untuk menyentuh objek lonjong yang kini mencanak meminta untuk dibebaskan.

"Abang, anak tengah tidur tu." Ujar Wani memberhentikan gerakan tangan Khairi yang menuruni dadanya menuju ke belahan di celah baha mulusnya.

Lantas Khairi bangun dan mendukung tubuh mulus Wani dan membawa isterinya memasuki kamar tidur. Suami isteri itu melumati bibir satu sama lain sambil perlahan-lahan menanggalkan pakaian mereka sehingga terlanjang bulat.

Tanpa menunggu arahan Khairi, Wani menolak tubuh gempal suaminya sehingga terbaring secara terlentang diatas tilam. Mulutnya mula mendarat dikepala takuk yang menyebabkan dirinya sakit selama sembilan bulan. Dua biji yang bergantungan dialur anus suaminya dikulum membuatkan Khairi mendesah keras. Kemudian, batang padu tujuh inci itu dimasukkan kedalam mulutnya dan kepala Wani mulai naik turun menyedut daging mentah itu.

AUHGGGG...UGHHH

Sedappppppp sayanggg.

Mendesah panjang apabila zakarnya terasa hangat dan senak akibat dihisap oleh insan yang halal untuk dirinya. Kemudian, Khairi menarik tubuh isteri kesayangannya itu lalu mencium bibir munggilnya sebelum gilirannya menindih isterinya.

Kepala batangnya mendarat tepat di bibir kemaluan Wani membuatkan wanita itu mendesah berat. Sambil mulutnya melumat puting kanan isterinya, tangan kanan Khairi memicit puting kiri Wani.

"Abang, sayang nak tu."

Khairi yang memahami permintaan isterinya terus menegakkan tubuhnya sebelum mencapai botol pelincir. Namun perbuatannya dihalang oleh Wani.

"Tak payah pakai pelincir."

"Sayang nak hamil lagi ke?"

Soal Khairi apabila Wani berkata sedemikian. Dengan hanya mengangguk, Khairi sudah tersenyum lebar kerana isterinya sudi hendak membawa zuriat mereka yang seterusnya.

Khairi melaga kepala takuknya dibukaan vagina Wani sehingga kemaluan isterinya itu mulai basah dengan air kemaluannya sendiri bagi memudahkan proses memasukkan daging mentah padu tujuh incinya itu.

HMMMM...ABANGGGGGG

Wani mendesah keras sambil memegang kejab lengan Khairi apabila kepala takuk batang suaminya menerjah bukaan vaginanya. Dorongan yang lembut dan perlahan sehingga pangkal batangnya bertemu dengan dinding vagina menghasilkan sensasi yang luar biasa.

Apabila otot-otor kemaluan Wani sudah mampu menerima kehadiran daging padu itu, Khairi mula menaik dan mendorong tubuhnya. Zakarnya keluar masuk perlahan-lahan menyebabkan Wani semakin menggila.

"Lajuuuuu lagi abanggggg." Rintih Wani.

Khairi melajukan hayunan pinggangnya sehingga menggoyangkan tubuh montok Wani. Buah dada sebesar betik yang masak ranum itu diraih sambil puting-putingnya dihisap dan dipicit secara bergilir-gilir.

ARGHHHH.....ABANGGGGG

Terasa cairan membasahi batangnya dan mengalir melalui celah batang dan dinding miss V. Ternyata daging mentah Khairi masih mampu membuat miss V Wani merembeskan cairan wanitanya.

Khairi terus melajukan hayunannya sehingga otot-otot pahanya mulai menegang menandakan dia sudah hampir di kemuncak. Terada padat kepada takuknya dengan cairan jantan yang menunggu saat untuk dilepaskan.

Sayangggg...aaabbanggggg nak pancuutttt.

Aarghhhhhhhh...Fuckkkkkkk

Beberapa tujahan padat dihadiahkan kepada miss V sebelum tubuh Khairin mengeras dan sedikit menggeletar melepaskan berdas-das cecair putih pekat kedalam vagina Wani.

Tubuh gempalnya mendarat ketubuh montok Wani sambil batangnya masih dibenamkan kedalam kemaluan Wani yang masih senak dengan kehadiran daging mentah itu.

"Puas abang?" Soal Wani sambil membelai rambut suami tercinta.

"Sedap sayang, abang puas sangat." Ujar Khairi sambil dadanya masih berombak.

Tubuh isterinya dikucup sebelum perlahan-lahan bangun dan menarik tangan isterinya sebelum berjalan menuju ke bilik mandi. 


Bersambung,

siapa punya 7 inci? hehe

suka x part ni? selamat membaca.

Abang Sado, Adik AngkatWhere stories live. Discover now